Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - wintereditie

28-11-2018 09:53 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee, vanaf 9 december begint HHB weer, de wintereditie deze keer. Om 20.20 uur op NPO 1.

Dit zijn de kandidaten: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/ka ... zoen-2018/

Veel kijk- en bakplezier! :cheer:
Betty_Slocombe schreef:
09-12-2018 20:51
Het zijn vaak types, zowel bij deze versie als de Britse. De lieve homo, de extraverte dame van 50+, de allochtone vrouw met interessante smaakcombinaties, het springerige rijkeluismeisje, de oudere man die erg lekker, maar niet erg mooi bakt.

Hahahaha, dit is echt zo spot on. Ik miste de lieve oudere man die alleen klassieke recepten maakt wel bij de laatste 15. Er zijn sowieso veel vrouwen bij de laatste 10 deze keer!

Het maakt me verder niet heel veel uit wie we verder zien. Ik vind het alleen wel jammer dat die flamboyante jongen met zijn flamboyante pastelkleurige spinazietaart niet door is, had graag meer creaties van hem gezien. Maar die zal bij de selectiedag met tijdsdruk wel onderuit gegaan zijn...
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
09-12-2018 20:53
lente dacht ik
Volgens mij juist wat later, in september.

Ik vond het een rommelige aflevering. Kon mij nog niet boeien. Wel leuk zo'n buitenoven.
Ik vond het op zich best een leuke aflevering, ik kon alleen niet volgen wie nu wat had gebakken en hoe die de vorige ronde nu weer had gescoord. Dus ik heb de volgende aflevering nog nodig om echt een klik te krijgen met de kandidaten. Daarvoor was dit te veel all over the place. En inderdaad jammer dat je uiteindelijk niet weet met welke taart de uiteindelijke bakkers de selectie begonnen zijn.
Superleuk om dit te lezen over Cas allemaal. Ik ken hem en hij is echt geweldig. Als persoon, maar ook in zijn hele grapjes :) Hij is dus inderdaad 'auditief beperkt' oftewel doof. Maar met zijn hoortoestellen hoort hij heel veel en is hij eigenlijk slechthorend te noemen. Zonder zijn hoortoestellen hoort hij niks.

(Ik ben hetzelfde gevalletje). Een tolk gebruikt hij voor alle zekerheid, wanneer hij bijvoorbeeld heel geconcentreerd aan het werk is, kan hij niet alles meekrijgen. Een tolk is dan handig die dat dan voor hem vertaalt.

Leukleuk! De aflevering begon trouwens inderdaad wel een beetje rommelig, maar eindigde wel leuk. Cas heeft ook echt dezelfde humor als André. Dat wordt wat de komende aflevering(en), ben benieuwd hoe ver Cas het gaat schoppen want dat weet ik oprecht niet, haha!
Alle reacties Link kopieren
Sproetjespost schreef:
10-12-2018 12:20
Superleuk om dit te lezen over Cas allemaal. Ik ken hem en hij is echt geweldig. Als persoon, maar ook in zijn hele grapjes :) Hij is dus inderdaad 'auditief beperkt' oftewel doof. Maar met zijn hoortoestellen hoort hij heel veel en is hij eigenlijk slechthorend te noemen. Zonder zijn hoortoestellen hoort hij niks.

(Ik ben hetzelfde gevalletje). Een tolk gebruikt hij voor alle zekerheid, wanneer hij bijvoorbeeld heel geconcentreerd aan het werk is, kan hij niet alles meekrijgen. Een tolk is dan handig die dat dan voor hem vertaalt.

Leukleuk! De aflevering begon trouwens inderdaad wel een beetje rommelig, maar eindigde wel leuk. Cas heeft ook echt dezelfde humor als André. Dat wordt wat de komende aflevering(en), ben benieuwd hoe ver Cas het gaat schoppen want dat weet ik oprecht niet, haha!
Leuke kerel !
Hij begreep het allemaal prima. Volgens mij was zijn "vertaalster" in de voorrondes overbodig. Maar als hij bij de opdrachten in de tent druk bezig is, zou het kunnen zijn dat hij aanwijzingen of waarschuwingen niet meekrijgt.
amarna wijzigde dit bericht op 10-12-2018 12:27
7.17% gewijzigd
Vanavond komt het smaakt naar meer, dus wellicht laten ze daar dan wel wat uitgebreider zien wie welke taart had gemaakt voor de selectie.
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering, inderdaad wat rommelig. Vroeg me wel af hoe al die taarten 'droog' bleven buiten in de regen. Lijkt me niet fijn weer voor een taart. En dan urenlang wachten en oh horreur...dan laat je 'm ook nog vallen.

Maar gelukkig had deze deelneemster 2 taarten meegenomen. De reservetaart werd het helaas ook niet.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
de 5 afvallers van het eind van het programma gisteren komen zo op NPO 1 bij Andre van Duin
Maroeska blijkt cateraar te zijn en heeft zelfs recent een kookboek geschreven, aldus de telegraaf: https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-cateraar
Alle reacties Link kopieren
Maroeska is ook kunstenaar. Ze is bekend om haar smeedwerk met krullen. Ik heb een serviesje van haar, een donkerblauw kinder theeserviesje, met in de oortjes van de kopjes die kenmerkende krul. Opbrengst ging naar onderzoek naar Duchenne.
Maar daarnaast verzorgt ze dus (soms?) ook catering en heeft ze een kookboek uitgebracht: https://www.bol.com/be/f/hoe-dan/9200000095833084/
Alle reacties Link kopieren
PiNuts14 schreef:
11-12-2018 10:20
Maar daarnaast verzorgt ze dus (soms?) ook catering en heeft ze een kookboek uitgebracht: https://www.bol.com/be/f/hoe-dan/9200000095833084/
ik zie het probleem niet zo, taarten bakken onder tijdsdruk in een omgeving die je niet kent, is wel ff wat anders
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
12-12-2018 11:19
ik zie het probleem niet zo, taarten bakken onder tijdsdruk in een omgeving die je niet kent, is wel ff wat anders
Ik stel ook niet dat ik het een probleem vind, ik deelde gewoon het nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp :-D
Home is where your wifi connects automatically.
alvast weer up voor vanavond
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
16-12-2018 20:08
alvast weer up voor vanavond
Oe thnx, ik wist dat er iets was wat ik wilde kijken maar niet meer wat het was :facepalm:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
16-12-2018 20:10
Oe thnx, ik wist dat er iets was wat ik wilde kijken maar niet meer wat het was :facepalm:
weer even wennen aan dit programma.
Heb de tv al op 1 gezet en voor de zekerheid een opname gepland voor als ik het niet wakker houd ;)
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MevrouwJack schreef:
16-12-2018 20:10
Oe thnx, ik wist dat er iets was wat ik wilde kijken maar niet meer wat het was :facepalm:
Ik zat zoiets dan altijd gelijk op serieopname
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-12-2018 20:22
Ik zat zoiets dan altijd gelijk op serieopname
Ja dat kan hier allemaal niet, alles aan mijn tv is antiek ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Mokkataart moet je niks mee doen vind ik. Mijn lievelingstaart, gewoon mét mokkaboontjes bovenop ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Leuk thema, vintage. Dat kan je nog op zoveel manieren invullen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ahmed en Cas leuke kandidaten tot nu toe.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven