Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - wintereditie

28-11-2018 09:53 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee, vanaf 9 december begint HHB weer, de wintereditie deze keer. Om 20.20 uur op NPO 1.

Dit zijn de kandidaten: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/ka ... zoen-2018/

Veel kijk- en bakplezier! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
09-02-2021 11:37
Tsja, Ellen heeft hierdoor ook een extra kans gekregen. Want als Erik er was geweest en beter had gebakken dan Ellen dan had zij er uit gelegen.

Ja, hier heb je ook wel gelijk in.

Vind het verder ook prima dat Ellen eruit ligt.
Vast een prima meid, maar dat gezucht, gekreun, gesteun en gemopper begon onderhand wel vervelend geworden.

Ik vraag me ook af of haar mede kandidaten nooit moe van haar werden of zich aan haar stoorde?
Ik vond haar erg aanwezig in de tent en dan niet bepaald met positieve energie.
En idd ook vaak anderen uit hun focus halen. Ik zou kriegel van haar geworden zijn..
Pindakaasjes schreef:
09-02-2021 22:21
Ik zou kriegel van haar geworden zijn..
ik denk dat ik na een half uur met haar in die tent mijn slagroomtaart door haar strot zou hebben geduwd. echt hoor, wat een trien.
rozemarijn123 schreef:
09-02-2021 21:39
Ik moet ook wel een beetje lachen om hoe Janny en Robert elke keer nog zeggen in dat tentje, nou sterke kandidaten - het is weer moeilijk om te beslissen. Terwijl ik denk als die Ellen mee mag doen en alle andere flutbaksels die ik zie langskomen - dan zou ik ook mee kunnen doen. Ik vind alles met eten fantastisch, en kan het niet uitstaan dat die Ellen zo loopt te sjagerijnen. Het is toch een geweldige uitdaging om zo'n technische opdracht te mogen maken. Met allemaal mooie gratis producten. En ze mogen bestellen wat ze willen voor zo'n spektakeltaart. Als je wint, en je wil een carriere in die richting zit je ook nog eens gebakken.
Misschien loop ik enorm achter, maar werkt dat zo? Dat ze gewoon hun boodschappenlijstje doorgeven?

Ik dacht eigenlijk dat ze zelf gewoon op vrijdag ofzo naar de appie moesten om in te kopen en dat meenemen 😂

Ook omdat ze volgens mij wel zelf bijv bakvormen meenemen.

En hebben ze dan ook extra voorraad? Voor als de slagroom in de schift is, of er eieren niet goed gescheiden zijn?
Alle reacties Link kopieren
Vaak hebben ze wel iets over maar niet dubbel inkoop denk ik.

Topic is vol. Wie maakt een finale topic?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
entertainment/heel-holland-bakt/list_messages/474133


Ik heb een nieuwe aangemaakt
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven