Entertainment alle pijlers

Ex on the beach

07-12-2018 16:58 61 berichten
Ik ben echt wel wat gewend maar dit is schaamteloos. Ik wil het zien maar tegelijkertijd zit ik met geknepen billen en gekromde tenen. Wat een treurnis eigenlijk. Ik weet niet wat het is dat ik toch kijk (kunnen we een hele analyse op los laten) maar ik vind dit programma eigenlijk wel over het randje wat nog verantwoord mag heten. Ik hou best van een flinke portie trash op zijn tijd en ik zal dit seizoen ook wel weer uitkijken. Maar wie doet hier nou aan mee en waarom wil je dat? Neukend, zuipend, vechtend en naakt op de tv te zien zijn. Zo ordinair, zo'n totaal decorum verlies. Een fatsoenlijke baan kan je toch van je langzalzeleven wel op je buik schrijven na zo'n programma? En het zou je kind zijn waar ze straks over praten bij de bakker om de hoek omdat ie een meisje in haar kont neukt op tv of haar afrost. Ik zou me de ogen uit mijn kop schamen!

Wie kijkt er ook?
anoniem_376869 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 17:11
11.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die geld willen.
Ik kijk het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
dit kan nooit het eerste topic zijn hierover...
Lorem Ipsum
Ik denk dat deze mensen denken ook negatieve publiciteit is publiciteit. En dus meer volgers en meer geld
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor de gein eens gaan kijken op videoland. Vind Temptation Island altijd wel lachen, maar dit is echt zwaar ordinair en platvloers. Wat een énorm domme mensen. Die kunnen nooit meer met goed fatsoen een baan vinden, alhoewel ik ook niet denk dat ze die zoeken.
...
Alle reacties Link kopieren
Vooral Brody..wat een agressieve enge jongen is dat.
...
Ja hij is echt eng! Hij lijkt wel een psychopaat.
Moet je voor de gein voorgaande seizoenen eens gaan kijken.
Eerlijk is eerlijk ik heb er best af en toe van gesmuld. Maar dit seizoen is echt bizar.
Deze mensen zijn echt knettergek gewoon!
Waar ik echt van schrik is dat een van die jongens in huis zomaar een van die andere jongens begint te slaan, en niet te zuinig ook, en daarbij hem uit de kamer trapt waarbij de hand van een van die dames tussen de deur komt en flink begint te bloeden. Dat was echt bizar agressief van die gozer. Maar wat krijg je? Dat meisje gaat zich schuldig voelen en haar excuus aanbieden over dat zij zich er niet mee had moeten bemoeien en die jongen gaat haar het gevoel zitten geven dat het aan haar ligt en die meid zie je in zo'n tussenfilmpje zeggen dat ze zich zo'n slet voelt omdat twee jongens om haar vechten en dat het allemaal aan haar ligt. Koekoek.
Die meid doet helemaal NIKS fout. De mannen zijn gewoon bizar gevaarlijk. Dit mag van mij gewoon niet de tv op. Hoeveel vrouwen worden er wel niet mishandeld door hun agressieve vriendjes en denken serieus dat het aan hun ligt?
Ik vind het schokkend. Eerlijk waar! Zo voeden wij onze dochters toch niet op? Waar is de verantwoordelijkheid van de crew ook in deze? Die mannen mogen in 1 rechte lijn terug naar Nederland/Belgie als je het mij vraagt. Tot nooit meer ziens!
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
08-12-2018 13:40
Waar ik echt van schrik is dat een van die jongens in huis zomaar een van die andere jongens begint te slaan, en niet te zuinig ook, en daarbij hem uit de kamer trapt waarbij de hand van een van die dames tussen de deur komt en flink begint te bloeden. Dat was echt bizar agressief van die gozer. Maar wat krijg je? Dat meisje gaat zich schuldig voelen en haar excuus aanbieden over dat zij zich er niet mee had moeten bemoeien en die jongen gaat haar het gevoel zitten geven dat het aan haar ligt en die meid zie je in zo'n tussenfilmpje zeggen dat ze zich zo'n slet voelt omdat twee jongens om haar vechten en dat het allemaal aan haar ligt. Koekoek.
Die meid doet helemaal NIKS fout. De mannen zijn gewoon bizar gevaarlijk. Dit mag van mij gewoon niet de tv op. Hoeveel vrouwen worden er wel niet mishandeld door hun agressieve vriendjes en denken serieus dat het aan hun ligt?
Ik vind het schokkend. Eerlijk waar! Zo voeden wij onze dochters toch niet op? Waar is de verantwoordelijkheid van de crew ook in deze? Die mannen mogen in 1 rechte lijn terug naar Nederland/Belgie als je het mij vraagt. Tot nooit meer ziens!
Ik kijk het nu, dit moment is net geweest en terwijl mijn hersencellen aan het afsterven zijn bedacht ik me precies hetzelfde. Hoezo haar schuld? Wat een rare kronkels hebben die mensen? Waar vinden ze zulke lui?
En dan zo'n Brody die loopt te schreeuwen "jij bent geen man, je hebt niks te zeggen". Pardon???
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt hè?! Deze serie is echt bizar. Ik houd best van trashy tv, maar dit gaat me echt te ver. Ik begrijp ook echt niet waarom een vrouw geïnteresseerd of gecharmeerd kan zijn van zo’n Brody (Die eigenlijk Yann heet...). Of zo’n Diaz... Waarom zou je iets willen doen met zulke engerds...?!
Omdat vrouwen van bad guys houden. Omdat ze van dominante mannen houden. Omdat ze geen eigenwaarde hebben.Onzeker zijn. Denken dat zo'n agressieve man hen ook wel zou beschermen tegen de boze buitenwereld. Ik heb werkelijk geen idee. Ik vind echt niks, niks zo ontiegelijk onaantrekkelijk als zo'n ongelikte beer met nog minder hersencellen als een amoebe en het uiterlijk van een he-man uit de jaren 80 die van domheid de hele tijd maar zit te grommen. Dan ben je toch de weg kwijt of niet dan? Of die Brody zonder nek en van die kleine priemende varkensoogjes. Even serieus: welke vrouw vindt hier ook maar iets aantrekkelijk aan? Hij zegt dat hij duizenden vrouwen heeft geneukt? Hoe dan? Vrijwillig? Echt: schiet mij maar lek. Ik ben hier te oud voor.
Alle reacties Link kopieren
Een ‘echte’ bad boy snap ik nog een heel klein beetje (als je jong bent en het voor allebei een fase is). De ‘echte’ bad boy is charmant, draagt jou op handen, geeft je het gevoel dat je een echte vrouw bent en het gevoel dat je leeft... En ja, hij geeft ook heel veel drama en niet alleen aan jou (vandaar ook dat het een fase moet blijven😀). Deze mannen lijken echter psychopaten i.p.v. bad boys. Ze behandelen de dames als lustobjecten, doen niet eens hun best om de dame een goed gevoel te geven (die date met Lena en Elias. Echt, dat was toch een belediging voor Lena, hij deed geen enkele moeite en toch bleef zij geïnteresseerd). En zo’n Brody is niet eens mooi (goede beschrijving van IsabelleRose), ook niet spannend qua uitstraling, gewoon eng! Die dames moeten ook gek zijn of een eigen plan hebben en uit zijn op geld en faam... Jammer dat niemand hen beschermt en helpt...
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt het en welke zender?
( En waar terug te kijken).
Alle reacties Link kopieren
Elke zondag op MTV
Ook terug te kijken via internet
Ja gewoon via mtv gemist
Ik vind die meiden wel leuk, maar die jongens.... Waaar halen ze die vandan vraag ik me af?
Ik lees net dat Mezdi van temption island mee doet aan de volgende serie van ex on the beach. Ben benieuwd of Danielle dan ook op komt dagen. Ik kijk ex on the beach niet maar dan misschien wel :-D.
Ja hoor, nog een psychopaat kan er ook nog wel bij. De tering!
Ik vind die meiden, op die Aziatische meid, die ook echt totaal loco is, nog wel okay inderdaad. Die Renan en Robin zijn het minst erg en dat zegt eigenlijk vooral wat over die andere mannen en niet over hen.
Wat een teringzooi daar. Manmanman.
Die Aziatische meid vond ik niks mis mee, tot ze die andere in de haren vloog. Dat vond ik echt jammer, want met die Brody stond ze wel haar mannetje zonder echt agressief te worden vond ik
Ja precies dat ja
Nou het was weer wat he? Had niet verwacht dat Lena zo zou breken. Zou ze zich hebben opgegeven om Mezdi terug te pakken?
Die ijskoude Mezdi ging gewoon dihard vreemd met Lena terwijl hij met Danielle op TI zat. Ik dacht dat die 2 samenwoonden maar die Mezdi neukte gewoon met alles waar in gat in zat. Ook met die andere opblaaspop, hoe heet ze, die blonde met die koplampen? Naja iig hij neukte met beide terwijl hij met Danielle was. En de rest weten we niet eens. Dus het zou hier wel niet bij zijn gebleven.

Danielle meid, als je dit leest: wees maar blij dat je hier vanaf bent. Wat een sjap. Hij is niet knap, niet leuk, helemaal niks van dat alles. Jij kunt veel beter krijgen. Jij bent wel knap, en wel slim en wel leuk. Ik gun jou een normale, lieve vent.

Brody is inderdaad LOCO, die mogen ze wel naar huis sturen want ik vind hem oprecht vervelend. Dit geval hoort in de ggz, niet op de televisie. Misselijk portret!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het dus ook, omdat ik het leuk vind om met een vriendin er over te appen, maar ik deel jullie mening over dit seizoen. Wat zijn dit voor weirdo's? Zo'n pycho Mezdi lijkt nog bijna normaal naast Brody en die Tarzan-Belg. Die ook naar eigen zeggen honderden vrouwen heeft gehad. Ik sta nog liever 20 jaar droog dan dat ik met zo'n hersenloze Neanderthaler het bed moet delen. Je kunt je bijna voorstellen hoe mannen in de holbewonertijd met vrouwen omgingen: zo dus. Het maakt ook niet uit of die vrouwen het leuk hebben in bed of niet; ze zijn er omdat die mannen hun zaad kwijt moeten. Niks onaantrekkelijker dan dat. En tellen kan Brody ook niet met zijn, ik zeg 1 woord: Bad Boy Brody Bam (en dan nog 4 keer Loco erachter). Die Elias vind ik ook een droeftoeter met elke keer klagen dat die Italiaanse worst ergens in moet KLAAR (elke zin eindigt met klaar).

En dan die Angelica. Hoe krijg je het voor elkaar om mee te doen aan dit gebeuren als ex van iemand en dan heb je per ongeluk toevallig alle mannelijke exen al in bed gehad? Heel apart. Moet wel een klein marginaal wereldje zijn waar deze hersenloze mensen elkaar tegenkomen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven