Entertainment alle pijlers

90 Day Fiance spoiler topic

14-12-2018 18:18 766 berichten
Oops spoiler alert: dit is een spoiler topic voor 90 day fiance!

Als je geen spoilers wilt lezen klik dan hier.

Vind jij het soms ook zo moeilijk om je in te houden in het andere topic wat betreft spoilers over onze geliefde koppels in 90 day fiance en alle spin off series? Dan is dit het topic voor jou! :popcorn:

Let's spill some beans!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Larissa van Coltie heeft 3 kinderen in haar thuisland die door de vader(s) of oma's worden opgevoed. Zij was opgepakt voor huiselijkgeweld na een ruzie met coltie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg 90 days op FB, en daar komen regelmatig korte filmpjes voorbij. Ik hoorde Colteeee zeggen ‘dat ze weg moest’ en dat hij niet meer ging trouwen volgens mij. Maar dat zal vast wel zo gemonteerd zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat ik dus zo raar vond is dat ik Jesse en Darcy zag in de voorstukjes bij de 'nieuwe' serie "before the 90 days" omdat ik maanden eerder al op de instagram van Jesse had gekeken en toen al foto's zag van zijn trip naar de US. Dat was niet lang na de Tell All van vorig seizoen. Dus ik dacht heb ik dat nou verkeerd gezien en toen ik dus een tijdje geleden weer keek waren de foto's met Darcy foetsie en las ik op Reddit dat ze uit elkaar zijn. Maar goed ook want dat was toch niks?!
Hij had deze week ook verschillende fanmeets in de US en op reddit zegt men dat dat puur is om Darcy te stangen.

En ja dat van Larissa en Colt, ja ik had ook dat filmpje gezien waarbij Colt het huis overhoop had gehaald en dat ze zich had opgesloten op de WC. Weet niet wat daar waar van is want waarom hebben ze haar dan opgepakt en niet hem.

En het verbaasd me hoeveel deelnemers al kinderen hebben in de laatste 2 seizoenen. Vond het toen bij Alla en Matt al niet zo slim.
Ik dacht net laat ik eens googlen of die Leida nou echt is opgerot of niet en het schijnt dat ze zelfs vorig jaar al 'getrouwd' zijn in Jakarta. Echt nu vind ik Leida echt nog erger. Ze is al 'getrouwd' en dan nog een grote extra bruiloft verwachten maar wellicht moet dat wel voor de kijkcijfers?!
Ik denk dat Leida gewoon weg wil uit Indonesië want haar vorige echtgenoot was een Japanner.

Ik las ook dat ze, gelukkig, niet mee gaan doen aan een volgend seizoen omdat ze nu steeds bedreigd worden door kijkers.
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/14393327130226 ... 111431849/


Colteeee gaat tegengas geven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat koppel wat erbij stond, die wisten echt niet wat ze aan moesten met de situatie. Wat genant zeg.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Ik had weggelopen denk ik, zo is het toch niet gezellig eten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee dat lijkt me ook niet.
Ik vind de hele situatie maar raar met Larissa en Colt. Over beide lees ik de gekste dingen op reddit etc maar het ergste vind ik nog dat Larissa haar kinderen niet op de eerste plaats zet. Ze doet net of ze geen kinderen heeft nu. Ook met dat appartement: 1 slaapkamer.

Las net op reddit dat ze wel een kind naar de US wil halen uiteindelijk: https://www.reddit.com/r/90dayfianceunc ... _two_kids/
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-12-2018 18:23
Larissa van Coltie heeft 3 kinderen in haar thuisland die door de vader(s) of oma's worden opgevoed. Zij was opgepakt voor huiselijkgeweld na een ruzie met coltie.
:woa:

Whuuuut omg 8-.

Dan gaat ze waarschijnlijk geen greencard krijgen mochten ze trouwen want ze heeft “nu” een strafblad

En zijn Leida en Eric nou getrouwd?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me echt af of dit allemaal "echte" situaties zijn en zo ja, dan sporen die mensen geen van allen. Er zijn mannen bij die wellicht graag naar de VS willen, er zijn mannen bij die graag een huishoudster willen, er is 1 Nederlandse randdebiel bij die bekend wil worden. Er zijn vrouwen bij die graag naar de VS willen , er zijn vrouwen bij die graag bediend willen worden . Kortom het zijn stuk voor stuk een stel zielige personen bij elkaar die om diverse redenen voor iemand gaan om redenen die ze niet vertellen en dan nog van elkaar verwachten dat het ware liefde is !? Of het is dus nep of ze sporen geen van allen
Op zijn facebook staat dat ze getrouwd zijn in Jakarta vorig jaar. Alleen als dat zo is dan kan Leida geen K1 visum hebben. Er is blijkbaar ook nog een ander visum voor als je al getrouwd bent in het buitenland maar dat proces schijnt bijna een jaar te duren.

Kortom op Reddit wordt nu gespeculeerd dat ze wellicht niet echt getrouwd zijn of dat ze toch niet met een K1 visum is binnen gekomen. En als het wel de K1 is dan moeten deze opnames zijn van voor hun huwelijk. Nu was dat met Jesse ook al ruim van te voren gefilmd maar ruim een jaar van te voren lijkt me wel erg lang.
Tvp
En Olga is Steven aan het verdedigen (kortom ze zijn nog steeds samen) op haar insta en dergelijke en zegt dat hij in het echt niet zo is maar dat zijn gedrag komt door slaap tekort.

Toen hij naar Rusland ging had hij namelijk 40 uur niet geslapen omdat er na aankomst in Rusland meteen een draaidag was gepland en blijkbaar had hij ook niet geslapen in het vliegtuig. Toen ze eindelijk konden gaan slapen moesten ze snachts naar het ziekenhuis voor de bevalling. En ze zei ook dat toen Steven voor de eerste keer een luier verschoonde, de baby meteen weer alles onder poepte en plaste. :hihi:
Ze vond het ook jammer dat ze de eerste paar dagen zo weinig tijd hadden om bij te komen en te wennen aan de nieuwe situatie omdat er steeds een cameraploeg bij was.
Is het in "before the 90 days" al aan bod gekomen dat Karine 4 maanden, dacht ik, zwanger is/was? Ik twijfel of dat een spoiler is ja of nee maar het leek me wel relevant voor de aflevering van vandaag want dat zal vast meegespeeld hebben in haar besluit.
Alle reacties Link kopieren
Ik had op YouTube, een filmpje gezien dat ze idd zwanger was.
En dat ze een miskraam kreeg
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ashley is niet weggerend van haar bruiloft dit keer maar had dat beter wel kunnen doen. Na de bruiloft heeft Jay een profiel gemaakt op een datingsite en de dames thuis uitgenodigd. Ashley confronteert hem ermee en het stelt niet veel voor volgens hem. Jaja!

Kortom Ashley heeft haar beste vriendin gedumpt terwijl die gewoon al die tijd gelijk had.
Alle reacties Link kopieren
oooh ik heb weer wat te roddelen

van Jay& Ashley wist ik al. echt erg arme meid...
en die 2 die ze voor het altaar liet die lachen zich waarschijnlijk dood.

Kalani & Ansuleo gaan trouwen want madame is weer zwanger leert het ook nooit.

Elizabeth & Andrei verwachten hun eerste kind. en zijn druk met het plannen van hun ''Moldavische'' bruiloft.

Steven heeft nooit een K1? visa aangevraagd voor Olga en baby Richie krijgt ook geen USA paspoort meneer vond het teveel gedoe.

Leida& Eric zijn idd getrouwd en zijn dochters waren nergens te bekennen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
https://soapdirt.com/90-day-fiance-rach ... e-90-days/

Rachel en Jon hadden elkaar al ontmoet vóór de 90 days serie, en er wordt beweerd dat hij de vader van Lucy is. Daarom had hij er ook geen moeite mee dat zij ‘zwanger werd terwijl zij een online relatie hadden’.

En dat gezeur over zijn ‘ik kam geen visum krijgen’ schijnt ook onzin te zijn. De advocaat die TLC eerst had gevraagd gaf dat aan, maar TLC wilde liever een smeuïg verhaal en hebben een andere advocaat op laten draven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja ik had al zo'n vermoeden dat het bij Rachel en Jon niet helemaal klopte. Want waarom een hele babykamer inrichten voor een baby (die niet van jou is) en een vrouw die je nog nooit hebt gezien. En waarom zou je een stuk navelstreng willen van een zwangerschap als je niet de vader bent. (Vind dat zowiezo vaag om zoiets te bewaren en het lijkt me sterk dat je dat zo op kunt sturen naar de andere kant van de wereld.)
Alle reacties Link kopieren
Jonathan en Fernanda schijnen uit elkaar te zijn...
Fernanda ging in op een modellencarriere aanbod maar dat bleek achteraf een scam en wilde toen terug krabbelen maar er was teveel gezegd dat Jon zijn poot stijf houdt
Ze heeft iig een grote cupmaat er aan over gehouden
Dus om een scam gooit hij 3 jaar weg?! Nouja de relatie liep toch al niet geweldig omdat Fernanda niet kon wennen en de cultuur verschillen.

Las op reddit geloof ik dat ze een relatie kregen toen zij nog geen 18 was. Dat kan echt niet volgens de Amerikanen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Fernanda dumpte Jon voor “ het modellenaanbod” en toen ze door had dat het een scam was probeerde ze terug te krabbelen maar Jon was er klaar mee

Hoe plaats ik hier plaatsjes :-$ ?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
15-12-2018 21:59
Op zijn facebook staat dat ze getrouwd zijn in Jakarta vorig jaar. Alleen als dat zo is dan kan Leida geen K1 visum hebben. Er is blijkbaar ook nog een ander visum voor als je al getrouwd bent in het buitenland maar dat proces schijnt bijna een jaar te duren.

Kortom op Reddit wordt nu gespeculeerd dat ze wellicht niet echt getrouwd zijn of dat ze toch niet met een K1 visum is binnen gekomen. En als het wel de K1 is dan moeten deze opnames zijn van voor hun huwelijk. Nu was dat met Jesse ook al ruim van te voren gefilmd maar ruim een jaar van te voren lijkt me wel erg lang.
Mogelijk is t huwelijk in Jakarta niet rechtsgeldig in de US? K1 is fiancee, Cr1 is het visum als je al getrouwd bent en dan voor een visum gaan. Met K1 kun je gemiddeld met een maand of 6/7 naar je verloofde verhuizen en dan is t daarna wachten op een interview/greencard. Met Cr1 duurt het gemiddeld een jaar en bij binnenkomst heb je meteen een greencard en kun je dus werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven