Entertainment alle pijlers

Call the midwife nieuw seizoen

25-12-2018 17:54 76 berichten
Wie kijkt er ook vanavond naar de kerstaflevering waarmee het nieuwe seizoen start ?
Ik heb de opname gepland ivm het kerstdiner .
Maar daarna heerlijk kijken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaa! Ik kijk er al een heel jaar naar uit :)
Ik ben nu het voorgaande seizoen aan het kijken en dan kan de Kerstaflevering er gelijk achteraan :heart:
Alle reacties Link kopieren
Huh, welk seizoen? Welke zender? :whut:
.
Net de hele serie gekeken dus val weer met de neus in de boter.
Anoniem262821034 schreef:
25-12-2018 18:07
Huh, welk seizoen? Welke zender? :whut:
BBC first
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
25-12-2018 18:00
Ik ben nu het voorgaande seizoen aan het kijken en dan kan de Kerstaflevering er gelijk achteraan :heart:

Ik ook, althans de gemiste afleveringen.
Heerlijk
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
25-12-2018 18:13
BBC first

Zag ik inderdaad. Maar welk seizoen was dat vandaag dan? Staat er niet bij in de programmering. Ik ging ervanuit dat ik het al wel gezien had (1 t/m 5). :-[
.
Het is het begin van het nieuwe seizoen, dat is elk jaar op eerste kerstdag. Seizoen 8 geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
25-12-2018 18:27
Het is het begin van het nieuwe seizoen, dat is elk jaar op eerste kerstdag. Seizoen 8 geloof ik.

Nou volgend jaar beter dan maar hahaha. (Of weet iemand waar ik 6 en 7 deze week kan bingen?) :proud:
.
Op BBC 1 vanavond , op BBC first nu marathon bezig .
Oh op BBC first ook vanavond om 22.00 al zie ik wist ik niet heb de opname voor BBC 1 gepland . Lekker handig Nederlands ondertiteld op first :)
Yildizlar schreef:
25-12-2018 18:36
Op BBC 1 vanavond , op BBC first nu marathon bezig .
De kerstspecial is ook op First.
Alle reacties Link kopieren
Bah, wij hebben geen BBC op de tv. Ik wacht met smart op seizoen 6 op Netflix! Ik vind dat ze wel eens op mogen schieten, haha. Zou mooi uitkomen nu ik ziek in bed lig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vaak naar gekeken en vond het altijd een mooie serie, met name vanwege het feit dat het de sociale omstandigheden in het Engeland van eind jaren 40 en jaren 50 goed liet zien. De omstandigheden waarin arbeiders leefden, de vaak ontoereikende gezondheidszorg, de trieste buurten met verwaarloosde huizen, waar mensen dan toch nog iets van probeerden te maken dankzij hun saamhorigheid.

Vind zelf dat de laatste seizoenen te veel focussen op de persoonlijke omstandigheden van de zusters, hun relaties en vriendjes, hun onderlinge verhoudingen, enz, dus de gewone mensen die in de eerste series vaak de hoofdrol hadden, zijn nu meer bijfiguren gewonden, vind ik. En dat vind ik jammer, want nou krijgt het meer "soap"-gehalte, terwijl met name de eerste seizoenen meer hadden van een objectief beeld van die tijd.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nemaìn’ schreef:
25-12-2018 18:41
De kerstspecial is ook op First.
Ja zie het net wist ik niet , maar nog handiger !
Yildizlar schreef:
25-12-2018 18:43
Ja zie het net wist ik niet , maar nog handiger !
Yep, in een moeite door zo :D

Pejeka, klopt wel hoor, maar het stoort me niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja leuk, bedankt voor de tip.
Snap wat je bedoeld pjk alle maatschappelijke issues van die periode zijn aan bod geweest inmiddels denk ik.

Maar ik vind het nog steeds prachtig hoop binnenkort de call the midwife tour in Engeland te doen ( Chatham dockyards ) .
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie een site waar je afleveringen kan terugkijken? Ik moet werken vanavond en heb geen opname-mogelijkheid :(
Alle reacties Link kopieren
Jezus net op tijd om hem op te nemen :worship:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
snowy2 schreef:
25-12-2018 18:55
Weten jullie een site waar je afleveringen kan terugkijken? Ik moet werken vanavond en heb geen opname-mogelijkheid :(

BBC met een vpn en een verzonnen postcode intypen.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
25-12-2018 19:01
Jezus net op tijd om hem op te nemen :worship:
:A:
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
25-12-2018 18:45
Snap wat je bedoeld pjk alle maatschappelijke issues van die periode zijn aan bod geweest inmiddels denk ik.

Maar ik vind het nog steeds prachtig hoop binnenkort de call the midwife tour in Engeland te doen ( Chatham dockyards ) .
Wat verwacht je daar aan te treffen? De meeste oude pakhuizen en bedrijfsgebouwen zijn omgetoverd in luxueuze lofts en appartementen waar alleen behoorlijk bemiddelde mensen kunnen wonen, de oude arbeiderswoningen gaan nu voor kapitalen van de hand aan yuppen die een "authentieke Victoriaanse woning" willen en die laten verbouwen... dus... ik weet niet wat je daar denk te vinden als je de authentieke sfeer van "Call the Midwife" zoekt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Taartje34 schreef:
25-12-2018 18:41
Bah, wij hebben geen BBC op de tv. Ik wacht met smart op seizoen 6 op Netflix! Ik vind dat ze wel eens op mogen schieten, haha. Zou mooi uitkomen nu ik ziek in bed lig.

Volgens deze site Q1 2019. :cheer2:

https://www.netflix-nederland.nl/te-ver ... p-netflix/
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven