Entertainment alle pijlers

Wat heb je gelezen in 2019?

01-01-2019 12:05 824 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuw topic.

Hier de link naar 2018: entertainment/wat-heb-je-gelezen-in-201 ... start=1210

Veel leesplezier iedereen!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik ga meeschrijven. Heb vanochtend 'In the Image of Man' van Mark Long uitgelezen. Ontzettend leuk boek! Ga zo starten in 'De Komst Van Joachim Stiller' van Hubert Lampo, altijd al eens willen lezen. Heb ook een cadeaukaart voor e-books gekregen met kerst die ik vandaag eens ga gebruiken. Ik ga het vorige topic als inspiratie gebruiken denk ik (-:
Alle reacties Link kopieren
De beste wensen voor iedereen. Op naar een prachtig nieuw (lees)jaar!

Dank je voor het openen van het topic Dreamer. Ik doe graag weer mee. Vorig jaar stond mijn doel op 26 en heb ik 35 boeken gelezen. Dit jaar ga ik een poging doen om mee te doen met een boek per week en dus tot 52 boeken te komen.

Heel veel leesplezier allemaal!
Forever is a hell of a long time
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad leuk topic. Ga hier ook maar eens mee schrijven. Hou ook al wel op hebban lijstje bij en doe mee met aantal boeken challenge. Heb die dit jaar op 50 boeken staan, is vorig jaar makkelijk gelukt, dus hopelijk lukt het dit jaar ook weer makkelijk.

En wie weet doe ik hier meteen nog leuke inspiratie op voor boeken.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, een nieuw topic, bedankt dreamer! Ik doe ook weer mee.

Mijn doel voor dit jaar is 52 boeken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik lees heel veel en ik ben altijd in voor tips. Nu bezig in deel 4 van de zeven zussen. Daarna denk ik grand hotel Europa maar tips zijn welkom. Ik houd mijn boeken bij in Goodreads sinds kort.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil morgen De Aanloopman van Martine de Jong gaan kopen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het openen van het topic Dreamer!

Ik ben nog een beetje in dubio of ik meedoe dit jaar. Ik wil namelijk ook een online project rondom boeken oppakken, en dan word ik misschien wel erg herkenbaar hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor kerst de hele serie boeken van H.J Arlidge gekregen ( ienemiene mutte, klikspaan enz. ) gekregen. Moet nog even uitzoeken met welk boek ik moet beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag weer meeschrijven hier. Heb in 2017 een jaar meegeschreven en ik vond het eigenlijk wel leuk om bij te houden hoeveel boeken ik nou eigenlijk had gelezen dat jaar. Ook heb ik inspiratie opgedaan in lijstjes van anderen. Ik heb geen doel vwb het aantal boeken, ik kijk gewoon hoever ik kom.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
01-01-2019 13:36
Ik heb voor kerst de hele serie boeken van H.J Arlidge gekregen ( ienemiene mutte, klikspaan enz. ) gekregen. Moet nog even uitzoeken met welk boek ik moet beginnen.
Iene Miene Mutte is het eerste deel.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik ben er in 2018 in begonnen, maar heb het grootste deel de afgelopen nacht gelezen dus dan mag het wel meetellen denk ik ;)
Confessions of a Buddhist Atheist van Stephen Batchelor

Geen lichte kost, maar het stond al heel lang op mijn lijstje. Een combi van het historische verhaal van de buddha en de ervaringen van de schrijver met het boeddhisme.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik doe ook weer mee!
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
01-01-2019 13:44
Iene Miene Mutte is het eerste deel.
Dank je.
Heb jij ze gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Momenteel bezig in tot op het bot van luc deflo, een thriller over de moord op een psychiater en zijn secretaresse
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
01-01-2019 14:12
Dank je.
Heb jij ze gelezen?
Deel 3 (pluk een roos) heb ik in december uitgelezen.

Het verhaal loopt door, dus op volgorde lezen is wel handig.

Deel 1 is dus Iene miene mutte, deel 2 piep zei de muis. Deel 3 pluk een roos. Volgens mij is klikspaan deel 4.
Gelukkig nieiwjaar:
Doel op 75 voor dit jaar. Jongste gaat vanaf volgende week naar school, dus meerrr tijd!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook weer mee. Vorig jaar 30 boeken gelezen, dit jaar ga ik voor 32. Nu bezig in Vogelman van Mo Hayder.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik doe ook weer mee. Mijn doel voor dit jaar op 50 gezet.
Ik schrijf graag mee! Een doel qua aantal heb ik niet echt, maar ik lees per jaar tussen de 80 a 100 boeken. Leuk om het hier bij te houden.
Heb vanmorgen "de tolk van Java" uitgelezen. Een aanrader! Ben nu bezig in "de vijfde berg" van Paulo Coehlo.
Ik koop veel boeken bij de kringloopwinkel en via Marktplaats, heel veel boeken die al wat ouder zijn maar die ik persé nog wil lezen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo'n extra vrije dag. Mijn eerste boek van 2019 is uit!

1. Piep zei de muis - M.J. Arlidge
Alle reacties Link kopieren
Ik was vorig jaar al verbaasd over het aantal dat er werd/is gelezen maar nu ik bovenstaande zie lijkt het eerder regel dan uitzondering.
Ik red echt niet meer dan een soms een boek per week, als ik vakantie heb, en niet op pad ben verder ben ik blij als ik er 2 per maand uit kan lezen.
Ik werk 4 dagen, heb een vol huishouden ( 4 kinderen ) kijk ook graag Netflix en ben veel op pad.

De enige momenten dat ik zoveel kon lezen was tijdens mijn zwangerschapsverlof, hoe doen jullie dat?

Ik heb vorig jaar, los van het voorlezen van mijn zoon en mijn studieboeken, 26 boeken gelezen.
Hoop dit jaar weer dat aantal te kunnen halen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste boek voor 2019 heb ik ook uit. Dat is dan ook wel weer het voordeel van nog vrij zijn, heb ik nog meer tijd om te lezen.

1. Karen Dionne - Dochter van het moeras.


Ben overdag wel aan het werk, maar heb over het algemeen in de avond wel tijd om te lezen al wordt er ook wel Netflix gekeken hier. Huishouden doe ik op vrije dag en ben maar alleen dus wat dat betreft niemand om rekening mee te houden. Meestal haal ik dan ook wel 1 boek per week, tenzij het een dik boek is, dan lukt het niet altijd in een week en soms heb ik simpele boeken die ik in paar dagen uit heb. Zeker als ik in het weekend meer tijd heb om te lezen.
@LadyLola
Ik heb geen kinderen, dat scheelt. :lol:
En ik lees snel en kijk weinig tv.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net Rinkeldekink van Martine Bijl uitgelezen. Mooi, ontroerend en rauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven