Entertainment alle pijlers

Minachting voor de tv-kijker

02-01-2019 20:49 20 berichten
Ergeren jullie je ook zo aan de manier waarop de (voornamelijk) commerciele zenders lukraak series halverwege het seizoen van de buis halen en nieuwe programma's in de digitale programmering aankondigen die uiteindelijk helemaal niet op de beloofde dag uitgezonden worden?

In de afgelopen paar weken ging NCIS opeens van de buis terwijl er wel herhalingen werden uitgezonden. Het seizoen is nog maar halverwege ofzo. Idem met Dr. Bull.
En een nieuwe talentenshow Dance-sing die opeens toch niet deze week op de buis komt ondanks dat hij een paar dagen geleden wel in te programmeren was.

Kortom; deel hier je ergernissen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het rete-irritant dat sommige programma’s keer op keer herhaald worden. En dan niet een keer ‘s ochtends en een keer ‘s avonds, maar op hetzelfde tijdstip.

Dat je al 6x (zonder overdrijven) dezelfde aflevering van Border Security te zien krijgt. Uit 2013... alsof er he-le-maal niks anders meer uit te zenden is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ook dat is irritant idd! Er valt nog zoveel nieuws uit te zenden. Met de opbrengst van al die irritante reclameblokken kunnen ze de aankoop van goede programma's uit Australie/USA/Canada etc toch wel financieren?
Heeft met seizoensstop in de VS te maken, we lopen nl helemaal gelijk....
Ze zouden dat op z'n minst moeten aankondigen. Er werd bij programma's als Masterchef en het Blok ook aangekondigd dat ze er met kerst tussen uit gingen en vandaag weer door gingen. Minachting van de kijker dus dat ze dat bij 'n serie als NCIS niet doen.
En die nieuwe talentenshow Dance-sing is een Nederlands product en werd aangekondigd waarna ik het in de programmering opzocht en in programmeerde, maar nu blijkt het toch niet deze week uitgezonden te worden. Dat is ook op z'n minst ronduit slordig.
Alle reacties Link kopieren
En dat we bij Wegmisbruikers naar filmpjes uit 1990 zitten te kijken en dat de boetes nog in guldens zijn.....
Alberto Stegeman van de week met een herhaling van uitzending van een jaar geleden.
Ik wil weten hoe het NU met de slachtoffers is en of de oplichters het geld nog hebben terugbetaald of er misschien een regeling is getroffen of misschien gestraft zijn.
SjaanRoeispaan schreef:
02-01-2019 21:11
En dat we bij Wegmisbruikers naar filmpjes uit 1990 zitten te kijken en dat de boetes nog in guldens zijn.....


Ik denk soms weleens : zo dat is een oude auto, halverwege jaren 80 aan het kenteken te zien. Dat moet een goed merk zijn, dat die nog rijdt zeg :rofl:
SjaanRoeispaan schreef:
02-01-2019 21:11
En dat we bij Wegmisbruikers naar filmpjes uit 1990 zitten te kijken en dat de boetes nog in guldens zijn.....

O dat vind ik dan juist leuk omdat ze veel in mijn regio rond rijden. Leuk om te zien hoe het er toen uitzag.
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
02-01-2019 21:11
En dat we bij Wegmisbruikers naar filmpjes uit 1990 zitten te kijken en dat de boetes nog in guldens zijn.....
:rofl:
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Sowieso irritant dat er bij herhalingen nooit bij staat dát het herhalingen zijn. In de tv-gidsen en in die 'interactieve tv' gids.

En bijvoorbeeld bij First Dates is het ook moeilijk om te zien of het nou de Nederlandse of de Engelse versie is, terwijl dat een WERELD van verschil is in kwaliteit. (Bagger versus erg leuk.) Heb ik helemaal zin om een aflevering terug te kijken, blijkt het de Nederlandse versie te zijn, en dan óók nog een herhaling van twee jaar geleden!

Lijkt me voor de deelnemers ook een bizarre ervaring, je eigen date van twee jaar geleden steeds weer opnieuw voorbij zien komen (of dat mensen er weer over beginnen tegen je), terwijl je inmiddels al een totaal ander type aan het daten bent of misschien wel een vaste relatie hebt met iemand anders.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan stemmen met je voeten: geen TV meer kijken en wat anders gaan doen (boeken lezen of zo). Dan tref je ze in hun portemonnee!
Helemaal eens met alles. Zowel al die series die halverwege kappen en dan nooit meer terugkomen maar ook inderdaad al die oude programmas van jaren terug. Inderdaad laatst bij Undercover in NL ofzo dat ze zeiden aan het eind 'uitspraak wordt in november 2015 verwacht'. Het was ondertussen al zomer 2018.

Ik durf vaak niet eens meer aan series te beginnen op vooral Net5, SBS en veronica uit angst dat je toch niet de hele serie kan kijken.

Ook mega irritant die honderdduizend kookshows. Zelfs bij Kassa staat al af en toe iemand te koken......

Gelukkig is er Netflix en Ziggo Movies en Series, maar er kunnen op tv zeker wel 4 of 5 zenders weg.
Alle reacties Link kopieren
Ergenis: steeds meer moeten betalen om steeds minder te krijgen op tv.
Herhalingen, daar kunnen ze wat van. Volkomen kansloos.
Ook irritant: dan wil je wat terugkijken van de commerciële zenders, moet je eerst een ellenlang reclameblok gaan bekijken wat je op een bepaald moment niet meer kunt doorspoelen, want "niet toegestaan".
En maar de prijzen verhogen elk jaar.
Soms denk ik weleens waarom kijk ik eigenlijk nog naar al deze inhoudsloze uitzendingen.

Leuk en nieuw : "liefde is..." van Sophie Hilbrand. De NPO heeft het beter voor elkaar in mijn beleving dan al die commerciële rotzenders.
Neem nou 'Catfish' op MTV. Een aaneenschakeling van herhalingen.
Beetje fantasieloos.
Alle reacties Link kopieren
Dat de 3e reeks van Nieuwe Buren alleen via Videoland te zien is. Ik heb geen zin om daar appart voor te betalen.

Rtl is sowieso niet echt vernieuwend meer met uitgekauwde formules. Nu weer met uitstel van executie, 10 jaar geleden nog leuk, nu geen bal aan.

Sbs met het ineens stoppen met series of deze ineens verplaatsen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Dat ze Ik Vertrek steeds maar herhalen. Krijg je eerst twee weken een nieuwe aflevering, denk je, yes, we zijn aan een nieuw seizoen begonnen. Gaan ze in de derde week weer doodleuk een aflevering van drie jaar geleden uitzenden. En de week erna helemaal niks meer. ZO IRRITANT.
Ik vind het irritant dat op zenders als discovery of ngc tegenwoordig alleen nog maar baggerprogramma's te zien zijn over een familiebedrijf in de koeienfokkerij, custommade motoren,pandjeshuizen, opslagboxopkopers etc.
Waarom zijn er nooit meer echte documentaires te zien? :cry:
En inderdaad die eeuwige herhalingen van uitgekauwde series als csi en ncis. Saai.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
02-01-2019 21:22
Ik denk soms weleens : zo dat is een oude auto, halverwege jaren 80 aan het kenteken te zien. Dat moet een goed merk zijn, dat die nog rijdt zeg :rofl:
:yes: nog een kentekenfanaat (of is het toeval? )

Maar toevallig dat ik het van de week tegen partner zei van God das ook nog uit het jaar 0 bij wegmisbruikers o_o .

Ik baal van die herhalingen van heus interessante programma's maar die ik dan al 10x gezien heb. Of inderdaad 2 nieuwe afleveringen uitgezonden worden en dan weer een paar oude. (Criminal minds) of waarbij elke week wekenlang dezelfde aflevering op tv is (Engelse crime serie). Soms echt balen.
Not my circus, not my monkeys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven