Entertainment alle pijlers

Seven Year Switch: blijven of scheiden

07-01-2019 21:07 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van dit programma moet vinden en of verwachten..

Waarom zou je, je relatie shit op tv plempen begreep dat alle deelnemers kinderen hebben.
Zit ook te kijken , vraag ne hetzelfde af als jij. Waarom in godsnaam.
Alle reacties Link kopieren
Bizar programa dit. En dan is er ook maar één slaapkamer! Relatie redden? Yeah right :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat is dan de bedoeling dat die mensen met elkaar naar bed gaan?

Arme kinderen van die ouders die morgen weer naar school moeten :nooo:

Maar mischien mis ik hellemaal het punt. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het kijkt wel lekker weg in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Die bedden hebben 2 losse matrassen, dan leg je er toch 1 op de grond? Desnoods in de woonkamer? Beter dan op de bank slapen.
Naar mannetje die Jeroen.
Wintertime16 schreef:
07-01-2019 21:22
Die bedden hebben 2 losse matrassen, dan leg je er toch 1 op de grond? Desnoods in de woonkamer? Beter dan op de bank slapen.
Inderdaad .
Alle reacties Link kopieren
Die riem en die schoenen :bonk:
Die man!!! Je zal er maar mee moeten leven :@@:
Alle reacties Link kopieren
Die Jeroen 🤢 brr
Vind het een raar programma. En ik snap waarom deze 2 zo pleuris kwaad zijn.

No way dat ik bij een vreemde ging slapen, Ik was weer naar huis gegaan. ( had al nooit mee gedaan hoor)
Yildizlar schreef:
07-01-2019 21:26
Naar mannetje die Jeroen.
Nou inderdaad, hopelijk draait hij nog bij daarvoor is hij tenslotte daar.
Die Jeroen is wel heel irritant....naar mannetje.
Alle reacties Link kopieren
345louise schreef:
07-01-2019 21:31
Die Jeroen 🤢 brr
Daar krijg ik ook de kriebels van.
Er werd aan de kijkers toch uitgelegd waarom er gekozen was voor 1 slaapkamer??

Die Jeroen laat gelijk goed zien waar z'n vrouw thuis tegen aan loopt....brrrrr
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
07-01-2019 21:31
Vind het een raar programma. En ik snap waarom deze 2 zo pleuris kwaad zijn.

No way dat ik bij een vreemde ging slapen, Ik was weer naar huis gegaan. ( had al nooit mee gedaan hoor)
Het was toch ook niet de bedoeling dat ze bij elkaar zouden slapen? men wilde kijken hoe het opgelost werd / hoe ze problemen oplossen.
deenje schreef:
07-01-2019 21:37
Het was toch ook niet de bedoeling dat ze bij elkaar zouden slapen? men wilde kijken hoe het opgelost werd / hoe ze problemen oplossen.
Inderdaad. Dat werd ook duidelijk van tevoren aan de kijkers uitgelegd door de therapeuten
deenje schreef:
07-01-2019 21:37
Het was toch ook niet de bedoeling dat ze bij elkaar zouden slapen? men wilde kijken hoe het opgelost werd / hoe ze problemen oplossen.
Mooi verhaal. Ik ga daar heen met mijn partner. Hoef ik niet met een ander op een kamer, ook niet voor zo'n rare opdacht.

Tuurlijk had ik een matras op de grond kunnen leggen. Duh.
Ja werd direct uitgelegd, zelfs 2 x.

Denk dat Jeroen zo dominant naar z'n vrouw, dat zij zich klein gaat voelen, discussies en 'de les-lees -momenten' wil vermijden en hem daarom laat bepalen. Daardoor denkt hij dat ze het niet zelf kan.

Tegendeel bleek waar toen zij samen met die andere partner het slaapkamer probleem moest oplossen. Ze raakte helemaal niet in paniek, verre van vond ik zelfs. Ze loste het prima en rustig op, samen met de andere man.

Snap eigenlijk niet waarom je als stel hieraan meedoet. Heel Nederland weet straks alle ins en outs van jou en je relatie.
anoniem_637551aa36866 wijzigde dit bericht op 07-01-2019 21:46
5.52% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
07-01-2019 21:43
Mooi verhaal. Ik ga daar heen met mijn partner. Hoef ik niet met een ander op een kamer, ook niet voor zo'n rare opdacht.

Tuurlijk had ik een matras op de grond kunnen leggen. Duh.
De deelnemers weten toch van tevoren dat ze niet met hun eigen partner in een huis komen?
atjuuh schreef:
07-01-2019 21:45
De deelnemers weten toch van tevoren dat ze niet met hun eigen partner in een huis komen?
Geen idee, dat haalde ik er niet uit. Maar ik heb de eerste paar minuten gemist.
Alle reacties Link kopieren
Wat een arrogante onbeschofte zak zeg. Geen wonder dat hij problemen in zijn huwelijk heeft. Zo belerend tegen die therapeuten lopen kafferen, bah. En dan is hij in de volgende aflevering ineens poeslief en is hij in 1 dag tot inkeer gekomen?

Yeah right..... :wtf:

Er is gewoon niets leuks of interessants aan die man. Gaat Twitter al los?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Lucifer2018 schreef:
07-01-2019 21:45
Geen idee, dat haalde ik er niet uit. Maar ik heb de eerste paar minuten gemist.
Ja hoor, ze wisten dat ze 9 dagen met een andere deelnemer in een huis zouden zitten....
Lucifer2018 schreef:
07-01-2019 21:45
Geen idee, dat haalde ik er niet uit. Maar ik heb de eerste paar minuten gemist.
Dat wisten ze ja, maar niet dat er maar 1 slaapkamer zou zijn.
Viviennie schreef:
07-01-2019 21:47
Dat wisten ze ja, maar niet dat er maar 1 slaapkamer zou zijn.
Dat blijkt me toch geen onoverkomelijk probleem??
De andere 3 koppels deden er ook niet zo spastisch over.
Gewoon zeggen: we slapen niet samen (logisch) , wie slaapt waar. Klaar!

Die Jeroen laat in de eerste minuten al zien waar z'n vrouw steeds tegenaan loopt bij hem.
Dominant, arrogant voorkomen. Maar waarschijnlijk super onzeker en stiekem misschien wel jaloers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven