Entertainment alle pijlers

Opzoek naar een liedje uit de jaren 2000

15-01-2019 14:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is zwaar niet belangrijk maar het is iets wat me al een paar dagen bezig houdt en dat kan ik niet uitstaan!

In mijn tiener/puber periode (in de jaren 2000) had je veel liedjes van bijv. Stacie Orrico, JoJo etc. Nou was er ook een zangeres, het kan zijn dat ze maar 1 hitje heeft gehad, en ik ben op zoek naar wie dat was en hoe dat liedje heette. Het enige wat ik weet:

- Zelfde tijdperk van Stacie Orrico
- In de videoclip had ze lang golvend (volgens mij rossig) haar wat ze los had en volgens mij felgekleurde kleding. Ze was anders dan anderen maar ik weet niet meer waarom
- Het liedje ging (volgens mij, zoals bijna alle liedjes toen) over iemand die niet geaccepteerd werd/gepest werd. Dat kwam in de videoclip ook naar voren

Echt hulde voor degene die met deze beschrijving het clipje kan vinden want it is driving me crazy, zeker omdat ik zo weinig informatie heb!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest meteen denken aan Lena Marlin - Sitting down here. Geen idee waarom haha, voldoet niet helemaal aan de omschrijving geloof ik.
Mijn eerste gedachte was Avril Lavigne.
Alle reacties Link kopieren
Amy Studt - misfit ?
Als het een hit was kijk eens in deze lijsten:

https://www.top40.nl/bijzondere-lijsten ... chten/2001

je kan steeds het jaar veranderen
Alle reacties Link kopieren
OMC CH86 JA DAT WAS HET!!! Serieus dat je dat wist haha!


De rest, ook thanks <3
Alle reacties Link kopieren
5 minuten vivaforum doet zoveel meer dan eindeloos hitlijstjes en google uitpluizen. Nu kan ik weer aan t werk ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha blij dat ik kon helpen! Is een van de liedjes die ik zelf ook grijs heb gedraaid haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven