Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ha, het plaatje is gelukt!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Cool plaatje :high5:
Tevens tvp ;)
Alle reacties Link kopieren
On topic:
Net weer terug van een door de fysio verplichte wandeling. Ik zit nu al op 14,5 km deze week (ik heb nu wel spierpijn in m'n bovenbenen :$ ).
Gisterenavond had ik ineens een cubone uit een quest, dus ik ben nu bij stap 8 van de Meltanquest.
En vanochtend ving ik een Bronzor, weer een plekje in de pokedex gevuld :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
anna_c wijzigde dit bericht op 15-01-2019 14:29
Reden: tiepvaut
0.26% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Present :cheer2:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het plaatje niet zien. Waarschijnlijk omdat ik nu op mijn telefoon zit.

O_O 14,5 km al Anna? Doe je goed!
Alle reacties Link kopieren
14,5 kilometer, lekker hoor.
Ik sta even stil sinds mijn vakantie...
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
15-01-2019 07:07
Vanavond 20.00? Zou fijn zijn dan kan ik het combineren.
20.00 uur is goed!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Anna! (qua nieuw topic en qua lopen ;) ).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer in de benen en moet nu mijn conditie gaan opbouwen. Ik breid mijn wandelrondje steeds beetje verder uit en probeer zo veel mogelijk pokestops te draaien zodat ik weer gifts kan versturen. Bedankt voor de vele gifts de afgelopen weken ondanks dat ik zelf niets terug kon sturen. Blijf steken bij de Cubone vangopdracht. Eerder struikelde ik erover en nu ik hem moet vangen wel al een maand geen Cubone meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Mooi gedaan Anna. Mooie start. Enne.. flink aantal km’s. Goede start van de week. In deze tijd van het jaar wandel ik niet veel. Geen fut om na t werk nog te lopen.

Ririanneke.. hoop dat je weer snel de conditie op kunt bouwen. En wandelen is daar zeer geschikt voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer. Ik pak zo om 19 uur je cadeau uit Leighton. Ben nog stééds wakker ;-)
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
15-01-2019 18:46
Ik ben er ook weer. Ik pak zo om 19 uur je cadeau uit Leighton. Ben nog stééds wakker ;-)
Goed bezig :sheep: ik ga zo m'n ei aanzetten. :)
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, ik zit ook paraat om met Leighton best friends.te worden. Niet eens vergeten :-D
Alle reacties Link kopieren
thistle schreef:
15-01-2019 18:55
Jaaaaaa, ik zit ook paraat om met Leighton best friends.te worden. Niet eens vergeten :-D
:thumbsup: ik pak hem om 7 uur uit :)
Alle reacties Link kopieren
Hello! Wat gaan de topics snel vol he.

Iedereen weer aan de paaseieren?
Wat een leuke plaatjes!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Weer 400 000 XP verder :)
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
15-01-2019 17:46
Ik ben weer in de benen en moet nu mijn conditie gaan opbouwen. Ik breid mijn wandelrondje steeds beetje verder uit en probeer zo veel mogelijk pokestops te draaien zodat ik weer gifts kan versturen. Bedankt voor de vele gifts de afgelopen weken ondanks dat ik zelf niets terug kon sturen. Blijf steken bij de Cubone vangopdracht. Eerder struikelde ik erover en nu ik hem moet vangen wel al een maand geen Cubone meer gezien.
Er is een field request waarmee je hem kan vangen, ik weet alleen niet meer welke dat was en of ie er überhaupt nog is.
Ik heb hem daarmee wel compleet kunnen maken en sinds kort in het bezit van Meltan! :-D
Alle reacties Link kopieren
@Streepjessokken: Wij worden morgen ultrafriends, wil jij een ei aanzetten?

@Suikerbroodje: Als jij mij nog een cadeautje stuurt vandaag, worden wij morgen ook ultrafriends. Maar ik weet natuurlijk niet of je een cadeautje hebt om te versturen. :)
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
15-01-2019 19:08
Er is een field request waarmee je hem kan vangen, ik weet alleen niet meer welke dat was en of ie er überhaupt nog is.
Ik heb hem daarmee wel compleet kunnen maken en sinds kort in het bezit van Meltan! :-D
Ja cubone zin in de use 5 razzberies to catch a pokemon quest.

Ja, ik ben ook weer wat opgeschoten, nog 2,2 miljoen xp voor level 40....dat gaat nog wel even duren
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 15-01-2019 19:24
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
15-01-2019 19:08
Er is een field request waarmee je hem kan vangen, ik weet alleen niet meer welke dat was en of ie er überhaupt nog is.
Ik heb hem daarmee wel compleet kunnen maken en sinds kort in het bezit van Meltan! :-D
Het is de quest gebruik 5 besjes om pokemons mee te vangen. Best een simpele opdracht om aan je cubone te komen.
Ik had hem gisteren nog, en vandaag toevallig weer :).

Ik wilde vanavond nog een keer gaan wandelen, maar ik ben gewoon uitgeput nu na al die kilometers ;-D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
@ Fa....xo wij kunnen morgen best friend worden, ik zou graag een ei aan willen zetten, jij ook. Zo ja zullen we dan een tijd afspreken?

Zijn er bij jullie in de omgeving afgelopen nacht ook stops en gyms bijgekomen? Bij mij in de buurt zeker 3 nieuwe gyms en 5 stops.
anoniem_98873 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 11:59
Reden: verwijderen vriend code
22.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Mijn normale leven van werk en sport is weer begonnen. Daardoor beduidend minder tijd en rust om veel met pogo bezig te zijn. Cadeaus uitpakken en uitdelen loopt daarom misschien wat achter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je toegevoegd Emgee

S....chu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven