Entertainment alle pijlers

Beste Nederlandse inzending Eurovisie Songfestival

17-01-2019 07:59 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Kwam ineens in me op nu The Common Linnets voorbij kwam op de pc, wat ik overigens een afschuwelijk nummer vind. Mijn favoriete inzending is Alles heeft ritme van Frizzle Sizzle.
The Common Linnets vond ik juist erg goed!

Ze zijn trouwens wel laat met het bekendmaken, wie er dit jaar naartoe gaat.
Alle reacties Link kopieren
The Common Linnets vind ik de beste inzending tot nu toe. Daarna O'g3ne :love:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
17-01-2019 08:03
The Common Linnets vond ik juist erg goed!

Ze zijn trouwens wel laat met het bekendmaken, wie er dit jaar naartoe gaat.
Ja, nu je het zegt, het is inmiddels al half januari geweest. Voorgaande jaren waren ze veel sneller.
Alle reacties Link kopieren
Beste artiest die voor Nederland meegedaan heeft is in mijn ogen Anouk maar ik vond het nummer niks.
Common linnets en Waylon en Douwe Bob vond ik ook goed.

Verschrikkelijk vond ik Sieneke.
Alle reacties Link kopieren
Edsilia Rombley met 'Hemel en aarde'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
17-01-2019 08:11
Beste artiest die voor Nederland meegedaan heeft is in mijn ogen Anouk maar ik vond het nummer niks.

Helemaal eens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
The Common Linnets, Douwe Bob en Waylon vond ik top!
Nouschi schreef:
17-01-2019 08:17
Edsilia Rombley met 'Hemel en aarde'.
Ja, dat is ook mijn favoriet!
Alle reacties Link kopieren
Het beste Edsilia met "Hemel en aarde". Zij had dat jaar (1998) moeten winnen in plaats van Dana International.
Absoluut dieptepunt waren de Toppers; waardeloos liedje van Gordon, slechte zang en bedroevende performance.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Frizzle sisszle was slechtste ooit
Het dieptepunt vond ik toch wel Sieneke hoor. Al scoren de toppers ook hoog ja. En wat te denken van treble en joan Franka :biggrin:

Beste vind ik idd echt The common linnets. Goed nummer, mooi gebruik van het podium, jammer van de dame met de baard...
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
17-01-2019 09:02
Het dieptepunt vond ik toch wel Sieneke hoor. Al scoren de toppers ook hoog ja. En wat te denken van treble en joan Franka :biggrin:

Beste vind ik idd echt The common linnets. Goed nummer, mooi gebruik van het podium, jammer van de dame met de baard...
Conchita heeft Nederland bestolen van de overwinning, al vond ik het lied van Conchita echt geweldig. Zou niet gewonnen hebben zonder al die poespas eromheen, denk ik. Ik was in 2014 voor Zweden trouwens, dat uiteindelijk 3e is geworden. Nederland vond ik dus niks, Oostenrijk geweldig, maar niet goed voor het imago van het songfestival; zo van, zie je wel, als je maar opvalt, win je. Alles tussen 2000 en 2012 was bagger.
Alle reacties Link kopieren
Mooiste nummer: Ruth Jacott met vrede , de common Linnets en Edsilia.

Beste artiest: Anouk, maar id wat een prut nummer..
sito1970 schreef:
17-01-2019 09:09
Conchita heeft Nederland bestolen van de overwinning, al vond ik het lied van Conchita echt geweldig. Zou niet gewonnen hebben zonder al die poespas eromheen, denk ik. Ik was in 2014 voor Zweden trouwens, dat uiteindelijk 3e is geworden. Nederland vond ik dus niks, Oostenrijk geweldig, maar niet goed voor het imago van het songfestival; zo van, zie je wel, als je maar opvalt, win je. Alles tussen 2000 en 2012 was bagger.
ik vond Conchita echt geweldig! Heel goed nummer, maar ik denk idd dat ze niet had gewonnen als het een dame zonder baard was geweest. Dan had Nederland gewonnen.
Zweden vond ik niks in 2014. Ik hou niet van dat soort ballads. Ik ben sowieso meer van de uptempo nummers zoals lorene destijds en Heroes van Måns Zelmerlöw. En Lordi :mrgreen:
2015 vond ik Goodbye to yesterday trouwens een erg sterk nummer ook. Die luister ik nog regelmatig :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond anouks nummer prachtig echt heel mooi.En ook sieneke , geen winnaar natuurlijk, maar word ik vrolijk van. Teddy schouten met een beetje, ik vond reunion ook wel wat, Hind vond ik echt goed, ja teach in natuurlijk goed!

De toppers afgrijzelijk, de 3j's ook verschrikkelijk, joan franka mwa, glennis grace sorry maar beetje vals voor mijn gevoel soms, trijntje ook niets.
Alle reacties Link kopieren
Het leukst vond ik:
Edsilia met Hemel en Aarde
Esther Hart met One More Night
Glennis Grace met My Impossible Dream
Marlyne met One Good Reaseon
Franklin & Maxine met De Eerste Keer
Linda Wagemakers met No Goodbyes


Dieptepunt vond ik Sieneke inderdaad, maar vergeet ook Joan Franka niet ! Vreselijk gewoon. Oja, Mrs. Einstein en Treble vond ik ook niks.

De Common Linnets en Anouk en de 3J's wel aardig.
En ik vind OG3NE fantastisch zingen, maar hun liedje vond ik toen wat minder.


Buitenlandse inzendingen die ik nog weleens draai omdat ik die leuk vond:
Niels Brinck met Believe Again en Charlotte Nilson met Take me to Your Heaven en Carola van Zweden met dat onuitspreekbare vrolijke lied.
Ik draai What’s another year nog heel vaak :flirting: dat is denk ik zo’n beetje mijn all time favorite. Verder ook Alexander Rybak. Heb zijn cd’s op mijn spotify staan. Prachtige kerst-cd ook van hem. En Marija Serifovic met Molitva draai ik nog regelmatig. Only teardrops van Emmelie. Ik heb best veel van het songfestival op mijn spotify staan. Ik voeg elk jaar de leuke nummers toe aan mijn lijst :) de winnares van afgelopen jaar vond ik ook leuk en dat jodel-liedje van 2 jaar terug. Ik hou er van!
Alle reacties Link kopieren
The Common Limits hartstikke goed.
Anouk en ook 't nummer super.
Douwe Bob ook goed
Waylon best goed.
En ik vond Joan Franka vond ik juist echt leuk.

De Toppers en Sieneke vond ik echt beschamend.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Was Sieneke die met dat draaiorgel?

Ik vind Anouk tot nu toe de beste. Krijg ook kippenvel van dat nummer❤️
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
17-01-2019 09:24
ik vond Conchita echt geweldig! Heel goed nummer, maar ik denk idd dat ze niet had gewonnen als het een dame zonder baard was geweest. Dan had Nederland gewonnen.
Zweden vond ik niks in 2014. Ik hou niet van dat soort ballads. Ik ben sowieso meer van de uptempo nummers zoals lorene destijds en Heroes van Måns Zelmerlöw. En Lordi :mrgreen:
2015 vond ik Goodbye to yesterday trouwens een erg sterk nummer ook. Die luister ik nog regelmatig :)
O ja, die inzending van Estland. De Noorse inzending van dat jaar (A monster like me), ook zo geweldig. Vond Conchita ook geweldig mooi zingen, spatzuiver, prachtige uithalen.
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 17-01-2019 10:50
5.47% gewijzigd
Ik ga ver terug in de tijd. Ik vind ding a dong van Teach in nog steeds een mooi nummer. Daar hebben we toen ook mee gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
[/quote]
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 17-01-2019 10:51
Reden: Dubbel
93.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Och, die Joan Franka ja. Wat doet die vrouw vandaag de dag. Die werd compleet afgebrand na haar optreden. Ik vond het best zielig voor haar, zo'n jong meisje met zo weinig ervaring.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-01-2019 10:40
Ik ga ver terug in de tijd. Ik vind ding a dong van Teach in nog steeds een mooi nummer. Daar hebben we toen ook mee gewonnen.
Lenny Kuhr's Troubadour is ook prachtig. Zij heeft zo'n heldere stem, kippevel.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven