Entertainment alle pijlers

taartdecoratie filmpjes

19-01-2019 15:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk op youtube of facebook graag naar filmpjes waarin taarten worden gedecoreerd. Totaal niet met het plan het ooit na te doen, maar omdat ik het heerlijk rustgevend vind.

Vooral kijken naar hoe een taart rustig word opgespoten vind ik fijn.
Laatst zag ik echter ook een filmpje waarin marsepein in een patroon werd uitgerold waardoor het uiteindelijk een patroon vormde. Geweldig.

Helaas vind ik vooral de compilatiefilmpjes op youtube vaak te snel en dus vroeg ik me af of iemand hier nog fijne kijktips heeft. En wie deze zelfde interesse heeft :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
deze vind ik bijvoorbeeld fantastisch

https://www.facebook.com/LifeAndArtColl ... 422457001/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:hello: :hello: :hello:
Niet dezelfde interesse maar je hebt gelijk, het is ontzettend rustgevend!
Ik dacht overigens dat ik Heel Holland bakt megasaai zou vinden, maar daar word ik ook rustig van... is dat misschien een tip?
Ik vind het echt geweldig wat mensen daar maken.
Alle reacties Link kopieren
dat kijk ik ook graag, maar het gaat mij echt puur om het decoreren. Ik vind opspuiten van een taart, door de rust en het ritme van de handeling, echt heel rustgevend om naar te kijken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Ik heb geen tips voor je, filmpje was inderdaad leuk.
Vind je dit soort filmpjes misschien ook leuk?
https://www.youtube.com/watch?v=skuBbmjyp0c
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
19-01-2019 22:34
Hmm. Ik heb geen tips voor je, filmpje was inderdaad leuk.
Vind je dit soort filmpjes misschien ook leuk?
https://www.youtube.com/watch?v=skuBbmjyp0c
daar heb ik dan weer minder mee.

Maar zag bijvoorbeeld laatst een filmpje van iemand die van oude scateboards een vaas maakte en dat deed hetzelfde bij mij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt!
In Marokko zag ik op TV wel van die kookprogramma's waar ze koekjes of taarten maken. Maar ik kreeg het niet gevonden net. Dat is echt iets voor jou. Je kan het zelf eens proberen door te zoeken op Samira TV op YouTube, maar ik kreeg er niet de filmpjes uit die ik in gedachten had. Daar gaat alles ook nog heel lekker geduldig en langzaam. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat doe ik ook! Heeeerlijk. Als ik niet kan slapen ga ik dat kijken en dan ben ik zo weg. Ik kijk graag naar de filmpjes van topless Baker (dat hij ook leuk is om naar te kijken is mooi meegenomen ;-D ) en amaury guichon (Instagram).
Alle reacties Link kopieren
Topless baker is niet verkeerd, al is het niet helemaal wat ik zoek.

mijn favoriete filmpjes zijn meestal een minuut of 5 en alleen handen en taart in beeld. Kijk die ook eigenlijk altijd zonder geluid. puur de handeling. Maargoed ik ben een beetje vreemd :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven