Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Ik was te laat. Ga het terugkijken.
Morgen! Ik laat het weten, ben wel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de eerste aflevering toch al de moeite waard. Ik hoop dat ze het vast weten te houden.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me dat het best leuk en goed kan worden.
Ik moest er nog een beetje inkomen, logisch bij 1e aflevering
Alle reacties Link kopieren
Was grappig....er mag nog wel iets meer pit in komen. Maar ga volgende week weer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Aan het voorstukje te zien word het volgende keer wat meer actie.
Vond het al wel de moeite waard en leuk om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen en meryam snapte ik als koppel niet. Ik zie haar nog als jong. En hoe kunnen zij een donker getint kind hebben?

Dat gezin snapte ik niet helemaal.

De vrouw die in het meer zwom? Ik dacht even, is het een thriller :-o

Wat zou bracha hebben? Te weinig eten of overspannen?
Alle reacties Link kopieren
Was voor een eerste aflevering, oké. Subtiele humor en onderwerpen, niet overduidelijk grappig. Maar vond het wel leuk. Benieuwd naar de 2e aflevering.


Heeft Eva van der Gucht een nieuwe tatoeage? Nooit eerder bij haar opgevallen
Alle reacties Link kopieren
Heb de tweede aflevering ook al gezien met vooruitkijken op NPO Start.
Vind er dan iets meer tempo en verhaallijn in komen, wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe de rest van de afleveringen zijn, ik vind de opzet wel leuk. Alleen de leeftijden van sommige ouders doen nogal jong aan...
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook de moeite om te kijken. Denk dat ik het wel ga volgen.
Ik vond het leuk genoeg om te blijven volgen. Ook gewoon goeie acteurs die meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
24-01-2019 23:11

Jeroen en meryam snapte ik als koppel niet. Ik zie haar nog als jong. En hoe kunnen zij een donker getint kind hebben?

Ik vroeg me dat ook af. Maryam Hassouni (Dina in de serie) is van Marokkaanse afkomst, en de jongen die hun zoon speelt ook (denk ik), aan zijn accent te horen. Dus misschien dat ze het daarom een logische keuze vonden?
Dat die jongen (echte naam: Ciraj Amalal) in de serie dan weer 'Max' heet (en met een Marokkaans accent spreekt terwijl zijn beide ouders ABN spreken) maakt het weer onlogisch, vind ik. En hij is inderdaad wel erg donker vergeleken bij zijn ouders in de serie.
Ik denk dat de producenten gewoon een diverse cast wilden. Straks blijkt die aangewaaide stiefzoon van Merel homo, wedden?
Alle reacties Link kopieren
En max kan natuurlijk geadopteerd zijn.

Maar dat koppel is blijft bijzonder. Zeker omdat ik maryam als jong zie en jeroen spitzemburg als oud.

Ik vond het zelfs vies dat ze met hem moest zoenen. o_o
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net aflevering 2 gezien. Vond deze nog wat sterker dan aflevering 1. Snapte ook niet helemaal de structuur van de diverse gezinnen maar misschien wordt dat vanzelf duidelijk. Bij wiens graf staat het gezin met Eva van der Gucht steeds, heb ik wat gemist of moet dat nog blijken? In elk geval al best wat herkenning. Ik kijk volgende week zeker weer. :)
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Door een reactie in de uitzending van vorige week begreep ik dat er een kind van hun overleden was.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
01-02-2019 17:44
Door een reactie in de uitzending van vorige week begreep ik dat er een kind van hun overleden was.

Ik denk dat ze een overleden dochtertje hebben en dat gaat blijken dat er een verkeersongeluk is geweest en dat dat de reden is dat hij geen scooter mag want te gevaarlijk.
Ik vind het nu al een geweldige serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem opgenomen en nog niet de gelegenheid gehad om te kijken. Ik denk dat ik dat zondagavond ga doen. Dan komt er toch niets. Heb ik nog wat tegoed.
Heerlijk om die struggle met die pubers te zien! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het oké, maar had het grappiger verwacht. De timing is soms niet goed/grappig.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
01-02-2019 19:19
Ik denk dat ze een overleden dochtertje hebben en dat gaat blijken dat er een verkeersongeluk is geweest en dat dat de reden is dat hij geen scooter mag want te gevaarlijk.
Ik vind het nu al een geweldige serie.

Dat hebben we inderdaad gezien, dus goed gedacht :thumbsup:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Een soort Luizenmoeder op puberniveau. Kijk er met man en de twee pubers naar en vinden het wel grappig
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven