Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Ik had ervan gehoord dat ze deze serie aan het opnemen waren, maar nam aan dat het om echte ouders en hun kinderen ging. Blijkt het weer fictie en geacteerd :-(
Nu heb ik geen zin meer om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Vorige aflevering vond ik goed. Verrassend. En minder van de hak op de tak. Kijken of vanavond ook weer leuk is.
Ik vind t een stuk leuker dan de luizenmoeder!
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
08-02-2019 08:30
Weet iemand wie die man op de brug was?
Ik dacht die man van de beveiliging
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-02-2019 20:22
Ik vind t een stuk leuker dan de luizenmoeder!

Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
(Wat is dit nou weer voor bug dat ik niet meteen op de laatste pagina kan klikken, in het overzicht is er maar 1 pagina) (6)
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het weer een topaflevering gisteravond, wat is die Chris een lieverd. En inderdaad zoveel leuker/mooier dan de Luizenmoeder.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt steeds beter en interessanter inderdaad. Goeie serie!
Ik heb ook weer gekeken en met veel plezier. Chris is een topper, heel sterke ruggengraat en lief voor zijn omgeving.
Zijn vader ook trouwens, zoals hij Hansje eruit praatte......
ñuca schreef:
21-02-2019 17:09
Ik had ervan gehoord dat ze deze serie aan het opnemen waren, maar nam aan dat het om echte ouders en hun kinderen ging. Blijkt het weer fictie en geacteerd :-(
Nu heb ik geen zin meer om te kijken.
Dan doe je dat niet, mis je wel een leuke serie.
Alle reacties Link kopieren
Leuke serie. Vind hem met de aflevering leuker worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een erg leuke serie, heeft wel even geduurd voordat ik doorhad wie er van wie gescheiden was incl. welke kinderen precies bij wie hoorde. Jeroen vind ik geweldig spelen net als die ouders van dat gestorven kindje. Ik vind alleen die moeder van Max wel erg jong gecast.
Alle reacties Link kopieren
daj schreef:
22-02-2019 16:15
Ik vind het een erg leuke serie, heeft wel even geduurd voordat ik doorhad wie er van wie gescheiden was incl. welke kinderen precies bij wie hoorde. Jeroen vind ik geweldig spelen net als die ouders van dat gestorven kindje. Ik vind alleen die moeder van Max wel erg jong gecast.

Ik vind haar ook zo slecht acteren moet ik zeggen. Die zinnetjes, allemaal ontzettend opgelezen, totaal geen spreektaal.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar dat kindje aan gestorven is? Is dat gezegd in een aflevering?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet expliciet benoemd maar ik denk een fietsongeluk.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is ze verdronken. Vertelde Danny aan z’n vriendinnetje.
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
22-02-2019 16:33
Weet iemand waar dat kindje aan gestorven is? Is dat gezegd in een aflevering?
Ik meen me te herinneren dat hier wel over is gesproken. Verdronken toch? Of ben ik dan in de war met een andere serie?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
22-02-2019 16:29
Ik vind haar ook zo slecht acteren moet ik zeggen. Die zinnetjes, allemaal ontzettend opgelezen, totaal geen spreektaal.
Ik vind dat ook. Best apart als je weet dat het een bekende actrice is met veel (grote) rollen op haar naam. Ze was Dunya in Dunya en Desy, had een rol in Flikken Rotterdam en in Shouf Shouf.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
daj schreef:
22-02-2019 16:15
Ik vind het een erg leuke serie, heeft wel even geduurd voordat ik doorhad wie er van wie gescheiden was incl. welke kinderen precies bij wie hoorde. Jeroen vind ik geweldig spelen net als die ouders van dat gestorven kindje. Ik vind alleen die moeder van Max wel erg jong gecast.
Dinah oftewel Maryam Hassouni is 35, dus in principe zou ze makkelijk de moeder van Max kunnen zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mensen die kijken vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Mees voor het eerst een min of meer zachte kant hebben, aan het eind toen Pip een alcoholvergiftiging had.

En ik ben benieuwd of het verhaal van Hansje nog een staartje gaat krijgen, via die vrienden van Milan. Wel zeer terecht dat hij is gearresteerd en van school getrapt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond "Dinah" erg emotieloos acteren, vooral toen ze zei dat ze "het helemaal gehad had". Ik vind die "Pip"wel goed acteren, goed gecast ook, onzekere tiener met zo'n perfecte moeder.. die oma was lekker op dreef met dat commentaar :-o
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Dina zo braaf en correct.

Oma was inderdaad niet erg fijntjes, maar volgens mij is ze aan het dementeren, dus het zal wel grotendeels daardoor komen. Al waren ze voor die tijd geloof ik ook niet erg gek op haar.

Ik had in elk geval al veel eerder tegen die ex gezegd dat hij maar lekker zelf moet terugkomen uit Noorwegen. Dat lijkt me echt zo'n type dat "voor zichzelf" kiest en van anderen verwacht dat ze zonder morren zijn verantwoordelijkheden overnemen. Fabie zorgt ook alleen voor de kinderen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dina ook niet goed acteren in deze serie. Jammer, ik was fan van haar in Flikken Rotterdam.

Misschien komt het door de rol.
Alle reacties Link kopieren
titta schreef:
21-02-2019 22:16
Ik dacht die man van de beveiliging
Hij is dus de stalker.
Ik vind het nog steeds een leuke en onderhoudende serie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven