Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
daj schreef:
22-02-2019 16:15
Ik vind alleen die moeder van Max wel erg jong gecast.
Ja klopt! Vind ik ook.

Maar bij acteurs mogen mannen altijd te oud zijn en vrouwen moeten eerder te jong zijn.

Kijk nou eens naar die musical "jesus christ Superstar". Ted Neely is een ouwe bok geworden. Te oud om een Jezus te spelen in zijn early thirties. Dat overtuigd niet meer. Een reden voor mij om niet naar die musical te willen gaan ondanks dat ik de film geweldig vind.

Stel je voor dat ze de rol van Maria Magdalena opnieuw aan Yvonne Elliman gegeven hadden? Is toch ook absurd?
Alle reacties Link kopieren
Weer een heel mooie aflevering gisteravond en inmiddels las ik ook dat er een tweede serie in de maak is. Heel fijn plan!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik vond het ook weer boeiend. Fijn een tweede serie, verheug ik me op.

Ik hoop dat Danny zijn pa gaat vertellen wat er nu echt allemaal speelt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat arme joch belandt steeds dieper in de ellende.

Ik begin de vervelende trekjes van Merel steeds beter te zien. Constant bovenop haar dochter zitten en chagrijnig doen. Achtervolgt worden helpt dan niet natuurlijk.

Fijn dat er een tweede serie gemaakt wordt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Maar haar stalker is dus niet de beveiliger. Terwijl die scenes wel veel aandacht krijgen. Beetje vreemd, alsof daar ook iets mee is. Snappen jullie dat?
Merel is gewoon een zwaar overspannen control-freak. Daar lijden ze allemaal onder. Haar man is een lieverd.
[quote=lolly-pop post_id=29704468 time=1552672350 user_id=148677]
Maar haar stalker is dus niet de beveiliger. Terwijl die scenes wel veel aandacht krijgen. Beetje vreemd, alsof daar ook iets mee is. Snappen jullie dat?
[/quote

Nee snap ik ook nog niet.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
15-03-2019 18:56
Merel is gewoon een zwaar overspannen control-freak. Daar lijden ze allemaal onder. Haar man is een lieverd.
Ik vind hem het sympathiekste personage van de hele serie. Vraag me ook echt af wat hij met Merel moet, en of ze in het begin soms heel anders was.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
15-03-2019 18:52
Maar haar stalker is dus niet de beveiliger. Terwijl die scenes wel veel aandacht krijgen. Beetje vreemd, alsof daar ook iets mee is. Snappen jullie dat?
Het antwoord daarop komt in de volgende aflevering. ;)
Ik vind Merel het leukste personage. Of misschien ook de beste actrice, want wat speelt ze het goed!!
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
15-03-2019 20:14
Het antwoord daarop komt in de volgende aflevering. ;)
Ik vind Merel het leukste personage. Of misschien ook de beste actrice, want wat speelt ze het goed!!
Oh ja, dat zeker. Ze heeft ook de moeilijkste volwassenen-rol denk ik.

En nee, ik snap dat met die beveiliger ook niet zo goed.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die 2 echt totaal niet bij elkaar passen. Zowel uiterlijk niet als qua karakter.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daveotion schreef:
15-03-2019 20:14
Het antwoord daarop komt in de volgende aflevering. ;)
Ik vind Merel het leukste personage. Of misschien ook de beste actrice, want wat speelt ze het goed!!
Ik heb net aflevering 9 gekeken :biggrin: Inderdaad, ik snap het nu :facepalm:

De rol van Merel vind ik inderdaad ook één van de beste rollen. Geweldig gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
15-03-2019 20:27
Ik vind die 2 echt totaal niet bij elkaar passen. Zowel uiterlijk niet als qua karakter.

En qua leeftijd niet.
Such fun!1
Geweldige serie!!
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
15-03-2019 18:52
Maar haar stalker is dus niet de beveiliger. Terwijl die scenes wel veel aandacht krijgen. Beetje vreemd, alsof daar ook iets mee is. Snappen jullie dat?
Ja. Het lijkt alsof die beveiliger haar leuk vindt. Alhoewel me dat sterk lijkt want in werkelijkheid zou een vrouw met het uiterlijk en uitstraling als Merel kansloos zijn.
Maar het wil aantonen hoe zij met hem om gaat. Correct, afstandelijk, en soms lomp.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
15-03-2019 23:40
En qua leeftijd niet.
Ja dat bedoelde ik een beetje met uiterlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ze irl kansloos zijn? Er zijn genoeg (knappe/jonge) mannen die machtige oudere vrouwen aantrekkelijk vinden..
Alle reacties Link kopieren
daj schreef:
16-03-2019 18:33
Waarom zou ze irl kansloos zijn? Er zijn genoeg (knappe/jonge) mannen die machtige oudere vrouwen aantrekkelijk vinden..
Ik wou net zeggen. Ik vind haar juist sex-appeal hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Vind ik niet. Ik vind haar grove gelaatstrekken hebben.
Ik vind merel ook goed...zou wel graag wat lievere trekjes willen zien want het zit er volgens mij wel in.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie aflevering weer. Wie waren die twee die daar in de parkeergarage heftig stonden te zoenen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Dat waren Merel en de beveiliger. Werd niet alleen gezoend overigens.

Begreep nu dat Merel 45 jaar moet spelen. Als zij eruitziet als 45, ben ik 25 :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
22-03-2019 09:25
Huh? Dat waren Merel en de beveiliger. Werd niet alleen gezoend overigens.

Begreep nu dat Merel 45 jaar moet spelen. Als zij eruitziet als 45, ben ik 25 :proud:
Dank je, ik was er even niet helemaal bij geloof ik, zag het maar in een flits. Nieuwe ontwikkelingen dus. Een moeder die vreemd gaat. Een dochter van 18 die iets heeft met een veel oudere man en in de volgende aflevering ook nog Chris die over zijn problemen bij zijn moeder vertelt. Ik denk dat we dan wel zo'n beetje alles hebben gehad toch?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
22-03-2019 09:31
Dank je, ik was er even niet helemaal bij geloof ik, zag het maar in een flits. Nieuwe ontwikkelingen dus. Een moeder die vreemd gaat. Een dochter van 18 die iets heeft met een veel oudere man en in de volgende aflevering ook nog Chris die over zijn problemen bij zijn moeder vertelt. Ik denk dat we dan wel zo'n beetje alles hebben gehad toch?
Nee, dochter die rijles heeft heeft een eetstoornis. Of is die aan het ontwikkelen. Ze eet niet, kotst eten uit, sport overdreven.

En Danny moet nog alles vertellen aan zijn ouders.

Merel is echt een k*'t vrouw. (haar rol)
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 22-03-2019 09:57
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
22-03-2019 09:31
Dank je, ik was er even niet helemaal bij geloof ik, zag het maar in een flits. Nieuwe ontwikkelingen dus. Een moeder die vreemd gaat. Een dochter van 18 die iets heeft met een veel oudere man en in de volgende aflevering ook nog Chris die over zijn problemen bij zijn moeder vertelt. Ik denk dat we dan wel zo'n beetje alles hebben gehad toch?
En je hebt de stalker IN merel haar huis, zeker ook gemist? ;-)

Dus word nog spannend volgende keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven