Entertainment alle pijlers

podcast : de brand in het landhuis

26-01-2019 18:33 18 berichten
Iemand hier al bekend hiermee? Verhaal over een dode, oude rijke man in een afgebrand landhuis. Met een hoop schimmigheid eromheen. Gebeurt in 2003 wat nu wordt onderzocht. Inmiddels naar aflevering 4 aan het luisteren. Wat een spannend verhaal, het luistert als een film.
Aanrader!
Staat ie op spotify?
Daar heb ik laatst We're alive op geluisterd. Een podcast/hoorspel over de zombie apocalypse.
Ik heb hem zelf gevonden via de NPO podcast. Spotify weet ik niet.
Oh ik zal eens kijken. Leuk voor onderweg
Ik hoorde er vandaag over bij NPO1. Via de app gratis te beluisteren. Ik werd echt nieuwsgierig! Een aanrader dus?
Pavlovski schreef:
26-01-2019 20:25
Ik hoorde er vandaag over bij NPO1. Via de app gratis te beluisteren. Ik werd echt nieuwsgierig! Een aanrader dus?
Ja! Ben helemaal verslaafd.
Totaal komen er 6 afleveringen
Alle reacties Link kopieren
Yess ik volg de podcast ook!
Bijzonder verhaal
Best beluisterde podcast van dit moment hoorde ik net.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, heb hem toegevoegd! Nog meer leuke tips? Ik geniet altijd erg van ‘Ik ken iemand die’ en werd heel gelukkig van ‘De hondjarige man die uit het raam klom en verdween.’
Alle reacties Link kopieren
Ik luister nu ook. Weet iemand welke songwriter/ band het nummer aan het einde van de aflevering zingt? Vind het zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ga eens luisteren!
Ik heb net “dit is Bob” beluisterd, hele mooie podcast vond ik.
Ik heb de brand afgeluisterd. Echt heel leuk.
Ik dacht eerst dat het verzonnen was. Dus groot was mijn verbazing toen ik ontdekte dat het echt was.
Alle reacties Link kopieren
we moeten binnenkort een eind rijden en een podcast luisteren is dan leuk natuurlijk. Wie weet er leuke Nederlandstalige die ik op spotify kan vinden?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
ninanoname schreef:
15-02-2019 13:34
we moeten binnenkort een eind rijden en een podcast luisteren is dan leuk natuurlijk. Wie weet er leuke Nederlandstalige die ik op spotify kan vinden?
Echt gebeurd is leuk. Allemaal korte verhalen. En af en toe puberdagboek.
-Darkside- schreef:
15-02-2019 13:30
Ik heb de brand afgeluisterd. Echt heel leuk.
Ik dacht eerst dat het verzonnen was. Dus groot was mijn verbazing toen ik ontdekte dat het echt was.
ja, bizar he!
Alle reacties Link kopieren
Ook geluisterd.
Echt goed gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Perkins schreef:
27-01-2019 20:00
Ik luister nu ook. Weet iemand welke songwriter/ band het nummer aan het einde van de aflevering zingt? Vind het zo mooi.
Ja het is het nummer Places van Amir Vahidi. Ik ben ook fan - zowel van de podcast als het nummer.
Alle reacties Link kopieren
Net podcast beluisterd; idd echt een tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven