Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2076 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zag het ook net, maar ben helaas niet thuis vanavond
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben benieuwd.Er moet nu toch wel eens een keer stevige bonje komen, zou je zeggen, want alle andere ongein hebben we al gezien. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Misschien dat nu het grote raadsel wordt onthuld waarom je een shitleven aangaat met een paar enge vrouwen zodat je met een klaploper van een lelijke man kan zijn eens per zoveel tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het-groepje schreef:
30-01-2019 15:21
Misschien dat nu het grote raadsel wordt onthuld waarom je een shitleven aangaat met een paar enge vrouwen zodat je met een klaploper van een lelijke man kan zijn eens per zoveel tijd.
Denk je ;-) ?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Een man die zijn tijd/aandacht moet verdelen over verschillende vrouwen, lijkt aantrekkelijk. Om zijn interesse moet gestreden worden.
De grootste kluns wordt dan begerenswaardig.
Zoiets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik neem het op en kijk er morgen naar.
Ik hoop dat Meri eindelijk bij die vent vandaan is en haar broek omhoog houd met haar B&B.
karin6789 schreef:
30-01-2019 15:29
Een man die zijn tijd/aandacht moet verdelen over verschillende vrouwen, lijkt aantrekkelijk. Om zijn interesse moet gestreden worden.
De grootste kluns wordt dan begerenswaardig.
Zoiets.
Ah zo. Ik denk niet dat dat mijn kink is, maar nu heb ik ook nog nooit aandacht van zo'n man gekregen.
Wie weet hoe erotiserend dat werkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het-groepje schreef:
30-01-2019 15:32
Ah zo. Ik denk niet dat dat mijn kink is, maar nu heb ik ook nog nooit aandacht van zo'n man gekregen.
Wie weet hoe erotiserend dat werkt.
Zo te zien, werkt het!
Bovendien, als je een stel kinderen hebt gekregen van zo'n loser en je wil weg, hoe dan?
Een uitkerinkje, een klein huis en alles moet je voortaan zelf doen, want geen sisterwives meer die je helpen.
Een andere man zal ook moeilijk worden, want voor een vrouw met zoveel kinderen staan ze echt niet in de rij.
En veel meer dan huishouden en kinderen maken, kan ze niet.

Dus blijf je.
anoniem_373911 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 15:38
0.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook kijken, kijk er al jaren naar. En nog weet ik niet goed wat ik ervan moet denken. Maar het blijft fascinerend zo'n man die 4 vrouwen heeft!
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het-groepje schreef:
30-01-2019 15:21
Misschien dat nu het grote raadsel wordt onthuld waarom je een shitleven aangaat met een paar enge vrouwen zodat je met een klaploper van een lelijke man kan zijn eens per zoveel tijd.
Haha! Dit inderdaad. Maar zal wel niet. Hoop dat Merie eindelijk hem een schop geeft en zelf een leven gaat opbouwen /leiden. Ik erger me ergens kapot aan die lui en toch kijk ik :facepalm:
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik ga ook weer kijken!

Vind het altijd een bijzondere gezinssamenstelling. Snap ook niet zo goed wat de gedachte erachter nou precies is.

Er was een tijdje terug toch sprake van dat er nog iemand, een vrouw dus ;-), bij zou komen?
Alle reacties Link kopieren Quote
DaantjeJesseSanne schreef:
30-01-2019 16:15
Ja, ik ga ook weer kijken!

Vind het altijd een bijzondere gezinssamenstelling. Snap ook niet zo goed wat de gedachte erachter nou precies is.

Ze maken zichzelf wijs, dat er een bijbelse gedachte achter zit.
De figuur die deze godsdienst heeft bedacht, kreeg trek in een andere vrouw en bedacht toen, dat het in de bijbel voorgeschreven werd.
Dikke onzin natuurlijk, maar ja vreemdgaan was notdone.
Later heeft de mormoonse kerk veelwijverij afgezworen, maar ja, niet iedere figuur had er zin om daar gehoor aan te geven.
Dus gaan er een stel afvalligen gewoon mee door.
anoniem_373911 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 21:05
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het eerder gezien. Ik vind zoiets volkomen onbegrijpelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben ook benieuwd of Meri eindelijk voor zichzelf kiest. En of Cody haar laat gaan in dat geval. Hij leek het laatste seizoen nog maar weinig met haar op te hebben.

Ben ook brnieuwd hoe het met die oompa loompa gaat (ben even zijn naam kwijt. Die vent die met 1 van die dochters is getrouwd en die 400 taco s wilde op zijn bruiloft)
Alle reacties Link kopieren Quote
De oompaloompa heet Tony. Ik vind Meri een deurmat en een luide donder en idd Kody een Creepo. En toch kijken he
Nee he niet weer dat catfishgebeuren tot in den treure toe herhaald
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de eerste aflevering al gezien, bereid je voor op een hoop herhaling van vorig seizoen. Volgende week zit ik er weer klaar voor.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben er nu al weer klaar mee. Wat een gezeur.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Kody moet echt naar de kapper. Dat dode vogelnest kan echt niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Laat dat catfish gedoe los jongens...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk dit eigenlijk nooit, maar nu wel...vraag me niet waarom...
Maar waarom willen ze nu opeens verhuizen? Weet iemand it?
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
27-02-2019 21:47
Ik kijk dit eigenlijk nooit, maar nu wel...vraag me niet waarom...
Maar waarom willen ze nu opeens verhuizen? Weet iemand it?
Hij ziet zichzelf niet oud en gelukkig worden in Las Vegas
Het liefst wou hij terug naar Utah, waar hij dus weggejaagd is met zijn gezin...
onbegrijpelijk dat je dan terug wil
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeh, hij draagt zijn haar in een knotje. Hij heeft grote inhammen. Staat van geen kanten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven