Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2076 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
fanatic schreef:
27-02-2019 21:56
Hij ziet zichzelf niet oud en gelukkig worden in Las Vegas
Het liefst wou hij terug naar Utah, waar hij dus weggejaagd is met zijn gezin...
onbegrijpelijk dat je dan terug wil

Obegrijpelijk dat die 4 vrouwen hem ook gewoon weer volgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond begint weer een nieuw seizoen op tlc. Met meer drama dan ooit heb ik begrepen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd.
Schrok een beetje van Christine zag er slecht uit, oud geworden. Ze zag er altijd zo goed uit.
Die vrouwen zijn been van allen gelukkig heb ik het idee .
Meri kijkt altijd zo treurig .
Tussen janelle en Meri klikt het niet .
Robin moet overal bemiddelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap niet waarom ze allemaal een eigen huis nodig hebben? Veel kinderen zijn al het huis uit dus ze kunnen een (of 2) huizen delen. Nu ging Meri terug naar Las Vegas alsof ze niet bij haar gezinsleden mag wonen.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
29-01-2020 21:51
Ik snap niet waarom ze allemaal een eigen huis nodig hebben? Veel kinderen zijn al het huis uit dus ze kunnen een (of 2) huizen delen. Nu ging Meri terug naar Las Vegas alsof ze niet bij haar gezinsleden mag wonen.
Bij dit soort groepen worden mannen alle fouten vergeven en moeten vrouwen er jaren voor door het stof gaan ook maar iets van vergeving te krijgen, voor kleine of grote fouten.
Zuur maar waar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben nu terug aan het kijken. Ik vind ze er allemaal slecht uit zien. Moe en ongelukkig.
Alle reacties Link kopieren Quote
karin6789 schreef:
30-01-2019 15:37
Zo te zien, werkt het!
Bovendien, als je een stel kinderen hebt gekregen van zo'n loser en je wil weg, hoe dan?
Een uitkerinkje, een klein huis en alles moet je voortaan zelf doen, want geen sisterwives meer die je helpen.
Een andere man zal ook moeilijk worden, want voor een vrouw met zoveel kinderen staan ze echt niet in de rij.
En veel meer dan huishouden en kinderen maken, kan ze niet.

Dus blijf je.
Meri heeft maar 1 kind, die ondertussen volwassen is, dus zij heeft geen enkele reden om te moeten blijven.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
05-02-2020 21:16
Meri heeft maar 1 kind, die ondertussen volwassen is, dus zij heeft geen enkele reden om te moeten blijven.
Zo bekeken niet, nee.
Vrouwen komen echter alleen de hemel in als ze getrouwd zijn, in hun geloof.
Dat speelt ook een grote rol.
Volgens mij is dit hele programma bullshit. Die Meri bijvoorbeeld: hoe bestaat het? Een vrouw met zo weinig zelfrespect?!?!
Alle reacties Link kopieren Quote
MariaDeJong schreef:
06-02-2020 06:46
Volgens mij is dit hele programma bullshit. Die Meri bijvoorbeeld: hoe bestaat het? Een vrouw met zo weinig zelfrespect?!?!

Meri is duidelijk heel erg ongelukkig, haar enige dochter is toch lesbisch, dat wil je ook echt niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Mijn hemel, die Kody zou ik echt wel 'weg willen maken' wat is dat een enorme pannekoek zeg.
Miskotto schreef:
06-02-2020 16:03
Meri is duidelijk heel erg ongelukkig, haar enige dochter is toch lesbisch, dat wil je ook echt niet.
Je hebt weinig te willen he en hoezo zou je van een homoseksueel kind ongelukkig worden ?
Echt enge opvattingen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze uit Las Vegas weg zijn gegaan. Ze hadden het daar toch prima voor elkaar met die huizen zo naast elkaar.

Volgens mij hebben ze zich nu in de financiele ellende gestort.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het vaak gekeken, als ik een weekje ziek thuis was en bijna beter.
Heerlijk.
Het kan altijd erger, en liever alleen dan in zo'n familie, meer van dat soort opwekkende zaken.
Maar dat was voor de catfishing. Het is wel grimmig geworden vind ik.
Weinig liefdevol.

Stel je voor, dat je voor alle andere moeders en hun kinderen en daar weer de kinderen van naar een kring verjaardag zou moeten.
Heel bevrijdend gevoel krijg ik daar van, ik heb altijd minder.
Miskotto schreef:
06-02-2020 16:03
Meri is duidelijk heel erg ongelukkig, haar enige dochter is toch lesbisch, dat wil je ook echt niet.
Whut?! Waarom niet? Een gelukkig kind, dat is mijn streven.
Subnautica schreef:
06-02-2020 19:50
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze uit Las Vegas weg zijn gegaan. Ze hadden het daar toch prima voor elkaar met die huizen zo naast elkaar.
Ik denk dat ze het ook voor de serie hebben gedaanl; dat zal wel de grootste bron van inkomsten zijn en als er niets gebeurd en het wordt gezapig kijkt er natuurlijk niemand meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap er echt niks van...ze claimen one big happy family te zijn maar weigeren om tijdelijk samen in een huis te wonen. Waarom 4 grote huizen?? Die vrouwen kunnen elkaar niet luchten denk ik...

Meri lijkt zich nu volledig gedistancieerd te hebben van het hele gezien...letterlijk en figuurlijk. Er is 0,0 liefde tussen haar en Kody en ik zie ook helemaal geen liefde tussen haar en de andere vrouwen of zelfs de kinderen. Vind haar zelf ook helemaal geen leuk mens hoor maar denk dat het voor haar beter is als ze weggaat...wat ze natuurlijk nooit zal doen.

Ik heb best medelijden met die kinderen, ze worden van hot naar her meegesleurd en voor wat?? Alles liep op rolletjes in Las vegas. Die hele verhuizing slaat nergens op, alles is ondoordacht en met veel te veel haast gebeurd. Waarom niet gewoon dat stuk grond kopen, starten met de bouw en een jaar later verhuizen??

Weet iemand wat er gebeurd is met die Bed and breakfast van Meri?? Ligt Flagstaff dichterbij die B&B of juist verderweg? Kon ze daar niet heen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor zover ik het heb begrepen, hadden ze schulden en konden ze de huizen in Las Vegas niet helemaal betalen, had te maken met de belastingen.
Meri haar B&B doet het goed,ik zie foto’s voorbij komen op Facebook ,samen met haar internetbedrijfjes in kleding is zij goed in staat zichzelf te onderhouden.
Ze is nu iets dichterbij haar B&B vanuit Flagstaff,dan vanuit Las Vegas.
meri woont nu wel in Flagstaff maar voor Amerikaanse maten een klein huis.


Robin zorgt goed voor zichzelf, groot huis, Kody woont bij haar in, de andere huizen zijn te klein voor zijn ego.

Het huis die Kody wil voor zichzelf en zijn vrouwen staat er nog steeds niet, grond is ook nog niet helemaal betaald.
Ik lees dat hun grind ook moet worden gereinigd,ontsmet vanwege de prairie honden.

Alle huizen zijn inmiddels wel verkocht, ze hebben er veel dollars op laten vervallen.
hemke wijzigde dit bericht op 07-02-2020 10:13
10.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
hemke schreef:
07-02-2020 10:02


Robin zorgt goed voor zichzelf, groot huis, Kody woont bij haar in, de andere huizen zijn te klein voor zijn ego.
:rofl:
Ik volg ze al heel lang niet meer. Same old... Er gebeurt noot meer iets, zit geen enkele ontwikkeling in. Behalve dan dat Kody steeds minder haar overhoudt.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
hemke schreef:
07-02-2020 10:02
Voor zover ik het heb begrepen, hadden ze schulden en konden ze de huizen in Las Vegas niet helemaal betalen, had te maken met de belastingen.
Meri haar B&B doet het goed,ik zie foto’s voorbij komen op Facebook ,samen met haar internetbedrijfjes in kleding is zij goed in staat zichzelf te onderhouden.
Ze is nu iets dichterbij haar B&B vanuit Flagstaff,dan vanuit Las Vegas.
meri woont nu wel in Flagstaff maar voor Amerikaanse maten een klein huis.


Robin zorgt goed voor zichzelf, groot huis, Kody woont bij haar in, de andere huizen zijn te klein voor zijn ego.

Het huis die Kody wil voor zichzelf en zijn vrouwen staat er nog steeds niet, grond is ook nog niet helemaal betaald.
Ik lees dat hun grind ook moet worden gereinigd,ontsmet vanwege de prairie honden.

Alle huizen zijn inmiddels wel verkocht, ze hebben er veel dollars op laten vervallen.
Ja Meri mag dan wel het treurigst overkomen van de 4, maar haar zaakjes heeft ze echt wel goed op orde.
Denk dat het ook belangrijk is om toch nog een soort van "onafhankelijkheid" te hebben...
Hebben die andere vrouwen nou ook extra werk?

Vind het sneu voor de kinderen, vooral kinderen zoals Truely,, die geboren zijn in Vegas en niet anders weten...
En de pubers, die hun laatste jaar middelbare school ergens anders moeten doen.
Snap wel dat die niet stonden te juichen
Alle reacties Link kopieren Quote
whateverever schreef:
05-02-2020 23:08
Zo bekeken niet, nee.
Vrouwen komen echter alleen de hemel in als ze getrouwd zijn, in hun geloof.
Dat speelt ook een grote rol.

Nou dan zal het wel behoorlijk druk zijn in die hel, gelukkig ben ik getrouwd dus ik zal af en toe naar beneden zwaaien.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het fascinerend om naar te kijken, ook al gebeurt er niet zo veel. Snap ook niet dat Meri, die in haar eentje is, een heel huis moet huren om zo nodig op haar zelf te blijven. Dat ze dat zelf wil begrijp ik nog wel, maar dan is het hele idee van “sisterwives” toch onzin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lag het nou aan mij of werd Kody zn ‘zaakje’ nou geblurred tijdens het zwemmen?? Niet dat ik er standaard naar kijk maar viel me gewoon op O_O
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind zij allemaal geweldig. Hoe zij met elkaar en met kinderen omgaan, super. Het is niet makkelijk maar toch respect voor elkaar.
Viva vrouwtje staat al op haar strepen als er iets niet zoals zij wil. Pfff...
Man, man, man...stel je voor🤣

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven