Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2078 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Dancme schreef:
09-02-2020 20:57
Ik vind zij allemaal geweldig. Hoe zij met elkaar en met kinderen omgaan, super. Het is niet makkelijk maar toch respect voor elkaar.
Viva vrouwtje staat al op haar strepen als er iets niet zoals zij wil. Pfff...
Man, man, man...stel je voor🤣
Respect voor elkaar ? Hoe lang kijk jij al ? Meri en Janelle zijn zelfs in therapie geweest omdat ze het niet me elkaar konden vinden . Robin lag in het begin ook niet lekker.
Wat nou vivavrouwtjes die op hun strepen staan
Alle reacties Link kopieren Quote
Als mensen dit een goede leefvorm vinden, helemaal prima. Maar Kody is ooit gevraagd wat hij zou vinden van een vrouw met vier mannen (dus andersom) en dat vond hij vulgair en onbespreekbaar. Fascinerend dat het andersom blijkbaar geen probleem is......
Alle reacties Link kopieren Quote
fanatic schreef:
08-02-2020 14:00
Ja Meri mag dan wel het treurigst overkomen van de 4, maar haar zaakjes heeft ze echt wel goed op orde.
Denk dat het ook belangrijk is om toch nog een soort van "onafhankelijkheid" te hebben...
Hebben die andere vrouwen nou ook extra werk?

Vind het sneu voor de kinderen, vooral kinderen zoals Truely,, die geboren zijn in Vegas en niet anders weten...
En de pubers, die hun laatste jaar middelbare school ergens anders moeten doen.
Snap wel dat die niet stonden te juichen
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-02-2020 09:16
Reden: spoilen
40.08% gewijzigd
Jeez, moet jij nou alles al verklappen??
Alle reacties Link kopieren Quote
BosscheBol1984 schreef:
10-02-2020 05:23
Jeez, moet jij nou alles al verklappen??
Mijn verontschuldigingen.
Dat was niet mijn bedoeling.
fanatic schreef:
08-02-2020 14:00
Ja Meri mag dan wel het treurigst overkomen van de 4, maar haar zaakjes heeft ze echt wel goed op orde.
Denk dat het ook belangrijk is om toch nog een soort van "onafhankelijkheid" te hebben...
Hebben die andere vrouwen nou ook extra werk?

Vind het sneu voor de kinderen, vooral kinderen zoals Truely,, die geboren zijn in Vegas en niet anders weten...
En de pubers, die hun laatste jaar middelbare school ergens anders moeten doen.
Snap wel dat die niet stonden te juichen
Een scheiding zou de kijkcijfers en inkomsten goed doen. Wat denk je.......

Verhuizing is op zich niets mis mee, ook niet voor een kind. In dit geval lijkt het allemaal zo ondoordacht en daardoor uitzichtloos. En niemand die met haar vuist op tafel slaat.

Vind het wel een sympathiek gezin.
Miskotto schreef:
08-02-2020 17:28
Nou dan zal het wel behoorlijk druk zijn in die hel, gelukkig ben ik getrouwd dus ik zal af en toe naar beneden zwaaien.
En toch sta jij niet positief tegenover een homosexuele persoon? Dat verdient wat mij betreft nog veel harder een hellegang.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeloe! :hyper:
lunchlover wijzigde dit bericht op 16-02-2020 19:53
91.30% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
12-02-2020 21:29
Kijkt er nog iemand?

Ben ik nou de enige die het redelijk belachelijk vind dat Meri in een huis gaat wonen waren ze ook met zijn allen in kunnen?

Ik snap hun financiële keuzes echt niet.
Aan de ene kant wel aan de andere kant zij betaalt net zoveel als de andere vrouwen dus begrijp haar ergens wel.
Wat een drama weer.
Nu weer het plan voor een groot huis terwijl Janelle steeds zegt dat ze dat niet meer wil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeloe! :hyper:
lunchlover wijzigde dit bericht op 16-02-2020 19:52
95.68% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
12-02-2020 22:03
Ja maar het is toch debiel om op deze manier dit te regelen? Ja ze betaald maar ze is alleen. En ze heeft nu 2 complete enorme kasten van huizen voor 1 persoon. Blijf dan in LV tot je huis verkocht.

Maar goed ik snap die move maar Flagstaff sowieso niet.
Ze hadden beter allemaal in LV kunnen blijven, met t geld wat ze nu kwijt zijn aan Flagstaff hadden ze de woning kunnen bouwen op hun eigen grond....
Alle reacties Link kopieren Quote
Strawberry_shortcake schreef:
08-02-2020 21:10
Lag het nou aan mij of werd Kody zn ‘zaakje’ nou geblurred tijdens het zwemmen?? Niet dat ik er standaard naar kijk maar viel me gewoon op O_O
Ligt niet aan jou, ik heb terug gespoeld en gekeken,is
Trouwens het leek mij ook een oude lubberonderbroek toe.

Meri ,ik krijg er geen hoogte van, dan is ze weer het slachtoffer, dan helper, ik vraag mij af,of het tussen haar en de rest ooit goed komt.
En wat een bakbeest van een huis, jeetje, daar kan nog wel een gezin in bij in trekken.

Christine hippelt er een beetje tussen door en trekt wat meer op met Janelle.

Al twee vrouwen die niet willen samen wonen in 1 huis en da; komt die Kody toch weer aanzetten met een waar hij wil samen wonen.
Die kan is ook selectief doof
Ik begrijp dat ze ondanks hun gedoogbeleid (hun man met 3 andere vrouwen) niet willen samen wonen in 1 huis. Dat is hun beetje "verzet" en privacywaarborging. Ondanks hun gezamenlijke man is ooit besproken in een eerder seizoen dat het zien dat je man bij de ander is confronterend en niet leuk is.

Een groot huis is in die regio volgens mij net zoiets als een grote auto. Alles is daar groot. Verschrikkelijk, ik zou het zelf veel fijner en prettiger vinden als het juist klein is.
Zijn daar eigenlijk huizen die klein zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hangt er van af, aan welke kant van Flagstaff je zit.
In het centrum is 4 kamer woning normaal, voor ons groot ,maar ga je richting armere wijken, vind je de one shot gun huizen.
Waar De familie wil wonen zijn huizen van die grote en meer aardig normaal.
hemke wijzigde dit bericht op 13-02-2020 16:32
3.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg ook geen hoogte van Meri. Ze heeft nu wel een kast van een huis, dat had best kleiner en goedkoper gekund. En ik denk dat ze het wel prettig vind zo.

Het huis dat Cody ontworpen heeft is wel mooi. Hij wil graag met iedereen samen in een huis wonen maar die vrouwen willen dat niet. Ik zou het niet kunnen, zou gek worden van jaloezie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Man man man, die Jenelle kan me een partij jaloers kijken in dat nieuwe stulpje van Meri !!!! Het is overduidelijk dat ze not amused is !!
Alle reacties Link kopieren Quote
De huizen in de cul de sac in Las Vegas verkopen niet zo lekker. Alleen Robyn en Christine hebben hun huis verkocht.

Robyn kocht samen met Kody het grootste huis in Flagstaff voor 900.000 dollar. (De huizen in LV brengen ca 5 -6 ton op). Kody kocht daarnaast nog voor 8 ton een kavel voor het gezamenlijke bouwplan.

Christine kocht (alleen?) ook een nieuw huis in Flagstaffdat ongeveer evenveel kostte als het huis in LV opleverde.

Maar Janelle huurt daar, waarschijnlijk omdat ze niet kan kopen zolang haar huis in LV nog niet verkocht is. En heeft dus dubbele lasten.

Meri huurde ook tijdelijk. En nu koopt ze ook ook een groot huis in Flagstaff. (Gaat het zo goed met de B&B en Lularue-business? Vorig jaar had ze niet eens genoeg geld voor de aanbetaling van het huis in Utah toch? )

Geen wonder dat Janelle jaloers is. De zuinige Janelle (die ooit eens van Kody is weggelopen en twee jaar bij haar moeder zat vanwege een postnatale depressie, en omdat ze de eeuwige geldzorgen niet meer aankon) woont in een bescheiden, gehuurd optrekje. Terwijl de rest intussen het geld laat rollen. Overigens geloof ik er niks van dat ze samen geld hebben. Kody en Robyn misschien maar de andere dames betalen hun eigen huis.
merano wijzigde dit bericht op 15-02-2020 18:44
0.53% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Is Robyn degene die 'echt' met Kody getrouwd is?
Ja, nadat hij gescheiden was van Meri dacht ik.
En waarom zouden zij wel geld hebben dan?
Geen idee, ik heb ooit ergens gelezen dat ze allemaal wel eens een keer hun faillissement hebben aangevraagd maar dat was op een Amerikaanse roddelsite.

Maar ik denk dat Merano bedoelt dat als Kody al ergens aan mee betaalt, dat alleen bij het huis van Robyn is.
Ik heb wel eens gehoord dat een faillissement in de VS eerder iets is om trots op de zijn dan je voor te schamen, omdat 'hey, at least you try and no success without failure' of zoiets.
Het blijft raar volk :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeloe! :hyper:
lunchlover wijzigde dit bericht op 16-02-2020 19:53
98.87% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuws mag niet in een reality serie topic schijnbaar.
_melon wijzigde dit bericht op 15-02-2020 20:21
Reden: Wordt gezien als spoiler
78.79% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven