Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2079 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
15-02-2020 19:35
Ja klopt, alle huizen zijn inmiddels verkocht. De laatste (2??) afgelopen okt.

Of mag nieuws (en dus spoilers) niet in dit topic?
Van mij mag het hahaha

Meri was idd eerst getrouwd met Kody, maar omdat Kody de kinderen van Robyn wou adopteren moest hij dus met haar trouwen (en eerst scheiden van Wife 1)
Nou liever geen spoilers!
Ik kijk gewoon op tlc!

Dan kan je beter een ander topic openen want spoilers staf ik hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk het al heel lang niet meer, maar ik heb altijd wel sterk het gevoel gehad dat Robyn (die heel erg de nederige bemiddelaarster uithangt) de vrouwen juist uit elkaar heeft gedreven, en Kody ondertussen in haar broekzak heeft zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
BosscheBol1984 schreef:
15-02-2020 19:46
Nou liever geen spoilers!
Ik kijk gewoon op tlc!

Dan kan je beter een ander topic openen want spoilers staf ik hoor!
Ik kijk ook via TLC, maar het is een reality show, dus deze mensen komen in het nieuws. Daarom vind ik eigenlijk ook dat je het geen spoilers kan noemen en er staat niks over in de OP, maar sorry.
Ik weet niet wat staffen is, maar het klinkt niet goed.

Is er een algemeen Sister Wives topic? Of (nog) niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeloe! :hyper:
lunchlover wijzigde dit bericht op 16-02-2020 19:51
96.74% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
15-02-2020 20:00
Er was een ander topic met spoilers maar dat kan ik niet vinden. Maar goed dan is alles spoilers zo wat, want in de serie staat nog niets te koop zelfs.
Ja mee eens hoor
Ja, daarom had ik op de vorige pagina ook al gestaft!
Flauw hoor, in de topictitel staat toch ook 'nieuw seizoen'.
entertainment/algemene-mededeling-m-b-t ... ges/181355
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugh, nou ik heb geen zin om een ban te krijgen voor een regel die 7 jaar geleden in het leven geroepen is. Er zit imo nogal een verschil in een serie en een reality show, maar dat is aan de moderators natuurlijk.

Ik wist het echt niet. Dacht altijd dat het in de OP moest staan. Nogmaals, mijn excuses.
_melon schreef:
15-02-2020 20:22
Ugh, nou ik heb geen zin om een ban te krijgen voor een regel die 7 jaar geleden in het leven geroepen is. Er zit imo nogal een verschil in een serie en een reality show, maar dat is aan de moderators natuurlijk.

Ik wist het echt niet. Dacht altijd dat het in de OP moest staan. Nogmaals, mijn excuses.
Is oké hoor. Je kunt natuurlijk zelf een sister wives spoilertopic openen.
Alle reacties Link kopieren Quote
I just did!

Sister Wives topic voor spoilers en nieuwsberichten;
entertainment/sister-wives-topic-spoile ... ges/457651
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar schreef:
09-02-2020 21:28
Respect voor elkaar ? Hoe lang kijk jij al ? Meri en Janelle zijn zelfs in therapie geweest omdat ze het niet me elkaar konden vinden . Robin lag in het begin ook niet lekker.
Wat nou vivavrouwtjes die op hun strepen staan
Ik kijk vanaf seizoen 1. En Jij?
merano schreef:
15-02-2020 15:16
De huizen in de cul de sac in Las Vegas verkopen niet zo lekker. Alleen Robyn en Christine hebben hun huis verkocht.

Robyn kocht samen met Kody het grootste huis in Flagstaff voor 900.000 dollar. (De huizen in LV brengen ca 5 -6 ton op). Kody kocht daarnaast nog voor 8 ton een kavel voor het gezamenlijke bouwplan.

Christine kocht (alleen?) ook een nieuw huis in Flagstaffdat ongeveer evenveel kostte als het huis in LV opleverde.

Maar Janelle huurt daar, waarschijnlijk omdat ze niet kan kopen zolang haar huis in LV nog niet verkocht is. En heeft dus dubbele lasten.

Meri huurde ook tijdelijk. En nu koopt ze ook ook een groot huis in Flagstaff. (Gaat het zo goed met de B&B en Lularue-business? Vorig jaar had ze niet eens genoeg geld voor de aanbetaling van het huis in Utah toch? )

Geen wonder dat Janelle jaloers is. De zuinige Janelle (die ooit eens van Kody is weggelopen en twee jaar bij haar moeder zat vanwege een postnatale depressie, en omdat ze de eeuwige geldzorgen niet meer aankon) woont in een bescheiden, gehuurd optrekje. Terwijl de rest intussen het geld laat rollen. Overigens geloof ik er niks van dat ze samen geld hebben. Kody en Robyn misschien maar de andere dames betalen hun eigen huis.
Ongelooflijk wat een prijzen. Wat een geld. Ik zou overigens huren inplaats van kopen.....tot bouw nieuwe woning klaar is.
Hoe doen die dames dan? In hun eentje?
En why Kody wel met Robyn en niet met de anderen?

Hoe kijken jullie eigenlijk tegen de dames aan?

Christine vind ik erg leuk. Ze is vrolijk, energiek, positief. Robyn vind ik juist een “saaie sok”. Ze kijkt bedrukt, praat traag, denkt traag volgens mij..........
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 12:12
0.12% gewijzigd
Pindakaasjes schreef:
15-02-2020 19:50
Ik kijk het al heel lang niet meer, maar ik heb altijd wel sterk het gevoel gehad dat Robyn (die heel erg de nederige bemiddelaarster uithangt) de vrouwen juist uit elkaar heeft gedreven, en Kody ondertussen in haar broekzak heeft zitten.
Oh, zou het?
Ben benieuwd of Christine zo stellig blijft vasthouden aan haar mening.
En Meri lijkt voortdurend op haar hoede, dat kan toch ook niet gezond zijn. Waar blijft zij met haar eigen identiteit wanneer het gaat om groepsproces en haar mening en visie??
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan ben je met zwalken een gezin en wil je perse niet onder één dak met elkaar echt wat gekte. Volgens mij willen sommige grotere kinderen niet meer meedoen zoals Mykelti en hoe heet die oudste jongen ook alweer? Die zag ik niet in de Kersts-Editie Ik vind Truely wel een raar wijsneuzerig kind,viel me gisteren vooral op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan ben je met z’n allen een gezin bedoelde ik...
Toch begrijp ik dat stuk autonomie en privacy wel.
Ze delen een man, echter letterlijk met je neus ernaast zitten wanneer hij een/de ander omarmt of kust is toch wel andere koek.

Dat zie je ze ook nooit doen als Kody met alle dames of meer dan 1 dame is.
Ik herinner me een seizoen waarin Kody met alle dames een voor een een date plande.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
20-02-2020 17:42
Toch begrijp ik dat stuk autonomie en privacy wel.
Ze delen een man, echter letterlijk met je neus ernaast zitten wanneer hij een/de ander omarmt of kust is toch wel andere koek.

Dat zie je ze ook nooit doen als Kody met alle dames of meer dan 1 dame is.
Ik herinner me een seizoen waarin Kody met alle dames een voor een een date plande.

Oh, zou het?
Pindakaasjes schreef:
20-02-2020 18:49
Oh, zou het?
Dezelfde woorden als ik eerder gebruikte. :P
Ttroeteltje schreef:
17-02-2020 12:02
Ongelooflijk wat een prijzen. Wat een geld. Ik zou overigens huren inplaats van kopen.....tot bouw nieuwe woning klaar is.
Hoe doen die dames dan? In hun eentje?
En why Kody wel met Robyn en niet met de anderen?

Hoe kijken jullie eigenlijk tegen de dames aan?

Christine vind ik erg leuk. Ze is vrolijk, energiek, positief. Robyn vind ik juist een “saaie sok”. Ze kijkt bedrukt, praat traag, denkt traag volgens mij..........
Christine is ook mijn favoriet hoop dat ze voet bij stuk houdt !
Ik vond Christine ook deze aflevering weer heel leuk.

Komt op mij recht door zee, direct en toch empathisch en liefdevol/warm over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Robyn zo gemaakt, Meri is meestal depri.. Ik vind Christine en Janel dus de leukste Dames.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat gezicht van Robyn toen ze dat huis zag. Het leek wel alsof ze boos was dat Kody het haar niet eerder verteld had.

Christine wil het echt niet. Ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven