Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2076 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Ook niet eerlijk van Kody hij zette denk vrouwen echt voor het blok met alle kinderen er bij. Meri heeft zich nog niet uitgelaten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
20-02-2020 17:42
Toch begrijp ik dat stuk autonomie en privacy wel.
Ze delen een man, echter letterlijk met je neus ernaast zitten wanneer hij een/de ander omarmt of kust is toch wel andere koek.

Daar hebben ze toch voor gekozen. Ik weet nog dat Meri opeens met Robyn aankwam, die zou wel een goede kandidate zijn voor een 4e huwelijk. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen, behalve dan, dat je altijd op je hoede moet zijn, je altijd van je allerbeste kant moet laten zien, lijkt mij, anders zijn de andere dames leuker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar schreef:
20-02-2020 19:21
Ook niet eerlijk van Kody hij zette denk vrouwen echt voor het blok met alle kinderen er bij. Meri heeft zich nog niet uitgelaten.
Zeker ook Robyn nog eens extra met zijn opmerking of ze misschien nog een baby wilden, dat ze daar over spraken.

Kody heeft trouwens getweet over de betreffende aflevering, samen met de dames. Hij zei dat als Robyn hem niet met een andere vrouw zou willen zien weggaan naar een date, zij maar de andere kant op moest kijken.
:cheer:
Zou hij een vijfde vrouw willen voor meer nageslacht ?
Gisselle schreef:
20-02-2020 19:36
Daar hebben ze toch voor gekozen. Ik weet nog dat Meri opeens met Robyn aankwam, die zou wel een goede kandidate zijn voor een 4e huwelijk. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen, behalve dan, dat je altijd op je hoede moet zijn, je altijd van je allerbeste kant moet laten zien, lijkt mij, anders zijn de andere dames leuker.
Het zijn sisterwives.
Ze zijn gehuwd met dezelfde man en hebben kinderen van dezelfde man. Daar hebben ze voor gekozen. Niet voor het samenwonen.
Verder zijn ze van elkaar niets. Tuurlijk hebben ze een band opgebouwd en delen ze veel.

Maar zou jij met je broer of zus een huis delen? Ik niet hoor.
Prima om dingen te delen en samen te doen, echter samenwonen....no way.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
21-02-2020 08:03
Het zijn sisterwives.
Ze zijn gehuwd met dezelfde man en hebben kinderen van dezelfde man. Daar hebben ze voor gekozen. Niet voor het samenwonen.
Verder zijn ze van elkaar niets. Tuurlijk hebben ze een band opgebouwd en delen ze veel.

Maar zou jij met je broer of zus een huis delen? Ik niet hoor.
Prima om dingen te delen en samen te doen, echter samenwonen....no way.
Maar is het dan meestal zo dat polygame families niet samenwonen? Ik dacht juist dat dat de bedoeling was. Volgens mij zei Christine altijd in het voorstukje dat ze niet alleen voor de man maar ook voor de sisterwives had gekozen. Ik vind het eerder raar dat ze dan apart wonen. Bij dit nieuwe huis schijnt iedereen ook een eigen huis te hebben met flinke muren.

Andere polygame families die op tv zijn geweest, heb er ook een paar op You Tube gezien, die woonden altijd samen, ik dacht dat dat de bedoeling was van zo'n huwelijk.
Goede vraag. Ben zelf niet polygaam geïnteresseerd, heb me daar nooit in verdiept.
Janelle ziet het wel zitten.
Robyn ontwijkt het .gesprek .
Meri nog niet echt uitgesproken .
Christine wil niet maar vrees dat ze omgeluld wordt door Kody .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 28-02-2020 20:23
2.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Robyn zo veranderd. Ze is niet meer zo blij met Kody, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ik vond haar met haar maniertjes een beetje Christine kopiëren..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja idd, ze zei op een gegeven moment ook zoiets. Dat het haar tegenvalt.

Kan het me ook wel voorstellen. Denk dat zij en Christine beide jaloers zijn aangelegd.
Meri kan het tegenwoordig weinig meer boeien volgens mij. De enige die nog tevreden lijkt is Janelle.
Inderdaad, Robyn zit constant met een sikkeneurig gezicht in beeld......mondhoeken naar beneden.

Afbeelding



Ik heb waarschijnlijk een stuk gemist, want ik weet niet waarom ze uit Las Vegas zijn weggegaan.??...
Daar liep het toch allemaal prima?
Nu hebben ze vier onverkoopbare huizen, een duur stuk grond, vier ver uit elkaar liggende huurhuizen en een bouwplan voor een 'kasteel ' waar niet iedereen blij mee is. En Kody maar drammen.
Tegen de tijd dat dat huis er staat (als het er ooit komt) zijn alle kinderen het huis wel uit, schat ik zo.
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 29-02-2020 17:32
Reden: plaatje toegevoegd
10.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Niemand wilde eigenlijk weg uit las Vegas behalve Kody. Hij heeft ze overgehaald. De echte reden is vaag, hij had gezegd dat hij niet in las Vegas oud wilde worden en als de vrouwen de huizen verkopen, dan houden ze overwaarde over..maar nu maanden later zijn een aantal huizen nog niet verkocht. Hij wil stiekem een grote huis voor de 4 vrouwen
Wat een drammer is het toch.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze zijn vertrokken vanwege de belastingen op hun huizen
Als reden gaven ze ' Las Vegas staat ons steeds meer tegen om kinderen te laten opgroeien' .
Maar ja, dat wisten ze toch óók wel voor de daarheen verhuisden, dat het ene soort Sodom en Gomorra is! (voor hun he, als reli-freaks)
Van Meri krijg je helemaal geen hoogte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn idee: Meri is jaren geleden gescheiden van Kody (en de rest ;-) ) en heeft geld uit de boedel meegekregen waar ze de B&B van heeft gekocht. Verder is ze alleen in Flagstaff omdat ze nog een seizoen van de serie opnemen en daar allemaal geld mee verdienen.
Maar het kan haar verder geen ruk meer schelen wat de rest wil. In een gezamenlijk huis gaat ze no way ever.
óu sont les neiges d'antan

Robyn maakte kortemetten met Kody en stak van wal. Stond er versteld van. Was ze altijd zo pittig en kittig?

Meri kijkt wat droogjes in de camera en is volgens mij veel gehaaider dan ze laat vermoeden.

Christine is resoluut tegen...........tot de volgende donderwolk.

Janelle waait met alle winden mee.

Kody zegt letterlijk dat hij huizenmarkt kent. Als dat zo was geweest hadden ze nog gemoedelijk in de cul de sac gewoond. Heerlijke eigen plek. Verscholen van alle kortzichtige en discriminerende meningen van anderen, waar ze zo wars van zijn.

Die vrouwen halen zich de financiële moeilijkheden op hun naam op de hals en Kody mag genieten van alle huizen, verwarmingen, gevulde koelkasten én 4 vrouwen.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 01-03-2020 20:42
0.14% gewijzigd
merano schreef:
01-03-2020 18:50
Mijn idee: Meri is jaren geleden gescheiden van Kody (en de rest ;-) ) en heeft geld uit de boedel meegekregen waar ze de B&B van heeft gekocht. Verder is ze alleen in Flagstaff omdat ze nog een seizoen van de serie opnemen en daar allemaal geld mee verdienen.
Maar het kan haar verder geen ruk meer schelen wat de rest wil. In een gezamenlijk huis gaat ze no way ever.
Dat is bekend toch dat ze gescheiden zijn zodat hij met Robyn kon trouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel gek dat ze in de stukjes dat ze alleen worden gefilmd, best pittige uitspraken doen, maar als ze bij elkaar zijn zitten ze er als zoutzakken bij en zegt niemand: hee staart, luister nou eens naar ons, drammer.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar schreef:
01-03-2020 20:36
Dat is bekend toch dat ze gescheiden zijn zodat hij met Robyn kon trouwen.
Ik bedoel echt afgehaakt. Niet meer deel van het gezin. Aleen nog voor de tv.
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
02-03-2020 00:14
Ik bedoel echt afgehaakt. Niet meer deel van het gezin. Aleen nog voor de tv.
Oh ja ze lijkt naar eigen leven te leiden ook na het gedoe nog wel of geen kind .
Denk inderdaad dat zij al lang uit gecheckt is maar dat ze helemaal weg gaan niet kan.
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 02-03-2020 12:58
1.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook al best een tijdje naar dit programma, en heb de indruk dat ze alleen maar ongelukkiger worden.
Heb het idee dat Meri al is 'uitgecheckt'. Telkens als ik die interviews zie waar ze met zijn alleen op één bank zitten, dan is Meri helemaal niet meer betrokken bij de gesprekken.
Ze zegt niks, kijkt alleen afkeurend als iemand iets zegt waar ze het niet mee eens is, of heeft haar blik op oneindig staan. Doet helemaal niet meer mee met het gesprek, zelfs haar lichaamstaal spreekt boekdelen.
Robyn vindt ik heel snel 'oud' geworden, daar waar ze er eerst nog fris uitzag.
Christine en Janelle vind ik nog de leuksten, Christine is ook wel wat vrolijker en heeft humor.
Er was volgens mij ook geen goede reden om uit Las Vegas weg te gaan.
e reden is volgens mij gewoon dat Cody altijd weer verandering en spanning nodig heeft, en als hij iets in z'n hoofd heeft dan moet dat ook meteen gebeuren.
Ja, ik vind Christine ook de leukste!
Wat is die Kody toch een akelige dominante dwingeland .

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven