Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2076 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Ze hebben een tijd een bedrijfje gehad met zelf ontworpen sieraden, waarmee ze op beurzen stonden en waar ze ook een webshop van runden. Al een tijd niets over gehoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de pagina van dat bedrijfje eens opgezocht (hoezo groepie?), maar daar was al een tijdje geen activiteit meer te bekennen. Volgens mij waren het ook niet echt bijzondere sieraden. Meri heeft volgens mij een soort online kledingwinkel.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Sieraden die “gelovig-gerelateerd” waren of zo iets meen ik. Kan me vergissen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoiets ja. Volgens mij is Janelle de enige daar met enig zakelijk inzicht en die was al meteen van mening dat het niet zou gaan lopen. Ik denk dat ik blijf kijken vanwege een soort ramp toerisme en uiterste verbazing.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik denk dat ze ook wel aardig wat binnen harken per episode, mss $50.000 of zo?
https://www.intouchweekly.com/posts/wha ... th-146281/

Oh, iets minder dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb het teruggekeken maar jeetje wat een awkward moment was dat toen ze het over het huis van Robyn hadden waar ze uit moest end dat ze voortaan geen plek meer hadden om als familie bijelkaar te komen terwijl Meri in een kast van een huis woont......

Waarom wil niemand in haar huis samen komen dan??? Wilde de familie dat niet of Meri niet? Snap echt niet wat zij bij het gezin doet.

Christine heeft het ook steeds over haar eigen kinderen en dat ze echt hun eigen space nodig hebben en niet met de rest van het gezin kunnen samenwonen...heel bijzonder allemaal.

Kody lijkt zich aan alle vrouwen te ergeren nu...
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik niet snap is dat ze niet eerst de huizen in Las Vegas hebben verkocht, en toen pas waren vertrokken. Dan zouden ze nu niet zo met de financien zitten.
Maar ja, als Cody wat wil dan moet dat op stel en sprong, waardoor ze nu weer stress hebben.
En nu is Cody ontevreden omdat het (nog) niet lukt om zijn '1-huis-plan' erdoor te drukken.
Robyn vind ik ook echt een ontevreden zeur geworden,en snel ouwelijk geworden.
ik snap het wel, dat ze niet blij is, maar dan moet je een keus maken. Maar ja, zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet vanuit het geloofs-oogpunt..
De enige die het samenwonen ziet zitten is Janelle, en Meri een klein beetje, voor de kinderen.
Wat ik niet snap, is dat ze niet net zo'n opstelling maken als in Las Vegas, gewoon in een kringetje bij elkaar. En Kody had iedereen al een plekje gegeven geloof ik, net zoals in het luchtkasteel wat hij bedacht had. Wat is het toch een nare man!

Ik vraag me af of ze hier ooit uitkomen. Straks staan ze allemaal op straat en zitten ze nog steeds met een onbebouwd stuk land.

En er loopt toch ook nog een gasleiding over het terrein, tussen de vijver en het bos, lijkt me ook niet zo fijn?
Heb de aflevering net gezien. Wat een bak ellende.

Het groepsproces is daar niet anders dan waar dan ook waar meer mensen samen iets doen of willen.

In dit geval Kody aan kop met zijn absurde ideeën en 4 vrouwen die hun eigen mening en visie hebben echter daar niet altijd even open en eerlijk over praten of met hun vuist eens spreekwoordelijk op tafel slaan. Steeds dat om de hete brei heenmiepen.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 27-03-2020 13:27
1.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach mensen die aflevering van gisteren....werkelijk.....ik zou zeggen trek de stekker er maar uit. Kody had trouwens wel een punt wat betreft Meri, wat kan dat mens zuigen en zeuren zeg. En dan Robyn ‘ ik neem wel wat overblijft’...manipulatieve heks
Alle reacties Link kopieren Quote
Eens. Ik vond altijd dat als mensen een polygaam huwelijk wilden, ze dat vooral moesten doen. Als zij daar gelukkig van worden, wie ben ik dan om daar iets tegen te hebben zolang ze het mij niet opdringen. Maar ik heb hier echt niet het idee dat ze er erg gelukkig van worden. En dat heeft meer te maken met de onderlinge dynamiek dan met bedreigingen van buitenaf.
Robyn ziet er doodongelukkig en inderdaad ineens heel oud uit, Meri hoort er al jaren niet meer bij, en Jenelle en Christine vinden het polygame volgens mij vooral handig omdat ze dan niet voortdurende met hun man opgescheept zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een ellende weer, ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfieuw, dit was me de aflevering wel weer hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Valt me ook op dat de kinderen Helemaal niet keer aan hetwordt komen. Kody had zeker een punt dat hij juist in een huis wilde wonen voor de kids dat de meer met elkaar opgroeien. Hun oudste kids hebben een hele sterke band onderling en dat hebben dese jongere kinderen duidelijk niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is Meri bang voor Kody of lijkt dat zo. Aan het einde vertelde ze waarom ze niet tussen de bomen wilde wonen maar begon te huilen omdat ze niet tegen de blik van Kody kon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlaginvaas schreef:
27-03-2020 07:15
Valt me ook op dat de kinderen Helemaal niet keer aan hetwordt komen. Kody had zeker een punt dat hij juist in een huis wilde wonen voor de kids dat de meer met elkaar opgroeien. Hun oudste kids hebben een hele sterke band onderling en dat hebben dese jongere kinderen duidelijk niet.
Maar die oudere kinderen zijn natuurlijk ook onder andere omstandigheden opgegroeid. Toen waren er nog veel minder kinderen, en ook maar 2/3 vrouwen. Ik kan me voorstellen dat je gewoon niet met zo veel broers en zussen een nauwe band hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
28-03-2020 20:26
Is Meri bang voor Kody of lijkt dat zo. Aan het einde vertelde ze waarom ze niet tussen de bomen wilde wonen maar begon te huilen omdat ze niet tegen de blik van Kody kon.
Nee meri weet dat ze fout zit door dat manipulatieve gedraai en gezeur. Sinds ze die B en B er door gedrukt heeft is hun relatie wel een soort van op en eerlijk gezegd begrijp,ik dat wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
nausicaa schreef:
28-03-2020 21:00
Maar die oudere kinderen zijn natuurlijk ook onder andere omstandigheden opgegroeid. Toen waren er nog veel minder kinderen, en ook maar 2/3 vrouwen. Ik kan me voorstellen dat je gewoon niet met zo veel broers en zussen een nauwe band hebt.
Die oudsten zitten vrij dicht op elkaar hoor en toen woonden ze allemaal in een huis. Binnen een paar jaar waren er al drie vrouwen alleen Robyn kwam pas 14 jaar na Christine dacht ik. Ik vind echt dat hij een punt heeft qua kids
Ik snap niet dat Meri en Cody niet gaan scheiden, daar zit echt helemaal niks meer tussen.
Nou, technisch gezien had Meri niet gezegd dat ze het bosperceel niet meer wilde.
Als waren Christine en Janelle er wel als de kippen bij dat ze dat wél gezegd had.
Ik ben zeker geen fan van Meri maar eerlijk is eerlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor het eerst in tijden weer eens gekeken.
Wat zijn Meri en Robyn zwaar geworden zeg!
Heel wat kilo's erbij.
Verder vind ik het vooral een heel deprimerend vijftal geworden.
Janelle en Cristine lijken nogal de dupe te worden van al het gekift tussen de 3 anderen.
Wat een nare sfeer..
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een gemekker van Robyn, god zal een huurhuis geven. Pff, zo kan je toch nooit praten over wat welke stappen je gaat nemen. Wel leuk dat de kinderen weer in beeld zijn en spreken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gatinmijnsok schreef:
01-04-2020 21:17
Wat een gemekker van Robyn, god zal een huurhuis geven. Pff, zo kan je toch nooit praten over wat welke stappen je gaat nemen. Wel leuk dat de kinderen weer in beeld zijn en spreken.
Hahaha, en dat hij dan zegt : wanneer we een huis gevonden hebben wat we gaan KOPEN
Wel sneu voor die dochter dat ze een panic attack kreeg...
Alle reacties Link kopieren Quote
fanatic schreef:
01-04-2020 21:34
Hahaha, en dat hij dan zegt : wanneer we een huis gevonden hebben wat we gaan KOPEN
Wel sneu voor die dochter dat ze een panic attack kreeg...
Nou zij heeft hulp nodig, drie keer per week een paniekaanval. Dat is niet goed hoor.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven