Entertainment alle pijlers

Tiesto draait in Saoudi Arabië

31-01-2019 18:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensenrechten worden daar op grote schaal geschonden. Tiesto gaat er draaien op een mega feest. Is dit OK?
Ja.
Of zit je ook RTL boulevard te kijken :P
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
31-01-2019 18:44
Of zit je ook RTL boulevard te kijken :P
Ja :-D
Zolang we hier met z'n allen olie gebruiken die daar uit de grond komt vind ik niet dat we kunnen oordelen over wat Tiësto doet.
Alle reacties Link kopieren
Hij draait ook in een land dat bestuurd wordt door een idioot, is dat oké?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je, voordat je met een mening komt, eerst even kijken hoe je de naam van het land waar je een mening over hebt schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal Tiësto toch een rotzorg zijn. Hij strijkt zijn miljoenen op en dat is zijn goal.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
31-01-2019 18:57
Hij draait ook in een land dat bestuurd wordt door een idioot, is dat oké?
Dat was mijn opmerking ook, als Saudi-Arabië niet OK is, dan de USA ook niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
Pipistrello schreef:
31-01-2019 18:50
Zolang we hier met z'n allen olie gebruiken die daar uit de grond komt vind ik niet dat we kunnen oordelen over wat Tiësto doet.
Saoedi is onze bondgenoot en handelspartner. Door dik en dun. Dus geen idee waarom TO deze vraag stelt.
kadanz schreef:
31-01-2019 19:42
Saoedi is onze bondgenoot en handelspartner. Door dik en dun. Dus geen idee waarom TO deze vraag stelt.

Omdat het een item in RTL Boulevard was en er ook mensen zijn die vinden dat hij nee had moeten zeggen.
TO, heb je getankt vandaag? Dan zit er minstens 10 liter Saoedi-olie in je auto. Moet je al kotsen?
Alle reacties Link kopieren
Is het OK om dit soort zaken aan de orde te stellen vanaf een PC of smartphone waarvan veel onderdelen in lagelonenlanden zijn geproduceerd waar vaak onder erbarmelijke omstandigheden gewerkt moet worden?
Alle reacties Link kopieren
Politiek en juridisch is er niets wat hem tegenhoudt en dus is het OK.

Of het moreel ook OK is, is een heel persoonlijke keuze. Sommige mensen kiezen er heel bewust voor om dingen te doen of juist te laten en daarmee een duidelijke en publiekelijke politieke statement te maken, en anderen kiezen daar niet voor. De afwegingen daarvoor zijn zo persoonlijk dat ik daarover geen oordeel wil vellen zonder die afwegingen te kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde net dat IS heeft gedreigd het podium op te blazen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven