Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Ik heb de eerste twee afleveringen nu gezien op Videoland.. Maar voor alsnog vind ik de Nederlandse beter.

Die vrouwen zijn wel heel “Ohnee nu mag ik opeens weer met een man PRATEN”. Dat vind ik wel erg overdreven. Maar misschien word dat wel minder na een tijdje.. Praten met andere mannen lijkt me ook binnen een relatie normaal. :$
Alle reacties Link kopieren
Ja vond dat ook erg apart! Alsof je niet met een man mag praten als je in een relatie zit.

Ook erg apart dat Shari zo over dr toeren ging?
Snap niet zo goed waarom we het de hele tijd over beter/slechter dan de Nederlandse hebben, het is beide gewoon top vermaak
:popcorn:
Leafs schreef:
04-02-2019 12:57
Snap niet zo goed waarom we het de hele tijd over beter/slechter dan de Nederlandse hebben, het is beide gewoon top vermaak
:popcorn:
Ik vond er tot nu toe nog niet zo veel aan..
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! De USA versie is inderdaad iets anders van opzet maar minstens zo leuk! Het valt mij op dat er echt wordt gezegd "je gaat daten met anderen" en dat het allemaal wat meer glamour lijkt te hebben. In de Nederlandse versie is het meer een kwestie van twee villa's vol ordinaire mensen die onbeperkt toegang tot drank krijgen en dan hopelijk domme dingen doen.
Ik heb nu drie afleveringen gezien en één pluspunt heeft de USA-versie voor mij al: lekker vaak een kampvuur. Ik begreep alleen echt niet waarom die Shari zo flipte bij het eerste kampvuur. Die man had niks gedaan! En treurig hoe Kaci (in de OP staat Kachi, moet Kaci zijn) zich door haar ouders zó onder druk laat zetten dat er getrouwd moet worden.
Ik denk dat Kaci denkt dat haar partner praat over iets wat niet in beeld is, terwijl die partner zich dus druk aan het maken is om niks. Lekker ironisch.
Ik ga vanavond kijken, ik ben nu heel erg benieuwd. De Nederlandse Temptations Island begint op valentijdsdag toch?
YellowLemon schreef:
04-02-2019 13:01
Ik vond er tot nu toe nog niet zo veel aan..
Ok! :bye:
Littlebell schreef:
04-02-2019 16:44
Ik ga vanavond kijken, ik ben nu heel erg benieuwd. De Nederlandse Temptations Island begint op valentijdsdag toch?
Ja de 14e!
Heel bijzonder om zo de verschillen te zien tussen Nederland en de Verenigde Staten. Dat ene stel dat steeds ruzie had, zo'n zonde. Dan moet je afscheid nemen van elkaar en dan doe je het op zo'n manier...
Alle reacties Link kopieren
Leukkkk! Dat dit topic er is. Ja echt entertainment is dit. Erg bijzonder dat die twee "vriendinnen" zo tegen elkaar tekeer gingen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand vandaag al gekeken? Die Evan valt me vies tegen zeg, zij waren het enige stel waarvan ik dacht dat ze het wel konden redden.
Nu heb ik van voor geen een stel hoop.
Wij zitten er nu voor. TI USA is wel een stuk minder ordinair. Maar het lijkt wel dat ze denken dat ze hier een betere partner gaan tegenkomen en dan daarmee er vandoor gaan. Niet de verleiding aangaan, maar of er iets beters is voor wat ze nu hebben ofzo.
De opzet is compleet anders. Maar ik vind het wel leuk, kijkt lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel leuk tot nu toe. Kan me iets beter identificeren met de mensen die meedoen, ze zijn wat ouder, serieuzer, en het is wat minder iedereen volgieten met drank en alleen omdat het kan proberen een bezet persoon in de fout te laten gaan. Dat vind ik van Temptation Island NL toch wel slecht, hele jonge mensen laten meedoen, zoals dat grietje 2 jaar terug die krap aan 18 was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, deze serie is meer zodat mensen er zelf achter kunnen komen of hun liefde voor hun partner voor altijd is, in plaats of hun partner wel trouw kan blijven.
Ik kan me ook beter identificeren, er zijn nu ook wat ‘verleiders’ bij waarvan ik denk: mwah, niet verkeerd. Iets meer inhoud ook dan bij de NL versie :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-02-2019 20:34

Ik kan me ook beter identificeren, er zijn nu ook wat ‘verleiders’ bij waarvan ik denk: mwah, niet verkeerd. Iets meer inhoud ook dan bij de NL versie :proud:
Ik vind de verleiders hier vaak drukker met zichzelf leuk te vinden.
Het zijn allemaal een beetje inhoudsloze te vaak naar de sportschool typjes.
Je ziet dat de jongens die 'oprechte' interesse tonen veel sneller beet hebben.
Vrouwen zijn daar gevoeliger voor dan voor een spierbundel met het IQ van een doperwt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk!
Ik vind die Kaci zo erg dun. Zo breekbaar. Ook zo overdreven aanwezig. Evan zie ik wel vreemdgaan. Waarom niet trouwen als het toch alleen maar een ring en een papiertje is?;)

Die blonde gaat denk wel merken wat zij gaat weggooien.

Leuke versie! En knappe stellen ook.
Ik vind die Kaci inderdaad ook te aanwezig, overal om moeten lachen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij opvalt is dat ze bij de USA echt versie doen van, wij zijn nu vrijgezel voor even en gaan de temptation aan om te kijken of ze echt straks weer bij elkaar terecht komen. En niet zo zeer , ik heb een relatie en wil niet vreemdgaan.
Ja idd. Een hele andere setting geeft dat. Ik vind Evan zo raar kijken telkens en zijn houding, blugh.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-02-2019 20:42
Ik vind de verleiders hier vaak drukker met zichzelf leuk te vinden.
Het zijn allemaal een beetje inhoudsloze te vaak naar de sportschool typjes.
Je ziet dat de jongens die 'oprechte' interesse tonen veel sneller beet hebben.
Vrouwen zijn daar gevoeliger voor dan voor een spierbundel met het IQ van een doperwt.
Tenzij de vrouw zelf ook het IQ van een doperwt heeft. (Denk aan Rosanna, die zich heel makkelijk door Alex liet inpalmen)

Ook ik vind de USA-versie leuk om te kijken. De insteek is duidelijk anders, waar in Nederland en België het voornamelijk als een ‘spel’ wordt gezien om relaties kapot te maken, kijken ze in de USA echt of de relatie ‘ment to be’ is en zijn de vrijgezellen voornamelijk op zoek naar liefde en niet naar een vlugge wip.
Er zit duidelijk meer diepgang in, makkelijker mee te indentificeren omdat de gemiddelde leeftijd een stuk hoger is. Toch een prima entertainmentgehalte! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Amerikaanse versie erg verfrissend! Niet per se leuker of vermakelijker dan de NL’se variant, maar het staat me wel aan dat iedereen ouder is, serieuzer, en de relaties veel langer zijn.
Ook de verleiders en verleidsters zijn leuker en hebben meer klasse dan de ordinaire en domme mensen in de NL variant. De relaties komen ook veel serieuzer over, en ze lijken wat eerlijker te zijn. Zo’n verleidster zegt ook gerust dat ze geen zin had in de date vanwege slaapgebrek. De gesprekken hebben wat meer diepgang. Dat er aan een verleidster bijv wordt gevraagd wat haar omgeving ervan vindt dat ze meedoet. En ze praten serieuzer over hun relatie.
De mensen zijn btw ook een stuk knapper.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap trouwens niet waarom die donkere vrouw zo over de zeik is? Volgensmij is ze helemaal niet leuk in een relatie en mag haar man niks. Hij deed toch niks en praatte alleen met die vrouw?
appelientjex schreef:
17-02-2019 22:55
Ik snap trouwens niet waarom die donkere vrouw zo over de zeik is? Volgensmij is ze helemaal niet leuk in een relatie en mag haar man niks. Hij deed toch niks en praatte alleen met die vrouw?
Ik snap haar ook niet zo goed, vind d'r ook een beetje vervelend.
Net in de trein de nieuwste aflevering gezien, echt :woa:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven