Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Linda de Mol heet bij ons Linda de Leeuw....
Overigens ook genoeg mannen die veel laten doen. Tom Cruise, Robert Redford, John Travolta, Al Pacino, etc. Gerard Joling.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
14-02-2019 11:55
Volgens mij is Suzan Visser alleen maar wat dikker geworden. Ik zie geen ingrepen.
Jawel joh, vooral als ze lacht. Die bovenlip, haar neus en voorhoofd zien er heel anders uit dan een paar jaar geleden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral schokkend dat heel jonge vrouwen, die al bloedmooi waren al van zichzelf al zo jong aan zich laten sleutelen. De vriendin van Lil' Kleine bijv die hier op Viva al genoemd werd. Was vroeger zo mooi en nu ziet ze eruit als een 40-er die graag jonger wil lijken. Zijn ze dan zo onzeker over zichzelf voor ze naar de plastisch chirurg gaan?

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Pastelblauw schreef:
14-02-2019 11:54
Oh ja, dat was ook zo dood en dood zonde! Zij heeft toen ook echt 10 ingrepen in 1x laten doen.. Dat vertelde ze met trots. Terwijl ze met die rare Spencer ging..
Die zijn nog steeds getrouwd! Ze doen wat op YouTube, en daar zit eigenlijk best veel zelfspot en reflectie bij. Dat ze dingen niet altijd handig hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
14-02-2019 11:47
Monique van de Ven, ook zooooo jammer. Prachtige vrouw vroeger en nu zo'n mannelijk gezicht.
Klopt, die is echt doorgeslagen. Heeft ook zo'n gekke onnatuurlijke bovenlip net als Linda.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Met al die lipfillers hebben sommige meiden een permanente duckface.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nog wat fraaie resultaten...
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er een beetje dubbel in. Ik vind het leuk om af en toe make up tutorials te kijken op YouTube. Daar zie je dan veel enorm opgespoten lippen. Niet mooi i.m.o.
Maar ik kijk wel eens naar Tati Westbrook , die heeft ook wel wat hulp gehad, en ik vind haar bloedmooi. Maar soms zie ik haar vanaf een bepaalde hoek en denk ik: ze lijkt op Courtney Cox. Of Nathalie Imbruglia. Of zelfs Jane Fonda. Of...vul maar in. Dus ja, je ziet wel dat 'in bepaalde kringen ' die vrouwen een beetje inwisselbaar eruit zien. Ze lijken op elkaar.
Dat vind ik minder, hoewel ik het soms toch heel mooi vind. Tati is prachtig, Jennifer Aniston ook. Het is een dunne lijn tussen mooi of totaal plastic.
En zelfs ik met mijn 42 jaar ben toch tot op zekere hoogte beïnvloedbaar. Ik zie die prachtige oog make up, en kijk naar mijn ogen. En denk dat toch soms: als ik een ooglidcorrectie doe, zie je veel meer ooglid, en dan kan ik veel mooiere looks maken. ...
Zucht....dubbel Dus voor mij. Ik ben erg bang voor het Renée Zellweger effect.
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik Tati op het beeld in haar studio beeldschoon vind, maar als ze filmt terwijl ze gewoon ergens is, in real life, ziet ze er soms ook 'too much' uit.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
14-02-2019 12:07
Tati Westbrook
Moest haar Googlen, maar kan hier niet warm of koud van worden.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
14-02-2019 11:53
Nee, zo gaat dat niet denk ik. Een actrice krijgt te horen dat ze een wat oudere uitstraling krijgt en gaat naar iemand toe voor wat botox in het voorhoofd en fillers ergens. Die denkt echt dat ze het subtiel houdt en het niet zo ver laat komen. Maar voor je het weet, zit je daar dus toch aan. Glijdende schaal denk ik.

Oh, zeker dit.
Nitflex schreef:
14-02-2019 12:00
Overigens ook genoeg mannen die veel laten doen. Tom Cruise, Robert Redford, John Travolta, Al Pacino, etc. Gerard Joling.
En dat is vaak ook niet al te mooi. Ik denk dat het bij mannen misschien wel moeilijker is om het mooi te krijgen. Rimpelloos is bij vrouwen vaak de norm. Bij mannen moet het niet te strak zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
14-02-2019 12:07

En zelfs ik met mijn 42 jaar ben toch tot op zekere hoogte beïnvloedbaar. Ik zie die prachtige oog make up, en kijk naar mijn ogen. En denk dat toch soms: als ik een ooglidcorrectie doe, zie je veel meer ooglid, en dan kan ik veel mooiere looks maken. ...
Zucht....dubbel Dus voor mij. Ik ben erg bang voor het Renée Zellweger effect.
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik Tati op het beeld in haar studio beeldschoon vind, maar als ze filmt terwijl ze gewoon ergens is, in real life, ziet ze er soms ook 'too much' uit.
Ik kende Tati niet. Mooie vrouw, maar wel erg 13 in een dozijn.

Voor wat betreft die oogleden.... ik ben nu 51 en gebruik sinds een paar maanden ooglidstickertjes. Kost geen reet en is wat mij betreft de uitvinding van de eeuw. Ik kan weer oogschaduw dragen zonder dat het binnen een half uur in die plooi zit.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
14-02-2019 12:16
Ik kende Tati niet. Mooie vrouw, maar wel erg 13 in een dozijn.

Voor wat betreft die oogleden.... ik ben nu 51 en gebruik sinds een paar maanden ooglidstickertjes. Kost geen reet en is wat mij betreft de uitvinding van de eeuw. Ik kan weer oogschaduw dragen zonder dat het binnen een half uur in die plooi zit.
Echt? Ik ga zoeken.
Maar hoe werkt dat dan? Doe je die onder je make up? Of eroverheen?
SweetFirefly schreef:
14-02-2019 12:01
Jawel joh, vooral als ze lacht. Die bovenlip, haar neus en voorhoofd zien er heel anders uit dan een paar jaar geleden.

Echt? Ik zal er eens extra op letten.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
14-02-2019 12:16
Ik kende Tati niet. Mooie vrouw, maar wel erg 13 in een dozijn.

Voor wat betreft die oogleden.... ik ben nu 51 en gebruik sinds een paar maanden ooglidstickertjes. Kost geen reet en is wat mij betreft de uitvinding van de eeuw. Ik kan weer oogschaduw dragen zonder dat het binnen een half uur in die plooi zit.
Ik ben dan weer compleet in shock dat jij 51 bent!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom steeds Famke Janssen tegen in een Netflix serie. Bijna haar hele gezicht is platgelegd met botox. Alleen de mond beweegt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
14-02-2019 12:21
Ik ben dan weer compleet in shock dat jij 51 bent!!
Hahahaha. Hoezo?
Ik zie het liefst mensen die gewoon natuurlijk oud worden. Kijk naar Sonja Barend. Heeft heel veel rimpels maar nogsteeds dezelfde pientere pretogen. Ik vind haar een echte persoonlijkheid waar ik graag naar kijk.
Ik moest Tati ook googlen maar dat doet me meteen aan mn andere verbazing denken: al die pancake!
Waarom zoveel gele smurrie op je gezicht. Ik vind t zo lelijk. Ik gebruik zelf ook make up ( concealer onder ogen, beetje rouge, en mascara en klein lijntje eyeliner.. en vind dit al best veel) maar verbaas me zo over die pancake.
Was ook bij widm Nikkie. Ik begrijp dat zij een fenomeen is maar dan is haar gezicht toch ook een visitekaartje? Maar het is zoveeeeeel pancake..
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
14-02-2019 12:04
Nog wat fraaie resultaten...
Igor and Grichka Bogdanoff

:woa:

voor de rest meteen TVP

(heb niks interessant te melden)
mamsvan wijzigde dit bericht op 14-02-2019 12:31
10.42% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik heb Renè Zellweger gegoogld omdat ik niet wist hoe ze er nu uit ziet. Maar zij heeft een compleet ander gezicht! En ik vind haar er niet jonger uit zien.
Ik vind botox bij de meeste echt verschrikkelijk. Ik zag laatst na jaren Taylor uit the bold. Daar schrok ik echt van.

Jennifer Hoffman vind ik een hele mooie vrouw. Zij heeft niks laten doen toch?
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
14-02-2019 12:28
Igor and Grichka Bogdanoff

:woa:
Die lijken op poppen uit de serie van Spitting Image.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
REDHOTHEAD schreef:
14-02-2019 11:38

Toen ik na jaren weer eens the Bold and the Beautiful voorbij zag komen schrok ik ook, die vrouwen lijken ook allemaal op elkaar.
Bij de kapper zeker ;)
Patricia paay mag er dan goed uit zien ( of werd hier in ieder geval genoemd). Haar dochter heeft dr lippen laten verdriedubbelen.. ziet er niet uit. Ook superzonde
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
14-02-2019 12:28
Ik zag laatst na jaren Taylor uit the bold. Daar schrok ik echt van.
Oh ja, Hunter Tylo. Helaas is daar niets meer van over.
We used to be friends...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven