Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Oei ik dacht dat Courtney Cox wel meeviel, maar even gegoogeld en je ziet toch wel duidelijk dat die wat heeft laten doen. Jammer want ze was van nature al gewoon een mooie vrouw.

na/voor
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas mij ook altijd over de meiden van Geordie Shore (trash programma op MTV). Die zijn zo jong en al zoveel laten doen aan hun uiterlijk.

Marnie ging van een normale, knappe meid naar vreemde plastic pop
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik ook eeuwig zonde, Nikki Cox. (Uit Unhappily ever after en Las Vegas)

Afbeelding
Waarom zou je zo'n rare bovenlip willen? :rofl:
Heus, ik snap bepaalde dingen best en ben helemaal niet anti iets aan jezelf laten doen, maar dit is gewoon niet mooi.
Ik bedoel, ze heeft ongetwijfeld iets laten doen, maar ze heeft tenminste een normale mond en niet zo'n leeuwenkop:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Het wordt allemaal zo dertien in een dozijn, ze gaan allemaal op elkaar lijken. Dit is Charlotte Crosby, ook van Geordie Shore.
Afbeelding

En Chloe Ferry:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
14-02-2019 15:55
Deze vind ik ook eeuwig zonde, Nikki Cox. (Uit Unhappily ever after en Las Vegas)

Afbeelding
:woa:

Ik moest Renée Zelweger even googlen hoe ze er nu uitziet. Op zich niet lelijk en best nog natuurlijk, maar wel totaaaaal onherkenbaar :frusty:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
14-02-2019 15:41
Oei ik dacht dat Courtney Cox wel meeviel, maar even gegoogeld en je ziet toch wel duidelijk dat die wat heeft laten doen. Jammer want ze was van nature al gewoon een mooie vrouw.

na/voor
[img]https://m0.her.ie/wp-content/uploads/20 ... 24x746.jpg[/imxg]


Het zou een zus van madonna kunnen zijn
Elke ingreep geeft een klein beetje een verstoring in het totale beeld. Ook al is de neus recht geworden en de halslijn weer strak, in vergelijking met de rest klopt er iets niet meer.
Ik heb een klein ingreepje gehad, prima gelukt en ik ben er blij mee, maar er is 'iets' dat toch een beetje anders is dan voorheen. De rest van de wereld zegt het niet te zien, maar ik wel.
Als je meerdere dingen laat doen telt dat natuurlijk bij elkaar op en het is zoals anderen al zeggen een glijdende schaal. Je gaat steeds meer onderdelen fixen, maar dat komt omdat je die onderdelen afzonderlijk kiest en beoordeelt, en ziet pas achteraf dat het totaalplaatje heel raar is geworden.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n kunstmatig gezicht is ook een ons-kent-ons-kenmerk. Je behoort dan tot de groep mensen die het geld hebben om dit te laten doen, ook al staat het raar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Fluithaas schreef:
14-02-2019 16:55
Elke ingreep geeft een klein beetje een verstoring in het totale beeld. Ook al is de neus recht geworden en de halslijn weer strak, in vergelijking met de rest klopt er iets niet meer.
Ik heb een klein ingreepje gehad, prima gelukt en ik ben er blij mee, maar er is 'iets' dat toch een beetje anders is dan voorheen. De rest van de wereld zegt het niet te zien, maar ik wel.
Als je meerdere dingen laat doen telt dat natuurlijk bij elkaar op en het is zoals anderen al zeggen een glijdende schaal. Je gaat steeds meer onderdelen fixen, maar dat komt omdat je die onderdelen afzonderlijk kiest en beoordeelt, en ziet pas achteraf dat het totaalplaatje heel raar is geworden.
Ja, dat is ook waarom het een glijdende schaal is. Heb je het ene gecorrigeerd, dan valt het andere opeens meer op.
Ik vind het bijna bij iedereen afschuwelijk. Iemand's charme kan juist bestaan uit een plekje, scheef tandje, een bepaalde vorm van mond of een bepaalde manier van glimlachen
Zo'n rare hype dit.
Alle reacties Link kopieren
Off topic; waarom kan ik de foto's ineens niet meer zien op mijn ipad :$ ?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
14-02-2019 18:35
Ik vind het bijna bij iedereen afschuwelijk. Iemand's charme kan juist bestaan uit een plekje, scheef tandje, een bepaalde vorm van mond of een bepaalde manier van glimlachen
Zo'n rare hype dit.
Oh dat scheve tandje dat je noemt doet me ineens denken aan de tanden van Tom Cruise. Die heeft (in een ver verleden) zijn gebit laten restaureren. Ik snap echt dat je dat doet als je continue met je tronie op tv bent maar die heeft nu een gebit wat niet in het midden staat. Zijn voortanden zitten uit het lood tov zijn neus. Een heel mal gezicht als je erop let!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
14-02-2019 19:38
Oh dat scheve tandje dat je noemt doet me ineens denken aan de tanden van Tom Cruise. Die heeft (in een ver verleden) zijn gebit laten restaureren. Ik snap echt dat je dat doet als je continue met je tronie op tv bent maar die heeft nu een gebit wat niet in het midden staat. Zijn voortanden zitten uit het lood tov zijn neus. Een heel mal gezicht als je erop let!

:rofl: ik ga er op letten.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
14-02-2019 19:42
:rofl: ik ga er op letten.
Ik heb de plaatjes plak optie nog steeds niet aangezet (en forum toch al zeker 14 jaar ofzo) maar hier kan je t goed zien:

https://www.lipstickalley.com/threads/s ... t.1987518/
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
14-02-2019 19:49
Ik heb de plaatjes plak optie nog steeds niet aangezet (en forum toch al zeker 14 jaar ofzo) maar hier kan je t goed zien:

https://www.lipstickalley.com/threads/s ... t.1987518/

Ja echt zeg! Wat een stom gezicht is dat :-o
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
14-02-2019 19:38
Oh dat scheve tandje dat je noemt doet me ineens denken aan de tanden van Tom Cruise. Die heeft (in een ver verleden) zijn gebit laten restaureren. Ik snap echt dat je dat doet als je continue met je tronie op tv bent maar die heeft nu een gebit wat niet in het midden staat. Zijn voortanden zitten uit het lood tov zijn neus. Een heel mal gezicht als je erop let!
Yes, can't unsee that!

Wat een heerlijk afzeik topic trouwens hahaha ik hou er van!
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
14-02-2019 16:55
Elke ingreep geeft een klein beetje een verstoring in het totale beeld. Ook al is de neus recht geworden en de halslijn weer strak, in vergelijking met de rest klopt er iets niet meer.
Ik heb een klein ingreepje gehad, prima gelukt en ik ben er blij mee, maar er is 'iets' dat toch een beetje anders is dan voorheen. De rest van de wereld zegt het niet te zien, maar ik wel.
Als je meerdere dingen laat doen telt dat natuurlijk bij elkaar op en het is zoals anderen al zeggen een glijdende schaal. Je gaat steeds meer onderdelen fixen, maar dat komt omdat je die onderdelen afzonderlijk kiest en beoordeelt, en ziet pas achteraf dat het totaalplaatje heel raar is geworden.
Mee eens hoor. Je ziet het altijd wel op een of andere manier. Zoals een Connie Witteman alias Vanessa is zo doorgeslagen met d'r fillers en botox, dat zij nu een soort van 'appekoppie' heeft gekregen. Echt niet mooi meer. Olcay van Boulervard heeft tegenwoordig ook dikke filler wangetjes gekregen.

Het meest verbaas ik mij nog over de dochter van dirigent Jaap van Zweden. Als je op haar Instapagina kijkt onder asvz14 zie je een soort van verbouwde barbiepop waarvan je niet meer weet hoe oud ze werkelijk is. Zij heeft botox, fillers, borstvergroting, neusversmalling, kaakverbouwing, haren geblondeerd en tanden gebleekt, nepwimpers etc. Zij lijkt een Amerikaanse oogt vindnik 'onnatuurlijk'.

Bij Heleen van Rooyen vind ik dr fillers wel subtiel gedaan en Trijntje Oosterhuis is tegenwoordig gewoon knap te noemen, dankzij haar afvallen andere behandelingen.

Het lijkt dat de meeste vrouwelijke BN-ers wel 'iets' gedaan hebben en bij sommigen ziet het er best natuurlijk uit.
Die jonge meiden zoals de vriendin van Lil Kleine, Jamie Vaes, of-hoe-ze-ook- heet, gisteren bij Boulevard. Enorme knoeperds van lippen en een strakke onnatuurlijke kop. D'as best zonde zo jong. Ook Amanda Balk de ex van Afrojack is doorgeslagen in botox en fillers.

Wel intrigerend waarom jonge vrouwen zo jong al dergelijke behandelingen ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
14-02-2019 17:27
Zo'n kunstmatig gezicht is ook een ons-kent-ons-kenmerk. Je behoort dan tot de groep mensen die het geld hebben om dit te laten doen, ook al staat het raar.
Ik ga steeds meer geloven dat dat het is inderdaad. Iemand anders (het groepje?) zei eerder ook al zoiets.
Net zoals het vroeger bon ton was om heel bleek te zijn, want daarmee liet je zien dat je niet op het land hoefde te werken.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-02-2019 13:28
Zonde, ze krijgt een leeuwenkop

Afbeelding
Omg, is dat Catharina Zeta-Jones :'( ? Dat denk ik alleen maar omdat ze naast Michael Douglas staat, anders had ik had echt niet herkend.
Nothing happens for a reason
Star² schreef:
14-02-2019 13:35
Nicole Kimpel, 37. Zou ook 57 met operaties geweest kunnen zijn. Ze hebben allemaal iets ouwelijks, net als die vriendin van Lil Kleine.

Afbeelding
Dat vooral ze zien er uit als iemand die veel ouder is maar zich heeft laten verbouwen zo zonde.
Alle reacties Link kopieren
Is dat eigenlijk voor altijd, fillers en Botox, of worden ze weer normaal als ze het een tijdje niet zouden doen? Ik hoop het wel!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
vivapimpelmees schreef:
14-02-2019 12:16
Ik kende Tati niet. Mooie vrouw, maar wel erg 13 in een dozijn.

Voor wat betreft die oogleden.... ik ben nu 51 en gebruik sinds een paar maanden ooglidstickertjes. Kost geen reet en is wat mij betreft de uitvinding van de eeuw. Ik kan weer oogschaduw dragen zonder dat het binnen een half uur in die plooi zit.
Zie je dat echt niet ? Welke heb jij als ik vragen mag ? Heb het al vaker voorbij zie komen maar ben bang dat ze er halverwege de avond af liggen bij mij .
De dochter van Olivia Newton John (Grease) is ook een triest voorbeeld (geen idee hoe ik een link of plaatje plak)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven