Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Who the fuck is Gaby Blaaser?? Deed die mee aan ER?!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-03-2019 08:28
Who the fuck is Gaby Blaaser?? Deed die mee aan ER?!
Gaby Blaaser is een Nederlands actrice, model en presentatrice. Blaaser was van 2007 tot 2010 te zien als Jolé van Haagendoorn in de jeugdsoap SpangaS. Ze speelde in 2006 Manon in de soap Onderweg naar Morgen. Blaaser was in 2013 kandidaat in het ijsdansprogramma Sterren dansen op het ijs bij SBS 6.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
13-03-2019 08:31
Gaby Blaaser is een Nederlands actrice, model en presentatrice. Blaaser was van 2007 tot 2010 te zien als Jolé van Haagendoorn in de jeugdsoap SpangaS. Ze speelde in 2006 Manon in de soap Onderweg naar Morgen. Blaaser was in 2013 kandidaat in het ijsdansprogramma Sterren dansen op het ijs bij SBS 6.
En meest recent nog in Goede Tijden Slechte Tijden (vanaf 2014 tot 2016). Dat is het enige programma waar ik haar van ken.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Indrukwekkend cv.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Thx, snap nu wel dat ik haar niet ken.
Such fun!1
Ze zat in 2016 in ER, seizoen met Bartho Braat, Dave Roelvink, Elle van Rijn, Anna Nooshin, boerin Bertie enz.
Alle reacties Link kopieren
Collision schreef:
17-02-2019 17:20
Gaby Blaaser wordt sinds kort ook overal op internet bekritiseerd, vooral door haar nieuwste Instagram foto's. Opeens heeft ze fillers en botox en altijd een dikke plamuurlaag op haar gezicht en verschijnen er allemaal rare foto's. Vond haar altijd juist zo mooi en een natural beauty, maar nu verpest ze het door nep te worden. Ze is inmiddels 32, en dan dit soort foto's maken....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo was ze enkele jaren geleden:

Afbeelding
Dat is Gaby dus
Alle reacties Link kopieren
Zag gisteren Patty Brard bij "hotter than...', die kon haar ogen amper ogen houden zo vol was zij gespoten.
pausini wijzigde dit bericht op 14-03-2019 11:13
0.93% gewijzigd
Hatsjikideee...
Gaby was veel mooier in de tijd dat ze nog in Spangas speelde. Echt zo zonde hoe ze er nu uit ziet.
Gaby was een mooie, frisse meid voordat ze begon met die rare lippen enzo. Zeis nu niet mooi en fris meer, maar lelijk en ordinair. Jammer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zou het met de 'verslaafden aan plastische chirurgie' net zo zijn als met anorexiapatiënten?
Echt een ander beeld hebben van jezelf als je in de spiegel kijkt?
Maar dan nog, je ziet toch ook wel eens foto's van jezelf?
En hoe ziet de ene volgespoten ( van gezichtsuitdrukking veranderde) actrice de andere?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
14-03-2019 11:16
Zou het met de 'verslaafden aan plastische chirurgie' net zo zijn als met anorexiapatiënten?
Echt een ander beeld hebben van jezelf als je in de spiegel kijkt?
Maar dan nog, je ziet toch ook wel eens foto's van jezelf?
En hoe ziet de ene volgespoten ( van gezichtsuitdrukking veranderde) actrice de andere?
Dat moet haast wel anders doe je dat jezelf toch niet aan?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
pausini schreef:
14-03-2019 10:39
Zag gisteren Patty Brard bij "hotter than...', die kon haar ogen amper ogen houden zo vol was zij gespoten.
Niet volgespoten
https://www.ad.nl/show/flink-afgevallen ... ~a6817bf6/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-03-2019 11:35
Niet volgespoten
https://www.ad.nl/show/flink-afgevallen ... ~a6817bf6/
Oké, maar als je de uitzending van gisteren ziet dan is de rest van haar gezicht een groot plakkaat, vooral in het tweede deel.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Gaby is net zo oud als ik: 32. Ik snap niet dat je dan nog zulke foto's plaatst. Dan heb je inmiddels toch wel zelfvertrouwen genoeg, en heb je dat soort aandacht toch niet meer nodig?
En al die ingrepen.... veroudering is al wel begonnen op je 32e, maar qua uiterlijk ben je dan nog in de bloei van je leven. Waarom al die ingrepen? Echt sonde.

ik krijg het idee dat ze een soort Nederlandse kim kardashian wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-03-2019 11:35
Niet volgespoten
https://www.ad.nl/show/flink-afgevallen ... ~a6817bf6/

Die is ook echt wel volgespoten hoor.
Die dichte ogen had ze ook al toen ze nog dikker was, dus raar verhaal.
En als ze lacht, haar gezicht spant, heeft ze rare bubbels en deuken overal. Een beetje een minder erge versie van Mickey Rourke zeg maar.
s0leil wijzigde dit bericht op 14-03-2019 12:42
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha...
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar nog niet langs zien komen, maar iedere keer dat ik Janny van der Heijden zie, van Heel Holland Bakt, krijg ik helemaal de kriebels van die veel te hoge wenkbrauwen, en van die kleine oogjes. Wat heeft ze laten doen: wenkbrauwlift? Ik krijg trouwens ook de kriebels van haar oogmake-up, die dat hoge wenkbrauweffect alleen maar erger maakt.
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Janny maakt er geen geheim van dat er wat ingrepen niet zijn gelukt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Khloe Kardashian lijkt ook niet meer op zichzelf
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier hebben al die dames K en J Kim Kardashian als malletje genomen.
Everything you see I owe to spaghetti!
WildeMimosa schreef:
14-03-2019 17:34
Ik heb haar nog niet langs zien komen, maar iedere keer dat ik Janny van der Heijden zie, van Heel Holland Bakt, krijg ik helemaal de kriebels van die veel te hoge wenkbrauwen, en van die kleine oogjes. Wat heeft ze laten doen: wenkbrauwlift? Ik krijg trouwens ook de kriebels van haar oogmake-up, die dat hoge wenkbrauweffect alleen maar erger maakt.
janny heeft niks laten doen, ze is verminkt geraakt na een behandeling in de kliniek van Vanessa, dat werd bijna haar dood. ze is scheel vanwege een oogziekte
Alle reacties Link kopieren
De grootste grap aan Gaby Blaaser vind ik nog wel dat ze op Instagram nog altijd beweert niets aan haar lippen te hebben laten doen, maar gewoon aan te zetten met lippotlood :rofl:

Bedoel, prima als je laat sleutelen maar ga niet zoiets obvious ontkennen?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
18-04-2019 11:54
Afbeelding

Afbeelding

Khloe Kardashian lijkt ook niet meer op zichzelf
Is dit echt Khloe Kardashian? :woa:
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-04-2019 17:24
janny heeft niks laten doen, ze is verminkt geraakt na een behandeling in de kliniek van Vanessa, dat werd bijna haar dood. ze is scheel vanwege een oogziekte
Was ze dan niet in de kliniek van Vanessa om iets te laten doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven