Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
07-06-2019 09:36
Ik zou zelf eerder mijn kin harsen dan al die fillers gebruiken. Zoom maar eens in op de kin. Zij doet blijkbaar liever andersom...
Oef o_o , zou ze het zelf niet door hebben gehad?
Voor iedereen een groene tuin
Afbeelding

Hier is ook iets mis gegaan. Van Courtney wisten we het al, die ziet er al jaren zo uit. Maar Matthew :-[
Alle reacties Link kopieren
Die lippen van Matthew zien eruit alsof hij al een tijdje dood is. Heel onnatuurlijk.
Wie heeft hem die kleur lipgloss aangeraden? o_o
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
12-11-2019 11:03
Afbeelding

Hier is ook iets mis gegaan. Van Courtney wisten we het al, die ziet er al jaren zo uit. Maar Matthew :-[
Courtney is wel drastisch gaan minderen met al die botox en fillers hoor, ze ziet er veel beter uit nu, vergeleken met een paar jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn dat zijn natuurlijke kleur lippen?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
12-11-2019 12:49
Misschien zijn dat zijn natuurlijke kleur lippen?
Hij ziet er uit als een hartpatient. Doorschijnende, wat grauw huid en met lichte, blauwachtige lippen.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen eigen woning, zit aan de grond en is verslaafd aan alcohol.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-11-2019 13:07
Hij heeft geen eigen woning, zit aan de grond en is verslaafd aan alcohol.
Ok ja... dat zou idd een verklaring kunnen zijn.
Gezond oogt hij in elk geval niet :cry:
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie van Chantal Janzen? Het lijkt alsof het stuk tussen haar neus en bovenlip minder beweegt, ik zag pas een filmpje waar ik het best duidelijk vond, even zoeken..
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
22-12-2019 12:17
Wat denken jullie van Chantal Janzen? Het lijkt alsof het stuk tussen haar neus en bovenlip minder beweegt, ik zag pas een filmpje waar ik het best duidelijk vond, even zoeken..
Chantal heeft ook wel e.e.a. Laten doen. mij viel het laatst ook op toen ze bij DWDD zat. Het is wel erg strak allemaal en ze is toch 40. Ik vind het overigens niet lelijn of zo.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-12-2019 12:40
Chantal heeft ook wel e.e.a. Laten doen. mij viel het laatst ook op toen ze bij DWDD zat. Het is wel erg strak allemaal en ze is toch 40. Ik vind het overigens niet lelijn of zo.
Ik kan het filmpje niet meer vinden helaas.
Zelf zegt ze dat ze niks heeft laten doen maar toch is er pas iets veranderd in haar gezicht, niet ten goede vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het niet bij Chantal Janzen. Als ze iets heeft laten doen, heeft ze het goed gedaan. Die vrouw is toch waanzinnig mooi?
Alle reacties Link kopieren
pippertjepepernoot schreef:
12-11-2019 05:56
Ashley tisdale van o.a. High school musical

https://grazia.nl/showbizz/actrice-ash ... -chirurgie
Ik ken die vrouw niet, maar jeetje ...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag juist gisteren deze foto van Chantal in het AD. Hier ziet ze er toch wel uit naar haar leeftijd.

Afbeelding
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Heeft zij nepwimpers?
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-12-2019 12:40
Chantal heeft ook wel e.e.a. Laten doen. mij viel het laatst ook op toen ze bij DWDD zat. Het is wel erg strak allemaal en ze is toch 40. Ik vind het overigens niet lelijn of zo.
Ze heeft zelf trouwens ergens gezegd dat ze is aangekomen en er daarom anders uitziet.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-12-2019 13:44
Heeft zij nepwimpers?
Denk het wel.
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
22-12-2019 13:42
Ik zag juist gisteren deze foto van Chantal in het AD. Hier ziet ze er toch wel uit naar haar leeftijd.

Afbeelding
Wat vind je van Chantal in dit filmpje? Vooral aan het begin.
https://youtu.be/lGaRKrUFB5c
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-12-2019 13:38
Ik zie het niet bij Chantal Janzen. Als ze iets heeft laten doen, heeft ze het goed gedaan. Die vrouw is toch waanzinnig mooi?
Dat sowieso
Alle reacties Link kopieren
Chantal heeft wel wat botox en haar wangen laten opvullen. Maar het ziet er goed uit. Mooie vrouw is het
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt geen mooie vrouw. Maar qua plastisch chirurgie zie ik toch zeker niks vreemds of teveel.
Alle reacties Link kopieren
Als ze maar niet teveel op Linda gaat lijken.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-12-2019 14:28
Ik vind het echt geen mooie vrouw. Maar qua plastisch chirurgie zie ik toch zeker niks vreemds of teveel.
Ik ook niet. Ik heb minder lijnen en rimpels om mijn ogen, ben even oud en heb er geen fillers of botox in laten jassen. De een heeft dat wel al midden dertig en de ander begint pas te ‘rimpelen’ met eind veertig.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-12-2019 14:36
Ik ook niet. Ik heb minder lijnen en rimpels om mijn ogen, ben even oud en heb er geen fillers of botox in laten jassen. De een heeft dat wel al midden dertig en de ander begint pas te ‘rimpelen’ met eind veertig.
Heb je dat filmpje een paar posts hierboven gezien?
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-12-2019 14:36
Ik ook niet. Ik heb minder lijnen en rimpels om mijn ogen, ben even oud en heb er geen fillers of botox in laten jassen. De een heeft dat wel al midden dertig en de ander begint pas te ‘rimpelen’ met eind veertig.
Prijs je gelukkig! Het ligt ook heel erg aan je mimiek. Als je bijvoorbeeld veel fronst en vaak je wenkbrauwen optrekt tijdens het praten kan je die horizontale voorhoofd rimpels al hebben op je 18e.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven