Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik het bij Jennifer Aniston nog wel meevallen, ziet er nog wel natuurlijk uit.

Maar zo'n Madonna begint natuurlijk een karikatuur van zichzelf te worden, en laatst zag ik Barbra Streisand.... mijn hemel...
Ik vind het vaak oprecht niet mooi. En dan ga ik er vanuit dat ze ze topchirurgen hebben, kun je nagaan. Zo’n Meg Ryan of Renee Zellweger zien er nu echt niet uit.

Maar voor mij is het makkelijk praten. Ik weet niet hoe het is om als ouder wordende vrouw opeens geen rollen meer te kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Het is zelden een verbetering. Laten we het daar maar op houden.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Ik wel weten wie er aan Patricia paay gesleuteld heeft.

Zij ziet er echt goed uit vind ik voor haar leeftijd.

Dezelfde persoon zou ook wel wat bij mij mogen doen.
Alle reacties Link kopieren
En nu hebben jullie het over dames die al wat meer op leeftijd zijn.

Ik hou me hart vast hoe de meiden die nu even boven de 20 zijn en al van alles laten doen er rond die leeftijd uit zullen zien. :O
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
14-02-2019 11:08
Ik wel weten wie er aan Patricia paay gesleuteld heeft.

Zij ziet er echt goed uit vind ik voor haar leeftijd.

Dezelfde persoon zou ook wel wat bij mij mogen doen.
Nou inderdaad zeg!

Teen mom Farrah vind ik bijvoorbeeld echt weer een misser.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
14-02-2019 10:56
Ik vind het vaak oprecht niet mooi. En dan ga ik er vanuit dat ze ze topchirurgen hebben, kun je nagaan. Zo’n Meg Ryan of Renee Zellweger zien er nu echt niet uit.

Maar voor mij is het makkelijk praten. Ik weet niet hoe het is om als ouder wordende vrouw opeens geen rollen meer te kunnen krijgen.
Maar ook dan. Je hoort bijvoorbeeld ook vaak dat mbt een borstvergroting Nederlandse chirurgen vaak een kleinere en een meer natuurlijke cup adviseren dan bijvoorbeeld Amerikaanse chirurgen.
En daarbij op het moment dat het gedaan is, kan het best heel mooi zijn, maar de vraag is natuurlijk, hoe ziet het er over een tijdje uit.

En het is vooral dat laatste. Vaak ben je als actrice al te oud als je eruit ziet als 35 of zo. En het is wel gewoon hun werk en zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Pastelblauw schreef:
14-02-2019 11:08
En nu hebben jullie het over dames die al wat meer op leeftijd zijn.

Ik hou me hart vast hoe de meiden die nu even boven de 20 zijn en al van alles laten doen er rond die leeftijd uit zullen zien. :O
Klopt. Neem nou Barbie. is nog geen 30 maar door al dat gesleutel ziet ze er veeeeeeel ouder uit.
Alle reacties Link kopieren
Nou precies, zo’n Barbie is toch een karikatuur geworden. Bizar hoe dat hoofd eruit ziet. En dan zie je een foto op insta met een vriendin van haar, met exact dezelfde kop! Zelfde chirurg gehad zeker. Echt zonde!

Die rare lippen vind ik ook zo’n gekke trend, zo’n dikke bovenlip alsof je er een klap op hebt gehad. Zo overduidelijk nep en onnatuurlijk. En je ziet het zoveel.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
14-02-2019 11:08
Ik wel weten wie er aan Patricia paay gesleuteld heeft.

Zij ziet er echt goed uit vind ik voor haar leeftijd.

Dezelfde persoon zou ook wel wat bij mij mogen doen.
Volgens mij heeft die niet veel laten doen. Zeer gezond eten, trainen. Veel haar om je gezicht :D en wat fillers. Ze heeft wel caps om de tanden. Genen zullen ook mee tellen Haar moeder zag er ook goed uit Oubollig maar kwa gezicht en huid heel prima, net als zus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gister Susan Visser op tv en zij ziet er opeens ook zo anders uit. Vind ik echt jammer.
Toen ik na jaren weer eens the Bold and the Beautiful voorbij zag komen schrok ik ook, die vrouwen lijken ook allemaal op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bij Jennifer Aniston meevallen maar wel heel duidelijk zichtbaar. Courtney Cox is idd to much. Maar ook bij Julie Bowen (Claire uit Modern Family) vind ik het zo zonde! Valt echt enorm op.

Farrah is compleet doorgeslagen. Ook die griet uit the Hills, Heidi Montag was echt overdone!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook zo vreemd dat er dus mannen zijn die juist die botox/siliconen/nepwimpers look aantrekkelijk vinden. Loop je daar naast zo'n doorbakken tanspraygebruinde nepbarbie met extensions en enorme opgeblazen lippen en borsten maatje watermeloen.
Niet echt wereldberoemd, maar idd Samantha de Jong, Amanda Balk, Nikkie de Jager, Melisa van Andy, dat soort types.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 14-02-2019 11:48
18.65% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Monique van de Ven, ook zooooo jammer. Prachtige vrouw vroeger en nu zo'n mannelijk gezicht.
Alle reacties Link kopieren
aankleefsjaan schreef:
14-02-2019 11:10
Nou inderdaad zeg!

Teen mom Farrah vind ik bijvoorbeeld echt weer een misser.
Och die zag ik laatst voorbij komen op MTV, niet teen mom. Weet niet wat het wel was. Die heb haar achterwerk ook laten doen. Compleet uit verhouding. Net zoals dr borsten. Of het lag aan de hele rare bikini die ze droeg..
Ja maar wat ik me ook afvraag; kijkt een Susan visser/ Carice van houten dan naar Courtney cox en denkt dan: ja goed idee?
Ik snap dat t een hele ingewikkelde wereld is qua uiterlijk maar ik denk zelfs dat ze minder rollen krijgen door t gefruts in hun gezicht.
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
14-02-2019 11:38
Ik zag gister Susan Visser op tv en zij ziet er opeens ook zo anders uit. Vind ik echt jammer.
Toen ik na jaren weer eens the Bold and the Beautiful voorbij zag komen schrok ik ook, die vrouwen lijken ook allemaal op elkaar.

Sowieso in die wereld lijken vrouwen véél op elkaar, ook de slechterikken. Bij mannen zie je vaker dat de hoofdrolspeler een doorsnee uiterlijk heeft, maar de sidekick, slechterik en de bijrol mannen met een afwijkend uiterlijk of karakterkop zijn. Dat zijn meestal ook degenen die (her)ken, ze vallen op. De mannelijke hoofdrolspelers komen daarna qua herkenbaarheid (meestal -> lekker ding = herkenbaar voor mij), en dan pas die hoofdrolspeelsters. Oudere vrouwen in series, herken ik ook wel, maar die zie je veel minder vaak terug in ander films. De bijrolmannen zie je in allerlei films, maar de meeste rollen zijn volgens mij sowieso voor mannen. In actiefilms, thrillers, horror, fantasy, meestal man in hoofdrol. Alleen bij een romcom en tienerfilm is het vaker een vrouw.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Pastelblauw schreef:
14-02-2019 11:08
En nu hebben jullie het over dames die al wat meer op leeftijd zijn.

Ik hou me hart vast hoe de meiden die nu even boven de 20 zijn en al van alles laten doen er rond die leeftijd uit zullen zien. :O
Oh ja, ik weet nog Heidi Montag van The Hills, zo’n mooi meisje, helemaal verwoest. Haar moeder was in tranen. Inmiddels heeft ze haar implantaten weer laten verwijderen (of flink verkleind).
Nitflex schreef:
14-02-2019 11:51
Oh ja, ik weet nog Heidi Montag van The Hills, zo’n mooi meisje, helemaal verwoest. Haar moeder was in tranen. Inmiddels heeft ze haar implantaten weer laten verwijderen (of flink verkleind).
O ja bij haar vond ik het ook zo naar om te zien! Ze was zo mooi..

Ik vind ze soms onherkenbaar geworden en misvormd
Alle reacties Link kopieren
Evenzowantja schreef:
14-02-2019 11:48
Ja maar wat ik me ook afvraag; kijkt een Susan visser/ Carice van houten dan naar Courtney cox en denkt dan: ja goed idee?
Ik snap dat t een hele ingewikkelde wereld is qua uiterlijk maar ik denk zelfs dat ze minder rollen krijgen door t gefruts in hun gezicht.
Nee, zo gaat dat niet denk ik. Een actrice krijgt te horen dat ze een wat oudere uitstraling krijgt en gaat naar iemand toe voor wat botox in het voorhoofd en fillers ergens. Die denkt echt dat ze het subtiel houdt en het niet zo ver laat komen. Maar voor je het weet, zit je daar dus toch aan. Glijdende schaal denk ik.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vaak zonde van mensen die er zonder al dat geknutsel prachtig uitzagen, nu helemaal hun eigenheid kwijt zijn. Al kan ik me voorstellen dat je iets laat doen aan een enorme haakneus of flaporen. Ik heb altijd gezegd dat als mijn oogleden op mijn wimpers gaan hangen, ik er wel wat aan laat doen. Maar fillers, Botox en facelifts.... Hell no. Wat is er mis met een lachrimpeltje hier en daar?
Goede verzorging: tuurlijk. Maar ik wil geen poppekop. Mooi oud worden: graag. Complete verbouwingen? Neh.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
14-02-2019 11:51
Oh ja, ik weet nog Heidi Montag van The Hills, zo’n mooi meisje, helemaal verwoest. Haar moeder was in tranen. Inmiddels heeft ze haar implantaten weer laten verwijderen (of flink verkleind).
Oh ja, dat was ook zo dood en dood zonde! Zij heeft toen ook echt 10 ingrepen in 1x laten doen.. Dat vertelde ze met trots. Terwijl ze met die rare Spencer ging..
Volgens mij is Suzan Visser alleen maar wat dikker geworden. Ik zie geen ingrepen.
Linda de Mol vind ik eeuwig zonde. Haar beroemde vrolijke lach is een enge grimas geworden,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven