Entertainment alle pijlers

The Walking Dead : The Storm Is Coming

16-02-2019 09:40 531 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
"You came into our land. Killed our kind. Now we explore your land, learn about your people. You will see many of us. You will know us. You will fear us."



Afbeelding



Welkom in een nieuwe topic over ons favoriete serie


The Walking Dead

Laten we hier weer gezellig praten over de acteurs, over de serie zelf

kort samenvatting van tot nu toe :

Er zijn al wat jaren verstreken na "Rick zijn dood"
er is wat mysterieus gaande waardoor The Family niet meer in het geheel lijkt
Er zijn karakters verdwenen en er zijn een paar nieuwe gezichten terug gekomen en ook nieuwe vijanden
The whisperers, de mensen met Walkers huiden en maskers

Ook Negan leeft nog en is vrijgelaten
Zal Negan The Family helpen of niet ? Waar is zijn loyaliteit ?

En Wat gebeurd er als ze over de grenzen heen gaan van the whisperers ?

De laatste keer zaten zo door een onnodige actie van Carol in een grot komen ze vrij of niet
Wat gaat er allemaal gebeuren in S10B ?



Afbeelding

Wat betreft spoilers hielden we ons altijd aan de tijden die fox uitzend
inmiddels zijn die wat veranderd


The Walking Dead word uitgezonden op fox om :

en MAANDAG AVOND om 22u



Kijk je eerder of tussen deze tijd plaats de spoilers graag in het wit


Na maandag 23u kan er vrij uit over de afgelopen aflevering worden gesproken


Deze Openingspost is nog onder constructie
Grote kans bestaat dat er nog veel gewijzigd zal worden naarmate seizoen vordert
zie je veel fouten meld het even dan wijzig ik het graag



Vorig topic

entertainment/the-walking-dead-team-viv ... #p29079700
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-02-2020 14:54
25.13% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Florette schreef:
04-03-2019 10:06
Wauw, ik krijg weer helemaal het gevoel terug van een paar seizoenen geleden, vind the whisperers helemaal niet irritant!
,
ik zit echt weer in zo'n seizoen 4 vibe

nu moet ik zeggen dat wellicht de eerder seizoenen bing watchen ook wel daar aandeel in heeft

maar na de afgelopen aflevering
wow ik zit er in hoor
mamsvan wijzigde dit bericht op 04-03-2019 12:33
1.27% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik ga vanavond kijken. Ben benieuwd!!!
Waarom hebben de echte zombies eigenlijk niet door dat die anderen ertussen lopen? Omdat ze dat loopje nadoen? En omdat ze fluisteren? Hadden onze helden dat maar eerder geweten! :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
04-03-2019 16:42
Waarom hebben de echte zombies eigenlijk niet door dat die anderen ertussen lopen? Omdat ze dat loopje nadoen? En omdat ze fluisteren? Hadden onze helden dat maar eerder geweten! :sarcastic:
ik blijf het ook apart vinden
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nog even over die nieuwe spin-off serie die eraan komt: die gaat zich afspelen in het verleden en mogelijk zien we daardoor oude personages zoals Abraham en de Governor terug.

Dode personages terug in 'The Walking Dead' spin-off?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof dat ze ook flink naar zombie stinken... (ja, I know, slaat nergens op... maar ja... zombies zijn sowieso niet echt natuurlijk! :rofl: )
Ik heb destijds de eerste 5,5 seizoenen gebingewatched en toen aangehaakt. Zat er toen ook enorm in.
Maar krijg nu dat gevoel dus weer terug, ben heel erg benieuwd hoe bepaalde karakters zich gaan ontwikkelen. Ik ben wel beetje klaar met Michonne eigenlijk, waar ik haar in het begin echt een badass power vrouw vond, vind ik haar nu irritant worden.
Maggie mis ik helemaal niet, noemde haar altijd Naggie (als in nagging=zeuren...) die mag wel weg blijven!
Zou wel meer van Tara willen zien...
Alle reacties Link kopieren Quote
De trailer van de volgende aflevering... o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja florette die is echt goed ja
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
leuke aflevering weer,
heb wel wat vragen maar misschien moet je bij series kijken gewoon niet teveel nadenken

:rofl:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Je moet bij deze serie inderdaad niet te veel nadenken. :-D

Over nadenken gesproken: ben ik de enige die niet doorhad dat dit een meisje is? :facepalm: :$


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu die van vorige week pas en ik snap dat gefluister en geschuifel ook niet zo van die groep van Alpha. Vind ze vooral irritant nu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat was een vermakelijke aflevering. Heb wel het idee dat ze naar iets aan het opbouwen zijn... als in: dat er weer een groot karakter uitgaat/dood gaat...
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
11-03-2019 14:05
Je moet bij deze serie inderdaad niet te veel nadenken. :-D

Over nadenken gesproken: ben ik de enige die niet doorhad dat dit een meisje is? :facepalm: :$


Afbeelding
ja ik ook,
ik riep WAT het is een meisje :woa:
nu kan ik het meer unseen ook,
je ziet aan de ogen en hoofd :)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Florette schreef:
11-03-2019 21:11
Dat was een vermakelijke aflevering. Heb wel het idee dat ze naar iets aan het opbouwen zijn... als in: dat er weer een groot karakter uitgaat/dood gaat...
je mag hopen dat het een spannend cliffhanger word idd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
mamsvan schreef:
11-03-2019 21:13
ja ik ook,
ik riep WAT het is een meisje :woa:
nu kan ik het meer unseen ook,
je ziet aan de ogen en hoofd :)
O haha! Ik had het beetje door eigenlijk... al heb ik op haar insta gekeken en daar staat ze ook met meer vrouwelijke foto’s. Nog steeds tomboy, maar leuke actrice. Wat ik bijzonder vind is dat ze gedeeltelijk doof is... volgens mij gaat ze steeds slechter horen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Shit, ik had niet eens door dat de tweede helft van seizoen 9 blijkbaar al een maand begonnen is :facepalm: Laatste wat ik heb gezien is nog uit de eerste helft eind vorig jaar, toen Gabriel de cel van Negan open liet.
Alle reacties Link kopieren Quote
:rofl: O sorry Collision dat is inderdaad niet ze handig, we zijn nu bij aflevering 13 geweest

dus nog 3 te gaan

weet je een manier om het terug te kijken ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
mamsvan schreef:
11-03-2019 13:27
leuke aflevering weer,
heb wel wat vragen maar misschien moet je bij series kijken gewoon niet teveel nadenken

:rofl:
wat ik dus bedoel

ik zat echt te kijken van hoe kan Beta en die 4 anderen nou de horde leiden na de flatgebouw terwijl die walkers niet doorhadden dat er een ander walker neerging

ik had nog meer vragen maar ben het vergeten

ik vond de vechtscene leuk.. ben ook blij dat beta nog leeft anders zal wel een heel afgang zijn geweest

de highwaymen, ik vond ze vooral lachwekkend, :) maar wel leuk, die man met die paard die op de markt was
had wel iets

ik mis nog steeds negan, ik hoop dat die komende 3 afleveringen nog wel wat tekst krijgt

ik vind het niet slim van Daryl dat die naar Alexandria gaat

voor de rest goede aflevering heb weer genoten

nog 3 te gaan :nooo:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
mamsvan schreef:
13-03-2019 21:41
:rofl: O sorry Collision dat is inderdaad niet ze handig, we zijn nu bij aflevering 13 geweest

dus nog 3 te gaan

weet je een manier om het terug te kijken ?
Haha maakt niet uit, ik heb expres niet alles teruggelezen! En ja, ben inmiddels begonnen, kan het blijkbaar terugkijken via het Ziggo kastje van de tv :)
Alle reacties Link kopieren Quote
mamsvan schreef:
13-03-2019 21:45
wat ik dus bedoel

ik zat echt te kijken van hoe kan Beta en die 4 anderen nou de horde leiden na de flatgebouw terwijl die walkers niet doorhadden dat er een ander walker neerging

ik had nog meer vragen maar ben het vergeten

ik vond de vechtscene leuk.. ben ook blij dat beta nog leeft anders zal wel een heel afgang zijn geweest

de highwaymen, ik vond ze vooral lachwekkend, :) maar wel leuk, die man met die paard die op de markt was
had wel iets

ik mis nog steeds negan, ik hoop dat die komende 3 afleveringen nog wel wat tekst krijgt

ik vind het niet slim van Daryl dat die naar Alexandria gaat

voor de rest goede aflevering heb weer genoten

nog 3 te gaan :nooo:
Ben ook enorm benieuwd naar de highway men, een voor mij onverwachte nieuwkomer... al vind ik ze wel een beetje suffig, en moest ook enorm hard lachen toen ze daar ineens aan kwamen galopperen om Tara enz te komen redden...

De vechtscene, tja... door het voorstukjes dacht ik/was ik even bang dat Daryl het loodje ging leggen, maar halverwege de vechtscene was ik daar al niet meer bang voor. Natuurlijk ging Lydia (zo heet ze toch? Vond het wel verwarrend nog met de enorme hoeveelheid nieuwe karakters die allemaal niet heel veel screentime hebben...) ontsnappen, en natuurlijk leeft Beta nog... beetje voorspelbaar dus... ik mis Negan ook! Ik dacht eerst toen hij ging ontsnappen ‘yes he’s back!’, toen ging hij terug vond ik dat ook erg mooi en was benieuwd wat dat voor ontwikkelingen met zich mee ging brengen, maar daar hebben we ook weinig van gezien.
Net zoals hoe Judith voor het begin van dit seizoen zoveel gepromoot is en we daar nauwelijks iets van terug zien (wat ik niet heel erg vind overigens... vind haar echt nog vervelender dan Carl...) en Rick jr? Zien we ook weinig van... sowieso weinig Michonne...
Ben benieuwd of we dit seizoen wat meer te weten krijgen waarom ze van die littekens op de rug hebben.
Waarom vind je het niet slim dat Daryl naar Alexandria gaat?
Wit: ik begreep dat in de comics de fair eindigt in een grote massacre... doel je daarop? Ik denk dat er daar wel wat staat te gebeuren en dat Jerry een poging doet de King te redden en daarbij omkomt, Ezekiel zelf misschien ook wel. Of dat Maggie (naggie...) ineens om de hoek komt galopperen en iedereen red...
Maar goed... ik zat deze week het seizoen te overdenken. En ik vind het weer helemaal fantastisch, maar toch... er lopen zoveel verhaallijntjes voor mijn gevoel, dat ik bang ben dat het zo’n hele onbevredigend finale aflevering gaan krijgen en we weer vreselijk moeten wachten tot het weer oktober is... heb wel zinnen speculeren, ben benieuwd wat anderen er over denken. En aangezien ik een van de enigen ben in mijn omgeving die dit kijkt: kom maar op!
Alle reacties Link kopieren Quote
De volgende aflevering heet ‘scars’ en schijnt er weer een met flashbacks te zijn. Dus hopelijk meer info over de littekens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, wat vonden jullie ervan? Kijkt er nog iemand en gaat er nog iemand schrijven?
Ik vond het een interessante aflevering. Gaf weer wat inzicht. Heb wel zin in de volgende aflevering, wat gaat we gebeuren tijdens de fair?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben echt best te spreken over de nieuwe afleveringen! Vind ze tot nu toe allemaal goed, leuke nieuwe verhaallijnen. De mensen die per se gingen stoppen met kijken na Rick's dood hebben naar mijn mening echt al veel gemist :P
Net de nieuwste aflevering gekeken. Ik vond ‘m echt fantastisch goed. Fijn om te weten wat er precies gebeurd is met Michonne waardoor ze nu zo gesloten en vijandig is. Die flashbacks vond ik echt afschuwelijk om te zien met die kinderen, en hoe ze zo toegetakeld werd hoogzwanger zijnde. Het is dat we al wisten dat RJ gewoon goed en gezond te wereld is gekomen. Mijn god zeg.. nu nog ontdekken wat er nu tussen Michonne en Maggie is gebeurd!

Vanuit de comic weet ik wat er gaat gebeuren bij de fair. Ben benieuwd of ze in de serie ook die kant uit gaan.

Mooie afwisseling van het gedoe met the Whisperers al kijk ik uit naar de volgende axflevering. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Heb wel het idee dat hen weer wat vreselijks te wachten staat. Ik vind dit sinds seizoen 4 en begin seizoen 5 (reis naar Terminus en nasleep geloof ik) veruit weer het beste seizoen, wel na de time-jump. Dus sinds Rick dood is. Dat was toch echt een van de betere beslissingen. Ik heb zijn roodomrandde ogen en snotterige neus nog geen enkel moment gemist (Sorry Rick, ooit vond ik je echt geweldig ;-D ). Daryl komt ook steeds meer uit de verf. Hopelijk blijft hij voorlopig nog in de serie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Noctua, ben het helemaal met je eens! Er zijn nog twee afleveringen te gaan geloof ik. Ik hoop niet dat het weer zo’n nare cliffhanger wird als destijds met Abraham en Glenn... maar weet een beetje wat er in de comics is gebeurt.... of eigenlijk alleen dat er wat gebeurt even in wit: een flinke slachtpartij maar hoe en wat precies ben ik wel benieuwd naar!
En ik denk dat er niet veel meer tussen Maggie en Michonne is voorgevallen dan dat Michonne besloten heeft Negan te laten leven. Maggie wilde hem dood... er was toen nog zo’n eind van een aflevering waarin Maggie dat uitsprak in aanwezigheid van Jesus en Daryl...

En die flashbacks met die kinderen jnderdaad... vreselijk!

Maar goed! Op naar volgende aflevering!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven