Entertainment alle pijlers

The Walking Dead : The Storm Is Coming

16-02-2019 09:40 531 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
"You came into our land. Killed our kind. Now we explore your land, learn about your people. You will see many of us. You will know us. You will fear us."



Afbeelding



Welkom in een nieuwe topic over ons favoriete serie


The Walking Dead

Laten we hier weer gezellig praten over de acteurs, over de serie zelf

kort samenvatting van tot nu toe :

Er zijn al wat jaren verstreken na "Rick zijn dood"
er is wat mysterieus gaande waardoor The Family niet meer in het geheel lijkt
Er zijn karakters verdwenen en er zijn een paar nieuwe gezichten terug gekomen en ook nieuwe vijanden
The whisperers, de mensen met Walkers huiden en maskers

Ook Negan leeft nog en is vrijgelaten
Zal Negan The Family helpen of niet ? Waar is zijn loyaliteit ?

En Wat gebeurd er als ze over de grenzen heen gaan van the whisperers ?

De laatste keer zaten zo door een onnodige actie van Carol in een grot komen ze vrij of niet
Wat gaat er allemaal gebeuren in S10B ?



Afbeelding

Wat betreft spoilers hielden we ons altijd aan de tijden die fox uitzend
inmiddels zijn die wat veranderd


The Walking Dead word uitgezonden op fox om :

en MAANDAG AVOND om 22u



Kijk je eerder of tussen deze tijd plaats de spoilers graag in het wit


Na maandag 23u kan er vrij uit over de afgelopen aflevering worden gesproken


Deze Openingspost is nog onder constructie
Grote kans bestaat dat er nog veel gewijzigd zal worden naarmate seizoen vordert
zie je veel fouten meld het even dan wijzig ik het graag



Vorig topic

entertainment/the-walking-dead-team-viv ... #p29079700
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-02-2020 14:54
25.13% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Eindelijk even tijd gehad om te kijken. Heftige aflevering wel, met die kinderen.

Op internet lees ik trouwens dat Michonne de serie volgend jaar ook gaat verlaten. Mogelijk is ze in de film te zien met Rick.
Alle reacties Link kopieren Quote
sorry vorig week helemaal vergeten te schrijven,

inmiddels heb ik aflevering 15 ook gezien en vond eerlijk gezegd de aflevering met de kinderen beter :biggrin:

ik begrijp waarom michonne gesloten en vijandig is maar het is nog steeds onverklaarbaar wat er tussen Maggie en haar is gebeurd,


Florrete (Maggie is nog bij Negan geweest en liet hem leven)
de laatste scene met maggie en michonne samen voor de kijkers
was toen ze rick "doodging" tijdens de ontploffing op de brug

wel grappig ik heb altijd een vraag gehad met hoe zou het zijn als een van de personages een karakter tegen komt die ze kende voor de z-a begon
en het was er eindelijk..

de scene met de kinderen doden was heftig dat wel maar ach ik begrijp het helemaal
het is niet de eerste kind die ze heeft gedood tenslotte
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Godver
Alle reacties Link kopieren Quote
mamsvan schreef:
25-03-2019 12:59
sorry vorig week helemaal vergeten te schrijven,

inmiddels heb ik aflevering 15 ook gezien en vond eerlijk gezegd de aflevering met de kinderen beter :biggrin:

ik begrijp waarom michonne gesloten en vijandig is maar het is nog steeds onverklaarbaar wat er tussen Maggie en haar is gebeurd,


Florrete (Maggie is nog bij Negan geweest en liet hem leven)
de laatste scene met maggie en michonne samen voor de kijkers
was toen ze rick "doodging" tijdens de ontploffing op de brug

wel grappig ik heb altijd een vraag gehad met hoe zou het zijn als een van de personages een karakter tegen komt die ze kende voor de z-a begon
en het was er eindelijk..

de scene met de kinderen doden was heftig dat wel maar ach ik begrijp het helemaal
het is niet de eerste kind die ze heeft gedood tenslotte
Oja! Ik was die scène helemaal vergeten met dat Maggie Negan liet leven...
ik heb vanochtend een stukje kunnen kijken, de eerste helft en toen moest ik weg. Kan vanavond pas de rest kijken maar ik ben bang! Ik vrees voor wat levens zeg maar... AMC had op insta ook gewaarschuwd niet online te gaan ivm spoilers enz... ik ben destijds gespoilerd door de de dood van Jesus. En eigenlijk wil ik weten wie wat en hoe, maar ik wil het liever zelf ontdekken... over 3uur liggen mijn kinderen in bed... kan niet wachten...
En Rikm jouw bericht voorspelt een hoop narigheid! :cry:
Hij was fantastisch. Florette we praten er vanavond wel verder over :-D
Balen trouwens dat Michonne heeft aangekondigd te vertrekken. De actrice, bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
25-03-2019 16:19
Godver
??
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
noctua schreef:
25-03-2019 16:28
Hij was fantastisch. Florette we praten er vanavond wel verder over :-D
pas na dinsdag kan het zonder wit :D


Mensen pas echt op met spoilers,
ik wist iets van de aflevering al omdat ik op spoiling dead groep zit maar toen was het ook nog, oke ik zie wel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu pas de aflevering van vorige week , zat in het begin niet zo op te letten maar ik snap dat het een oude vriendin van Michonne was die die kinderen opgejut heeft. Afschuwelijk wel dat Michonne ze moest doden.
Ik heb wel een schurft aan flaschbacks, zeker nu er zoveel nieuwe gezichten bij zijn.
Pfft even geen woorden
mamsvan schreef:
25-03-2019 16:48
pas na dinsdag kan het zonder wit :D


Mensen pas echt op met spoilers,
ik wist iets van de aflevering al omdat ik op spoiling dead groep zit maar toen was het ook nog, oke ik zie wel
Zal er dit keer zeker aan denken om het in het wit te zetten! Het is idd zo makkelijk om gespoild te worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
:O :'( pfff wat een aflevering...
wit: man, lijkt wel of ze de hele cast aan het vernieuwen zijn! Ik was altijd een beetje verliefd op Tara ... :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
En nog even in wit:
ik ga Henry niet missen, vond hem vooral irritant... maar arme Carol...
Bizar toch wel....
Alle reacties Link kopieren Quote
Omg neeeee..... Echt een hele goede aflevering, maar waarom nou zoveel? :cry:
Ik vond dit wel een van de beste afleveringen, dat dan weer wel. Alleen de nasmaak is niet zo fijn. :|
Nu ben ik wel benieuwd trouwens (verder in wit) of ze Negan los gaan laten op de Whisperers. Hij zei het al tegen Rick: "You're not saving the world, you're just getting it ready for me."
Alle reacties Link kopieren Quote
Jakkes!( ik kijk eens min of meer live mee)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik breek ff in met wat vragen. Waarom ging Henri mee terug naar Hilltop, hij liep toch geen stage meer? Dat hele groepje op die palen op het eind snap ik niet, dat die terug gingen naar Hilltop. (Geloof niet dat ik een aflevering gemist heb)
Ik denk dat je daar niet te veel over na moet denken. Ze hebben gewoon een reeks personages uitgekozen waarvan het schokkend zou zijn om ze te doden, en die ze blijkbaar wel konden missen.

Wel grappig dat het in de comics andere personages waren trouwens, verder was de scène helemaal hetzelfde. In de comics waren Ezekiel en Rosita de schokkendste.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
mayou schreef:
27-03-2019 08:19
Ik breek ff in met wat vragen. Waarom ging Henri mee terug naar Hilltop, hij liep toch geen stage meer? Dat hele groepje op die palen op het eind snap ik niet, dat die terug gingen naar Hilltop. (Geloof niet dat ik een aflevering gemist heb)
Henri ging niet mee terug naar Hilltop, eigenlijk was van degenen die op de staken zaten alleen Tara van plan om terug te gaan, we hebben haar nooit echt zien vertrekken, alleen dat ze zei dat ze ging. De whisperers of in ieder geval Alpha, heeft vanuit Alexandria de mensen ontvoerd/meegenomen. Henry ging kijken naar de verwarmingsbuizen of zo. Daar kwam geluid vandaan, waarschijnlijk is hij vanaf daar meegenomen.

Ik denk eigenlijk dat de comics nog wel soort van uit gaan komen, dat Ezekiel en Rosita ook uit de serie gaan...
Alle reacties Link kopieren Quote
mayou schreef:
27-03-2019 08:19
Ik breek ff in met wat vragen. Waarom ging Henri mee terug naar Hilltop, hij liep toch geen stage meer? Dat hele groepje op die palen op het eind snap ik niet, dat die terug gingen naar Hilltop. (Geloof niet dat ik een aflevering gemist heb)
henri ging naar hilltop toen om stage te lopen hoor, niet dat hij dat enigszins gedaan heeft,
eerst is die openbaar dronken, gaat voor paar dagen in de kerker daar en ontmoet onder tussen Lydia
hij heeft helemaal niks gedaan wat betreft zijn black Smit gebeuren :rofl: daarna vlucht hij met Lydia als haar moeder haar komt halen
dan word Lydia alsnog meegegeven en rent hij het meisje achter na
raakt gewond en gaat even een dagje naar Alexandria en dan naar kingdom


de enigste die terug ging naar kingdom was Tara
de mensen op de pikes zijn uit Kingdom gelokt door Alpha en wellicht andere whispereres die normaal gekleed waren,
tijdens de aflevering was er ook geluid te horen (henri dacht de buizen dat kan ook iets anders zijn geweest om een paar mensen van de fair te lokken (in de comic schijnen ze gelokt te zijn)
de highwaymen en dj waren er alleen bij omdat ze de anderen wouden redden


wat vonden jullie van de victims ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik vond de victims niet super indrukwekkend. In de comic schrok ik er meer van (the King en Rosita). Vind het vooral jammer van Henry maar meer ondat Lydia nu niemand heeft. Wisten jullie trouwens dat de actuers die de jongere en oudere Henry spelen broertjes zijn van de actrice die Soohie (Carols dochter) speelde?

Hopelijk neemt Daryl Lydia onder zijn hoede. Wel erg sneu voor Carol. Die heeft ondertussen zoveel kinderen verloren. Tara ben ik niet super rouwig om, vond haar niet zo boeiend. De hilltop jeugd vond ik ook vooral irritant. Heb het idee dat Alpha enigszins gericht gekozen heeft (jeugd die Lydia bedreigt, Tammy, die de baby heeft geadopteerd, Henry, Lydia’s lover).

Ben benieuwd hoe het verder gaat nu met the Whisperers. Hebbhet gevoel dat er een wig gaat komen tussen alpha en beta aangezien alpha zwakte heeft getoond. Ikvond deze aflevering echt briljant. Hoe alpha daar vermomd rondliep en met the King aan het praten was. Kreeg daar echt de bibbers van O_O . Wat een briljante actrice trouwens. Ze zet die rol perfect neer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor de uitleg, snap het nu beter en moet er idd niet te lang over nadenken. Was erg moe toen ik keek en zal wel af en toe weggedommeld zijn, vandaar dat ik het niet helemaal kon volgen.
Heeft Hilltop nu geen leider meer, of is dat Daryl?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven