Entertainment alle pijlers

The Walking Dead : The Storm Is Coming

16-02-2019 09:40 531 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
"You came into our land. Killed our kind. Now we explore your land, learn about your people. You will see many of us. You will know us. You will fear us."



Afbeelding



Welkom in een nieuwe topic over ons favoriete serie


The Walking Dead

Laten we hier weer gezellig praten over de acteurs, over de serie zelf

kort samenvatting van tot nu toe :

Er zijn al wat jaren verstreken na "Rick zijn dood"
er is wat mysterieus gaande waardoor The Family niet meer in het geheel lijkt
Er zijn karakters verdwenen en er zijn een paar nieuwe gezichten terug gekomen en ook nieuwe vijanden
The whisperers, de mensen met Walkers huiden en maskers

Ook Negan leeft nog en is vrijgelaten
Zal Negan The Family helpen of niet ? Waar is zijn loyaliteit ?

En Wat gebeurd er als ze over de grenzen heen gaan van the whisperers ?

De laatste keer zaten zo door een onnodige actie van Carol in een grot komen ze vrij of niet
Wat gaat er allemaal gebeuren in S10B ?



Afbeelding

Wat betreft spoilers hielden we ons altijd aan de tijden die fox uitzend
inmiddels zijn die wat veranderd


The Walking Dead word uitgezonden op fox om :

en MAANDAG AVOND om 22u



Kijk je eerder of tussen deze tijd plaats de spoilers graag in het wit


Na maandag 23u kan er vrij uit over de afgelopen aflevering worden gesproken


Deze Openingspost is nog onder constructie
Grote kans bestaat dat er nog veel gewijzigd zal worden naarmate seizoen vordert
zie je veel fouten meld het even dan wijzig ik het graag



Vorig topic

entertainment/the-walking-dead-team-viv ... #p29079700
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-02-2020 14:54
25.13% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
noctua schreef:
18-03-2020 10:02
Ik dacht dat het de stok van Lydia was.
Oke, ik heb geen idee eigenlijk ;)
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
noctua schreef:
18-03-2020 10:02
Ik dacht dat het de stok van Lydia was.

Goeie. Die link had ik niet gelegd.
Alle reacties Link kopieren Quote
mamsvan schreef:
17-03-2020 10:25
Het is toch duidelijk ?
Carol heeft Negan bevrijd en hij moest dit doen
Ah dat had ik even gemist. Vond het einde wel super. Ik had telkens al vermoeden en hoop dat Negan niet serieus met Alpha was.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
18-03-2020 12:00
Goeie. Die link had ik niet gelegd.
Geweer, stok, katana... lijkt allemaal op elkaar... :P ga denk ik toch dat stukje nog even terug kijken! Moet ik toch een bril misschien! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dee trailer voor volgende week geeft meer duidelijkheid over Michonne! Heb er nu al zin in!
Iemand al gekeken? Ben nu bezig en vind er tot nu toe exht geen reet aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een saaie aflevering! Ik had begrepen dat het Michonne’s laatste aflevering was... dacht dat ze het eind niet ging halen, en nu komt Rick ineens de hoek omzetten? Gaat Michonne ook in die films spelen...
En waarom die twee gasten op het laatst met die koeienhuiden om zich heen gedrapeerd... nee pfff vond het suf!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lees net dat de seizoensfinale later in het jaar is als een ‘special episode’ ivm vertraging in het productie proces door covid-19...
Alle reacties Link kopieren Quote
noctua schreef:
24-03-2020 21:11
Iemand al gekeken? Ben nu bezig en vind er tot nu toe exht geen reet aan!
Ik kijk nu en heb hetzelfde gevoel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan me die vent die bij Michonne is helemaal niet herinneren. En het is weer zo irritant donder dat het bijna niet te volgen is.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
25-03-2020 16:27
Ik kan me die vent die bij Michonne is helemaal niet herinneren. En het is weer zo irritant donder dat het bijna niet te volgen is.
Die hadden ze volgens mij betrapt in oceanside, en toen is Michonne met hem meegegaan omdat hij zei munitie te hebben...
Ik vond het ook maar een rare aflevering. Kreeg een beetje de indruk dat Danai Gurira ruzie heeft gemaakt en niet meer met de rest van de cast wilde acteren of zo. :confused:
Maar het zal wel vooral een moetje zijn geweest omdat ze een deal heeft om in de film(s) te spelen. Dus dat moest nog even aan elkaar geknoopt worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand al gekeken? Vond het vermakelijk, maar wel behoorlijk voorspelbaar.
Stukje met Negan en Daryl was hilarisch. Zeker dat die whisperer zomaar die shotgun afgaf...
Maar over het algemeen mis ik wel wat spanning! Die gek op het eind in de stad ... tja wat moeten we daar mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond dat stukje met negan en Daryl ook geweldig. Vond het einde zoizo een beetje gek.
Denk dat Ezekiel niet nog heel lang te leven heeft
Florette schreef:
31-03-2020 15:14
Die gek op het eind in de stad ... tja wat moeten we daar mee?

Nu maar hopen dat dat niet het vriendinnetje van Eugene is.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
01-04-2020 12:40
Nu maar hopen dat dat niet het vriendinnetje van Eugene is.
Dat ja, en dat haar ‘community’ bestaat uit vastgemaakte walkers die als ‘echte’ mensen zijn opgesteld.. o_o
Die gek in de stad is uit de comics, maar zal niet spoileren :-). Vond het wel een vermakelijke aflevering maar wel jammer dat the whisperers bijna op het eind lijken tr zijn. Vond dat zo gaaf, en het volgende, wmah.

Benieuwd naar hoe het nu verder gaat lopen met Negan!

Ik ging wel stuk om die walkers die uitgedost waren en vooral om Ezekiel die een traantje wegpinkte van het lachen :lol:

Carol was wel echt weer een herhaling van zetten zeg. Het stuk met Beta vond ik erg gaaf gedaan. Zijn masker lijkt nu ook op een ‘half moon’ (zijn artiestennaam) met het gezicht van alpha erbij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het wel ok deze aflevering, dacht eerst het is het einde van Carol maar ze stond gelukkig toch nog op.
Negan en Daryl zijn wel leuk bij elkaar maar dat kan niet goed gaan.
Prima aflevering. Wel bizar dat we nu een half jaar (?) moeten wachten op de laatste aflevering van dit seizoen. :-[
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
06-04-2020 20:09
Prima aflevering. Wel bizar dat we nu een half jaar (?) moeten wachten op de laatste aflevering van dit seizoen. :-[
Echt ja haha.
Beta is gek geworden niet dat hij het al niet was maar nog gekker
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
06-04-2020 20:09
Prima aflevering. Wel bizar dat we nu een half jaar (?) moeten wachten op de laatste aflevering van dit seizoen. :-[
Ben nu aan het kijken en zie de melding van voorlopig laatste aflevering, is dat door Corona dan of wat? Ik had niet door dat het al zover was in elk geval.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hm en zo abrupt afgelopen. Nou ja, werd het eindelijk weer interessant is het klaar.
dolfje schreef:
08-04-2020 17:27
Ben nu aan het kijken en zie de melding van voorlopig laatste aflevering, is dat door Corona dan of wat? Ik had niet door dat het al zover was in elk geval.

Ja, dit was aflevering 15 van 16 en die laatste hebben ze net niet afgekregen voordat alles werd stilgelegd vanwege Corona. Die gaan ze dus later dit jaar afmaken en uitzenden als speciale aflevering.

Op youtube staat al een preview, waarin je kunt zien dat Maggie terugkeert.
Alle reacties Link kopieren Quote
Florette schreef:
24-03-2020 23:20
Lees net dat de seizoensfinale later in het jaar is als een ‘special episode’ ivm vertraging in het productie proces door covid-19...
Ik
Quote mezelf maar even, maar het filmen is al gedaan, maar de nabewerking enz kan nu niet gebeuren.
Normaal gesproken beginnen ze ook in mei met het filmen van het nieuwe seizoen. Zal me niets verbazen als dat ook uitloopt dit jaar...

Vond het een lekkere aflevering, weinig spannend, vind Beta beetje irritant aan het worden, hoop dat hij eraan gaat...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Beta is irritant. Maar ja dat zijn de schurken al 10 seizoenen lang :P
Ik vond The governor ook zo ontzettend erg! Vond dat seizoen in die gevangenis wel heel spannend.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven