Entertainment alle pijlers

The Walking Dead : The Storm Is Coming

16-02-2019 09:40 531 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
"You came into our land. Killed our kind. Now we explore your land, learn about your people. You will see many of us. You will know us. You will fear us."



Afbeelding



Welkom in een nieuwe topic over ons favoriete serie


The Walking Dead

Laten we hier weer gezellig praten over de acteurs, over de serie zelf

kort samenvatting van tot nu toe :

Er zijn al wat jaren verstreken na "Rick zijn dood"
er is wat mysterieus gaande waardoor The Family niet meer in het geheel lijkt
Er zijn karakters verdwenen en er zijn een paar nieuwe gezichten terug gekomen en ook nieuwe vijanden
The whisperers, de mensen met Walkers huiden en maskers

Ook Negan leeft nog en is vrijgelaten
Zal Negan The Family helpen of niet ? Waar is zijn loyaliteit ?

En Wat gebeurd er als ze over de grenzen heen gaan van the whisperers ?

De laatste keer zaten zo door een onnodige actie van Carol in een grot komen ze vrij of niet
Wat gaat er allemaal gebeuren in S10B ?



Afbeelding

Wat betreft spoilers hielden we ons altijd aan de tijden die fox uitzend
inmiddels zijn die wat veranderd


The Walking Dead word uitgezonden op fox om :

en MAANDAG AVOND om 22u



Kijk je eerder of tussen deze tijd plaats de spoilers graag in het wit


Na maandag 23u kan er vrij uit over de afgelopen aflevering worden gesproken


Deze Openingspost is nog onder constructie
Grote kans bestaat dat er nog veel gewijzigd zal worden naarmate seizoen vordert
zie je veel fouten meld het even dan wijzig ik het graag



Vorig topic

entertainment/the-walking-dead-team-viv ... #p29079700
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-02-2020 14:54
25.13% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Keep-smiling schreef:
03-03-2021 13:25
Fijn dat het weer begonnen is.
Mijn gedachtes: ik snap best dat Maggie wat tegen negan heeft, maar ze doet asof zij de koningin is of zo. Ze is een paar jaar weggeweest en dingen veranderen dan gewoon. Negan heeft bovendien geholpen met de whisperers verslaan.
Ze hoeft geen dikke vrienden te worden maar ik vind het stom dat ze het daryl en carol kwalijk neemt dat hij vrij is.
En die ene met met dat baardje vind ik ook een zeur. Ga lekker weg als je het allemaal te min vind.
En dat masker, wat is dat? Waarom heeft die man dat op?
Ik vond negan er slecht uitzien ook. Mager en oud.
Mwah, als iemand mijn man met een honkbalknuppel dood had geslagen had ik ook niet staan huppelen van geluk!
Al ben ik wel voor negan hoor, bond Maggie altijd al een beetje een zeur en heb der ook niet gemist!
En die gast met dat masker... pfff en weer een nieuwe tegenstander? Hoop niet dat het weer zo’n herhaling word... werd nog niet heel enthousiast van deze aflevering...
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat Maggie weer terug is. Vond en vind haar nog steeds een zeer irritant personage.
Zie liever Michone terug.
Florette schreef:
05-03-2021 17:13
Mwah, als iemand mijn man met een honkbalknuppel dood had geslagen had ik ook niet staan huppelen van geluk!
Al ben ik wel voor negan hoor, bond Maggie altijd al een beetje een zeur en heb der ook niet gemist!
En die gast met dat masker... pfff en weer een nieuwe tegenstander? Hoop niet dat het weer zo’n herhaling word... werd nog niet heel enthousiast van deze aflevering...
Ik zeg toch niet dat ze blij moet zijn?
Maar ze is jaren weg geweest, Daryl dacht zelfs dat ze dood was. Zij woonde in hilltop, negan in alaxandria. Negan heeft net ook goede dingen gedaan.

Ze kan ook accepteren dat de dingen doorgegaan zijn terwijl zij weg was en dat gemeenschappen hun eigen beslissingen nemen.
Meh, een Daryl aflevering. Beetje saai.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
08-03-2021 22:29
Meh, een Daryl aflevering. Beetje saai.
Ja he! Vond er geen bal aan, en voegde ook totaal niets toe...
Ik wil weten hoe het met Eugene en zijn groepje is!
Idd, saai.. en het was steeds herfst, maakte niet uit hoeveel maanden er voorbij gingen. Had op zijn minst verwacht dat ze Connie zouden vinden ofzo.
noctua schreef:
09-03-2021 21:44
Idd, saai.. en het was steeds herfst, maakte niet uit hoeveel maanden er voorbij gingen. Had op zijn minst verwacht dat ze Connie zouden vinden ofzo.
Hoe dan? Dat was allemaal flashback van voor het hele whispetersgebeuren.

Ik vond het een okay aflevering, maar het nut ontgaat me. Maar ik vermoed dat we leah wel weer terugzien ooit. Anders was het een erg omslachtige manier om te laten zien dat daryl en Carol een beetje onenigheid hebben.
Er komt volgens mij nog een spin-off serie over Daryl en Carol, dus wellicht was dit alvast een opzetje daarvoor.
Hier voortijdig afgezet. Echt een verschrikkelijk saaie aflevering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Keep-smiling schreef:
09-03-2021 21:49
Hoe dan? Dat was allemaal flashback van voor het hele whispetersgebeuren.

Ik vond het een okay aflevering, maar het nut ontgaat me. Maar ik vermoed dat we leah wel weer terugzien ooit. Anders was het een erg omslachtige manier om te laten zien dat daryl en Carol een beetje onenigheid hebben.

Ongetwijfeld zal Leah terugkeren.
Ik vond het wel leuk dat Daryl precies dezelfde zinnen als Leah gebruikte omtrent Dog.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niemand? Hemel!
Op HEM! Toe nou! En noem de naam nou, dan zijn we er vanaf!

Niemand die het snapt 😁
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ehm :sherlock:
Doreia* schreef:
15-03-2021 22:44
Niemand? Hemel!
Op HEM! Toe nou! En noem de naam nou, dan zijn we er vanaf!

Niemand die het snapt 😁
???
Of bedoel je dat niemand nog gereageerd heeft?
Voor mezelf sprekend: ik kijk nog steeds met veel.plezier. Vroeger las ik altijd stiekem mee, maar sinds de vaste kliek weg is, is het niet meer leuk. Dit topic is bv al 2 jaar oud, dat zegt toch wat.
Ik vond het altijd legendarisch hoe snel de topics volraakten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfff... ik dacht Yes! We gaan weer terug naar Eugene en zijn groepje... kijken we de hele tijd naar Princess en haar geouwehoer...
Ik verwacht volgende week weer een ander zijpad...
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen?
Aflevering net als 2 weken geleden uitgezet. Niets aan, jammer.
Nou, die laatste afleveringen zijn wel saai zeg. Er gebeurt echt helemaal niets.
RikM schreef:
01-04-2021 14:50
Nou, die laatste afleveringen zijn wel saai zeg. Er gebeurt echt helemaal niets.
Nou echt hè! Zo traag ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
01-04-2021 14:50
Nou, die laatste afleveringen zijn wel saai zeg. Er gebeurt echt helemaal niets.
Carol die soep maakt en Daryl die zijn motor repareert. Pfff
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
01-04-2021 15:15
Carol die soep maakt en Daryl die zijn motor repareert. Pfff

Het komt op mij een beetje over alsof ze nog snel even een paar afleveringen in elkaar hebben geflanst met deleted scenes die ze nog hadden liggen.

Laten we hopen dat het stilte voor de storm is. We hebben natuurlijk wel vaker periodes gehad dat er niets gebeurde (kan me bijvoorbeeld nog herinneren dat ze een paar afleveringen lang door het bos aan het sjokken waren, tot ze ineens Alexandria vonden).
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
01-04-2021 15:15
Carol die soep maakt en Daryl die zijn motor repareert. Pfff
Ik vond het een mooie aflevering. Zagen jullie de overeenkomsten? De parallellen in hun verhaal? Zag je het totale gebrek aan angst voor de zombies, dat ze alleen nog als hinderlijke vliegen worden verwijderd, of zelfs worden bekeken als mogelijk van nut zijnde? Maar dat er onder de oppervlakte van alles broeit en ergert ( de rat, de zombie in de auto) terwijl ogenschijnlijk het leven gewoon weer een dag door draait. Psychologisch prima in elkaar gezet wat mij betreft.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het juist wel een mooie aflevering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik loop een beetje achter want vandaag pas de eerste aflevering van de laatste gezien dus ik kom volgende week ergens een keer terug hier.
Oké, we wachten wel even. ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
02-04-2021 14:40
Ik vond het een mooie aflevering. Zagen jullie de overeenkomsten? De parallellen in hun verhaal? Zag je het totale gebrek aan angst voor de zombies, dat ze alleen nog als hinderlijke vliegen worden verwijderd, of zelfs worden bekeken als mogelijk van nut zijnde? Maar dat er onder de oppervlakte van alles broeit en ergert ( de rat, de zombie in de auto) terwijl ogenschijnlijk het leven gewoon weer een dag door draait. Psychologisch prima in elkaar gezet wat mij betreft.

De zombies zijn allang bijzaak, en natuurlijk zie ik de diepgang maar het blijft doodsaai.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven