Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken

25-02-2019 20:48 356 berichten
Nieuw programma op RTL4.
Gezinnen/stellen die de koop van hun nieuwe woning uit handen geven. Ook de verbouw van de woning wordt voor hun gedaan, zonder dat zij er iets vanaf weten.

Wie kijkt er mee?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk 't ook! Lijkt me bizar om een huis te kopen zonder dat je weet wat je koopt. Wel enigszins geruststellend dat zij het niet alleen kopen, maar ook verbouwen.
Ben erg benieuw naar het resultaat.
Ben erg benieuwd of ze het huis echt mooi vinden, of dat ze het meteen weer te koop zetten. Een huis is wel erg persoonlijk, waarbij niet alleen de woning maar ook de omgeving belangrijk is
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat mensen dit zouden doen. De beslissing van de koop alleen al vind ik vreemd maar om dan ook de hele verbouwing en inrichting uit handen te geven? Hebben die mensen dan geen eigen mening en smaak?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
pff 265.000 voor zo'n oude woning, waar alles aan moet gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Heftig ook dat ze al hun spaargeld hebben ingelegd...

Die puzzeltocht vind ik wel een super leuk idee.
het huis stond iig in een buurt waar ze grraag willen wonen
friezinnetje2014 schreef:
25-02-2019 20:57
pff 265.000 voor zo'n oude woning, waar alles aan moet gebeuren

Bijna 270.000 zelfs: https://www.funda.nl/koop/verkocht/alkm ... straat-32/ Ik hoor net dat ze het voor 267.500 hebben gekocht.

En dan moet er nog minstens 80.000 euro worden uitgegeven om het een beetje leefbaar te krijgen. 350.000 euro voor een klein tussenhuis...
nerdopviva schreef:
25-02-2019 21:09
Bijna 270.000 zelfs: https://www.funda.nl/koop/verkocht/alkm ... straat-32/ Ik hoor net dat ze het voor 267.500 hebben gekocht.

En dan moet er nog minstens 80.000 euro worden uitgegeven om het een beetje leefbaar te krijgen. 350.000 euro voor een klein tussenhuis...
362,500 euro. is het budget en dat gaat er ook door. En dan nog niet alles kunnen opknappen
Ik zou het ook niet doen geloof ik. Wel leuk om te kijken
Alle reacties Link kopieren
Wow, heftig format hoor, zou het zelf echt niet doen maar wel leuk om te kijken wie wel zo gek is... ;)
Knus huisje, moet ontzettend veel gebeuren. |-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt wel heel erg mooi geworden hoor.. Licht en fris. Oogt veel ruimer
Mooi resultaat geworden,
Alle reacties Link kopieren
Leuk stel ook, heel positief ondanks de staat van het huis. Ik zat alleen de hele tijd te denken aan wie doet zij me denken en op t laatst was ik erachter: Heleen van Rooijen (vooral haar stem, maar dan t jongere zusje).
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik vond haar ook wel wat hebben van Adelheid Roosen.
Mooi geworden, maar zonde van de en suite. En met enkel glas? is het wel een erg grote ruimte om te verwarmen.
Ik vond het ook mooi geworden. Maar het lijkt me wel echt heel klein beneden nog steeds. En er zijn alsnog wel dingen die gedaan moeten worden. Kamers op zolder? 5.000 euro ben je wel kwijt. Moest nog een deur waar de wasmachine staat. Tuin moet nog gedaan.
En alles moet maar je smaak zijn. Ik vind zo’n zwarte keuken heel mooi maar aan mij zou het niet besteed zijn, volgens mij blijf je poetsen!
ze hebben natuurlijk moodboards gemaakt, daar zal vast zoiets op hebben gestaan. En er is veel met hun gepraat over stijl ed.
Wat 'n bijzonder concept. Dat mensen daar aan mee durven doen! Tis toch een helehoop geld. Vraag me af of ze voor hun deelname aan dit programma betaald krijgen zodat ze toch wat uitsparen.

Vind het resultaat wel mooi geworden, maar die zwarte keuken lijkt me niet erg praktisch. Zeker met 'n klein kind dat overal met vieze vingers aan zal zitten.
Alle reacties Link kopieren
MonkeyTown schreef:
25-02-2019 21:38
Leuk stel ook, heel positief ondanks de staat van het huis. Ik zat alleen de hele tijd te denken aan wie doet zij me denken en op t laatst was ik erachter: Heleen van Rooijen (vooral haar stem, maar dan t jongere zusje).
Margreet Spijker

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
ik vond die muren boven mooie kleur hebben. . dat groenige.. iemand enig idee qua kleur ?

vond dat donkerblauwe in de badkamer ook wel grappig
friezinnetje2014 schreef:
25-02-2019 22:03
ze hebben natuurlijk moodboards gemaakt, daar zal vast zoiets op hebben gestaan. En er is veel met hun gepraat over stijl ed.
Ja dat zal idd vast wel. Ik zou het alleen zelf fijn vinden om toch wat regie te houden. Maarja dat weet je als je mee gaat doen natuurlijk!
Ouders bellen om 4000 euro te lenen maar wel twee weken naar Marbella?!!
damesbril schreef:
26-02-2019 04:34
Ouders bellen om 4000 euro te lenen maar wel twee weken naar Marbella?!!
ja dat dacht ik ook
Ik mag hopen dat de ouders daar niet in trapten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven