Entertainment alle pijlers

Raemon Sluiter met wie???

04-03-2019 20:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is echt geen belangrijk item.
Maar wat ik ook google ik word niet wijzer. Ik weet niet beter of de tenniser Raemon Sluiter gaat met Fatima de Moreira.
Zit ik van de week lekker een Linda op de kleinste kamer door te bladeren en staat daar in een interview met meneer Sluiter dat ene Sharon de liefde van zijn leven is.
Heb ik wat gemist? Maar op internet niks over die te vinden of over een breuk tussen Fatima en Raemon?

Tja je zou er maar wakker van liggen....maar dat doe ik nu dus wel...wie praat mij even bij??
Gewoon Fatima hoor
Alle reacties Link kopieren
Was vroeger zijn vriendin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oude Linda dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En uit welk jaar kwam die Linda?
Zijn al sinds 2007 samen
REDHOTHEAD schreef:
04-03-2019 20:50
En uit welk jaar kwam die Linda?
Denk 1992 ofzo.
Foto uit 2005 met ene Sharon. Zal een ex zijn dus:
https://edwinjanssen.photoshelter.com/i ... 0e99ljgILw
Alle reacties Link kopieren
Hahahha jullie hebben helemaal gelijk...ik dacht dat het een nieuwe was. Ik zie nu 2005 inderdaad! Nou zet maar een slotje op dit topic.
bedankte meiden
ednaloy schreef:
04-03-2019 21:02
Hahahha jullie hebben helemaal gelijk...ik dacht dat het een nieuwe was. Ik zie nu 2005 inderdaad! Nou zet maar een slotje op dit topic.
bedankte meiden
Jammer he? Die Fatima is echt een vervelende muts. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-03-2019 21:22
Jammer he? Die Fatima is echt een vervelende muts. :roll:
Hahahahaha...ja echt hè!
ednaloy schreef:
04-03-2019 21:02
Hahahha jullie hebben helemaal gelijk...ik dacht dat het een nieuwe was. Ik zie nu 2005 inderdaad! Nou zet maar een slotje op dit topic.
bedankte meiden
:proud:

Lekker bezahg! ;-)
Alle reacties Link kopieren
ednaloy schreef:
04-03-2019 21:02
Hahahha jullie hebben helemaal gelijk...ik dacht dat het een nieuwe was. Ik zie nu 2005 inderdaad! Nou zet maar een slotje op dit topic.
bedankte meiden

Hahaha, ook niet een béétje oud. Die Linda heeft ondertussen een baard. Hoe komt die opeens bovendrijven dan?
Alle reacties Link kopieren
Bestond de Linda al in 2005?
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
CaroMamaVanMaik schreef:
04-03-2019 21:36
Bestond de Linda al in 2005?
Ja, sinds 2003.
Alle reacties Link kopieren
CaroMamaVanMaik schreef:
04-03-2019 21:36
Bestond de Linda al in 2005?
Opgericht in 2003.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
04-03-2019 21:35
Hahaha, ook niet een béétje oud. Die Linda heeft ondertussen een baard. Hoe komt die opeens bovendrijven dan?
Ik heb echt geen idee...ik wist niet eens dat de Linda al zo lang bestond... LOL
Alle reacties Link kopieren
Het leuke is dat alle overige artikelen voor mij heel verrassend waren...zo ook deze natuurlijk...hahahah
Alle reacties Link kopieren
CaroMamaVanMaik schreef:
04-03-2019 21:36
Bestond de Linda al in 2005?

Ja psies...DIT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven