Entertainment alle pijlers

Huh? Hornbachreclame

23-03-2019 19:49 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Snapt iemand die ranzige Hornbachreclame waarin goor bezweet ondergoed van klussende Europeanen(?) wordt verkocht in Azië?
Wat is de clou???
Een zebra is geen paard met strepen
Geen clou, gewoon verschrikkelijk domme, ranzige reclame.
Zo ruikt de lente is het idee.
Alle reacties Link kopieren
Het werkt wel. Er wordt over gepraat...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral de aziatische dame op het einde heel fout, rare jongens die Hornbachers….
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een foto met een man met zijn hoofd in een laag pas gemaaid gras, die vond ik dan weer wel goed gevonden....
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Het zijn wel echt gore en onaantrekkelijke kerels.
Alle reacties Link kopieren
O ben niet de enige :rofl:

Op een of andere manier MOET ik elke keer blijven kijken naar de reclame (net zoals het lezen van Kiki), echter denk ik elke keer NEEEE ik wil niet!

o_o
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
23-03-2019 19:51
Zo ruikt de lente is het idee.
Maar waarom moet dat dan ingeseald naar Azië gevlogen en daar verkocht? Kicken alleen/juist Aziaten op viezig gezweet ondergoed van de andere kant van de aarde?
Een zebra is geen paard met strepen
Jamaarhoe schreef:
23-03-2019 19:53
Maar waarom moet dat dan ingeseald naar Azië gevlogen en daar verkocht? Kicken alleen/juist Aziaten op viezig gezweet ondergoed van de andere kant van de aarde?
Zoek er geen verborgen boodschap achter, het slaat gewoon nergens op!
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
23-03-2019 19:53
Maar waarom moet dat dan ingeseald naar Azië gevlogen en daar verkocht? Kicken alleen/juist Aziaten op viezig gezweet ondergoed van de andere kant van de aarde?
Misschien omdat de lucht daar zo vervuild is door uitlaatgassen en ze niks anders ruiken dan dat?
Bedoeld om aandacht te trekken. Dat is gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
23-03-2019 19:53
Maar waarom moet dat dan ingeseald naar Azië gevlogen en daar verkocht? Kicken alleen/juist Aziaten op viezig gezweet ondergoed van de andere kant van de aarde?
In japan worden vrouwenslipjes in automaten verkocht. Ik denk dat de reclame daar naar verwijst.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs mijn dochter van 8 kan niet kijken naar de posters in het bushokje met de vieze onderbroek erop... Ze zei; nou laat die lente dan maar zitten als het zo ruikt... :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
23-03-2019 20:09
In japan worden vrouwenslipjes in automaten verkocht. Ik denk dat de reclame daar naar verwijst.
O_O ieuw
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
23-03-2019 20:12
Zelfs mijn dochter van 8 kan niet kijken naar de posters in het bushokje met de vieze onderbroek erop... Ze zei; nou laat die lente dan maar zitten als het zo ruikt... :rofl:
:HA:
...
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
23-03-2019 20:09
In japan worden vrouwenslipjes in automaten verkocht. Ik denk dat de reclame daar naar verwijst.
:woa:

Aha
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
23-03-2019 20:09
In japan worden vrouwenslipjes in automaten verkocht. Ik denk dat de reclame daar naar verwijst.
Gebruikte??? o_o
Alle reacties Link kopieren
Nou ja dan maakt deze extra nieuwe kennis de reclame nog weer een stuk ranziger dan ie al was.
TMI zeg maar :(
Een zebra is geen paard met strepen
Confhettie schreef:
23-03-2019 20:28
Gebruikte??? o_o
Ja. Ruikt "lekker".
Alle reacties Link kopieren
Confhettie schreef:
23-03-2019 20:28
Gebruikte??? o_o
https://www.techinasia.com/japan-used-p ... ct-fiction
Alle reacties Link kopieren
:O O_O
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hornbach heeft altijd rare reclames, het is een soort running gag of handelsmerk. Ik vond ze eerst vreselijk, maar vanwege de langdurige gelijke insteek vind ik ze tegenwoordig wel grappig. En dan dat rare cowboydeuntje erachteraan, het slaat nergens op. En dat maakt het wel weer leuk voor mij. En herkenbaar.
anoniem_382662 wijzigde dit bericht op 25-03-2019 13:11
1.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Echt heel vreemd, maar ik begin die reclames gewoon te herkennen nu.
Als er weer iets vreemd, ongemakkelijks, ranzig en rare reclame begint weet ik gewoon dat het een reclame van Hornbach moet zijn.

Deze reclame spant wel de kroon qua gekkigheid en ongemakkelijkheid.
En inderdaad, hoe leg je dit uit aan wat oudere kinderen.

Wel knap dat ze het überhaupt bedenken en dat het zo blijft hangen.
Daar gaat het uiteraard ook om. Ik blijf het wel echt net over het randje vinden gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze altijd leuke, verrassende, originele reclames hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven