Entertainment alle pijlers

Just tattoo of us Benelux MTV

26-03-2019 00:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dit ook gezien?

Heb oprecht zoveel vragen.

Allereerst, zijn de tattoos echt? En zo ja, waarom zou iemand hier aan mee willen doen?

Waarom doen andere mensen elkaar dit aan?
Ik bedoel, waarom laat je op het lijf van een “vriendin” een vlinder, waarbij het lijfje een piemel inclusief balzak tatoeëren?
Of bij je “vriendin” een toiletpot met het woord Zeikerd erbij?
:facepalm: :bonk:
Je eerste vraag kan ik alvast beantwoorden: Ja, de tattoo's zijn echt. En ik heb al ergere dingen gezien bij de UK versie dan die je noemt in je OP. Ik zou er zelf ook echt niet aan meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Het geeft wel leuke originele tatoos soms, vaak ook van oh jee wat doe je me aan. Vind de UK versie leuk om naar te kijken. Maar soms :facepalm:
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Alles voor 60 minuten op TV. Hoe triest.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik heb de UK versie wel eens gezien. echt wat een verschrikking..... dat die tattoo artist daaraan meewerkt :facepalm:
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik vind het een fenomeen. Ik ken alleen die uk versie, en daar is het helemaal lopende band werk. Je ziet de deelnemers amper, alleen die dame met die opgespoten lippen heel veel in beeld, en de tatoeage zie je 2 seconden.
Dus beroemd wordt je niet.
Heel vreemd format.
Ik vind het ook een vreselijk programma, maar kijk stiekem toch.

Ik snap niet dat iemand er vrijwilig aan mee doet.

De UK versie vind ik wel leuker want de Nederlandse presentatoren vind ik maar nep en irritant.
Alle reacties Link kopieren
Wat een pauper-tv is dat zeg. Ik ben veel te bang voor hersenschade als gevolg van het kijken naar zulke programma's.
Oh mijn God ik zit nu te kijken .
Twee vriendinnen waarbij de ene een oreo koekje krijgt omdat ze zich heeft laten sandwichen door twee donkere mannen .
Een vreselijke nep opgespoten en grof in de mond zijnde tweeling waarvan de een een bebloede tampon krijgt omdat ze ooit in de primark van tampon gewisseld hebben . En de ander een nog ranzigere .
Dit kan toch niet echt te ordinair voor woorden . Dat die de straat nog op durven .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit programma wel eens (leed)vermaak om naar te kijken maar irriteer me aan hoe lang het allemaal gerekt wordt. Dat is sowieso vaak bij MTV programma's maar laat me gewoon binnen 10 minuten die vreselijke tattoo zien haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven