Entertainment alle pijlers

Iedereen had het erover - RTL4

28-03-2019 16:25 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het nieuwe programma van Art Rooijakkers, 'Iedereen had het erover". Hij praat met o.a. het zeilmeisje, de eigenaar van de paarden die bijna verdronken bij hoog water, en Edwin, de ex van prinses Margarita.

Lijkt mij een leuk programma, vind Art ook een leuke vent, maar niet zo geschikt voor kwisjes die nergens over gaan.

Wie gaat er kijken? Vanavond, 21.30, RTL4.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja goed dat je het zegt, even programmeren om op te nemen.
Ik wil wel kijken maar ik trek die De Roy van Zuydewijn erg slecht. Volgens mij heeft hij een enorme persoonlijkheidsstoornis, achtervolgingswaanzin, en leeft hij in zijn eigen waarheid. Dat is niet zo aardig om te zeggen van iemand die je niet kent, maar in dat interview destijds kreeg ik letterlijk de rillingen van hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er helemaal klaar voor om Edwin Roy Zuyderwijn te horen spreken, ik heb altijd een beetje te doen met hem, de manier hoe hij ten strijde trok tegen de koninklijke familie, maar overal nul op het rekest kreeg, hij woonde zelfs in een caravan samen met zijn hond, en dat terwijl Margarita's leven gewoon door gaat, en ze ook weer op goede voet met haar familie leeft, ze is ondertussen getrouwd en heeft 2 kinderen, en dat terwijl arme Erwin maar aanmoddert.

Ik ben erg benieuwd.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Bij boulevard een stukje gezien en daar viel het mij tegen. De Roy van Zuydewijn is nog steeds 'gek'. Naar mijn mening een pathologisch leugenaar.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het RTL 4 is.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
28-03-2019 17:00
Jammer dat het RTL 4 is.
Kun je dat niet ontvangen?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
28-03-2019 17:17
Kun je dat niet ontvangen?
Jawel. Maar kijk geen commerciële zenders.
I wanna live my life with the volume full!
Laura vind ik wel leuk. Ze heeft ook expeditie poolcirkel gewonnen.
Zou De Roy ook vanavond zijn? Want bij mij staat alleen het zeilmeisje en Mauro.
prada schreef:
28-03-2019 17:54
Zou De Roy ook vanavond zijn? Want bij mij staat alleen het zeilmeisje en Mauro.
Oh, zeilmeisje hoef ik niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
De Roy en de paardenmeneer dus.

Die De Roy is best eng...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaan bij hem alarmbellen af. Als het niet Margarita was geweest was er vast een andere vrouw zwaar de dupe van hem geworden denk ik.
dolfje schreef:
28-03-2019 22:11
Bij mij gaan bij hem alarmbellen af. Als het niet Margarita was geweest was er vast een andere vrouw zwaar de dupe van hem geworden denk ik.
Tja, ik weet het niet. Ik vind het een heel onaangename man en hij doet me aan mijn ex denken. Toch denk ik wel dat hij door de koninklijke familie ook niet netjes behandeld is.
Alle reacties Link kopieren
Ik viel erin tijdens het laatste stukje van het interview met DRVZ. Echt niet gezond hoe die man in het verleden blijft hangen. En boeiend is zijn verhaal ook al lang niet meer.

Wel mooi om die paardenmeneer eens aan het woord te zien.
Leuk concept dit programma.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Twitter vindt nogal unaniem dat Art geen goede interviewer is.
Ik ga eens opletten, want ik vergeef Art altijd alles ;-D
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
28-03-2019 22:13
Tja, ik weet het niet. Ik vind het een heel onaangename man en hij doet me aan mijn ex denken. Toch denk ik wel dat hij door de koninklijke familie ook niet netjes behandeld is.
Dat kan best maar om daar nu nog zo over te zeuren en zich zo als een slachtoffer te gedragen..
dolfje schreef:
28-03-2019 22:23
Dat kan best maar om daar nu nog zo over te zeuren en zich zo als een slachtoffer te gedragen..
Zeker. Op en gegeven moment moet je gewoon ook maar patat gaan bakken. Liever dat dan op de zak van je familie te leven. Kun je wel drie keer een PhD hebben.
Heel leuk om die paarden weer te zien trouwens. Destijds heb ik met tranen in mijn ogen zitten kijken. Ik had nooit meegekregen dat die boer de schuld van alles had gekregen in de media.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
28-03-2019 22:13
Tja, ik weet het niet. Ik vind het een heel onaangename man en hij doet me aan mijn ex denken. Toch denk ik wel dat hij door de koninklijke familie ook niet netjes behandeld is.
Precies, hij is duidelijk gekwetst, eerst was het hij en Margarita tegen de koninklijke familie, want de koninklijke familie heeft Edwin wel degelijk laten screenen, ze zijn dus wel buiten hun boekje gegaan, dus ik begrijp zijn frustratie wel .
Margarita is weer in de armen gesloten van haar familie, en is nu gelukkig getrouwd, dat is het voordeel wanneer je het nichtje van de Koning bent, zij vond zelf ooit ook iets van
haar eigen familie, maar uiteindelijk plukt ze daar wel de vruchten van.
Met Edwin is het nooit meer goed gekomen en dat vind ik sneu, hoe Margarita over hem sprak bij RTLN, zo koud en afstandelijk. Edwin is misschien een rare snuiter, maar er is hem onrecht aangedaan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Wat 'n suf programma. Kondigen ze zeilmeisje aan gaat meer dan de helft over die eikel en zeilmeisje blijkt pas in 'n volgende aflevering aan bod te komen.

Leukste fragment vond ik toch de cumshot bij Lingo. En de paarden. Hoe simpel idd, gewoon er naartoe rijden en dan volgt de kudde.
Alle reacties Link kopieren
En die arme Edwin is bang om alleen te blijven, er is hier vast wel iemand op het forum die met hem zou willen daten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
28-03-2019 22:23
Dat kan best maar om daar nu nog zo over te zeuren en zich zo als een slachtoffer te gedragen..
En dat ie nu totaal berooid is (geen bankrekening?! Hoe dan?!) daar kan hij toch echt alleen zichzelf de schuld van geven.

Raaaaare kerel.
Alle reacties Link kopieren
Lieve jongen die Mauro.
Ik heb vanavond niet gekeken want er kwam een (heel stomme) Baywatch film :-) Was het een leuke aflevering? Die tennisser zei me niet zoveel, dat heb ik destijds gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven