Entertainment alle pijlers

Zelfbouwers Rotterdam

28-03-2019 19:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hiernaar gekeken? Ik zit het even terug te kijken. Leuk programma! Ben echt benieuwd wat ze ervan maken 😊
Alle reacties Link kopieren
Het doet me wel denken aan Ollolai ;)
Ik heb ook gekeken!
Alleen dat hele stuk van jezelf verkopen voor een jury en dan maar hopen dat je leuk genoeg bent om een huis te kopen, vond ik minder interessant.
Maar dat is natuurlijk alleen maar in de eerste aflevering.

Ik ben ook erg benieuwd naar de resultaten en het hele proces om daar te komen.
Alle reacties Link kopieren
Het gebouw staat aan een van de beruchtste straten van Rotterdam.
De Srrevelsweg. Veel drugspanden en overlast van bewoners
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
28-03-2019 20:26
Het gebouw staat aan een van de beruchtste straten van Rotterdam.
De Srrevelsweg. Veel drugspanden en overlast van bewoners
Aha! Kijk, dat had ik niet geweten. Het leek me allemaal wel leuk, markt dichtbij. Ik kom zelf niet uit een grote stad dus ik ken dat niet zo. Maar wel mooi dat ze een pand op gaan knappen wat anders misschien helemaal zou vervallen.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
28-03-2019 20:26
Het gebouw staat aan een van de beruchtste straten van Rotterdam.
De Srrevelsweg. Veel drugspanden en overlast van bewoners
En dan nog rond 250.000 neer moeten leggen voor een casco.
Er zal nog zeker 100.000 (als je het er al voor redt) tegenaan moeten om het bewoonbaar te maken.

Dat geeft wel aan hoe overspannen de woningmarkt is.
Kijkt hier nog iemand naar? Ik vind het heel traag en het gaat me veel te weinig over hoe die huizen eruit gaan zien.

En men, ik erger me niet snel aan iemand op tv maar die lach van Cammy... wat is die waanzinnig nep, babyachtig en irritant zeg!
Alle reacties Link kopieren
streepjesdekbed schreef:
03-04-2019 02:17
Kijkt hier nog iemand naar? Ik vind het heel traag en het gaat me veel te weinig over hoe die huizen eruit gaan zien.

En men, ik erger me niet snel aan iemand op tv maar die lach van Cammy... wat is die waanzinnig nep, babyachtig en irritant zeg!
Grappig, ik had echt precies hetzelfde. Komt heel gemaakt happy over ook.

Verder vind ik het een leuk programma.
streepjesdekbed schreef:
03-04-2019 02:17
Kijkt hier nog iemand naar? Ik vind het heel traag en het gaat me veel te weinig over hoe die huizen eruit gaan zien.

En men, ik erger me niet snel aan iemand op tv maar die lach van Cammy... wat is die waanzinnig nep, babyachtig en irritant zeg!
Vooral bij dat salsagebeuren ze kwam enorm gemaakt en doordacht over .
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind Cammy ook wel altijd erg blij :P

Het programma schiet qua verbouwen nog niet zo op nee en dat had ik wel verwacht. Het gaat toch meer over de stellen tot nu toe.

Misschien komt het nog..?
Ik val er nu net in, ben benieuwd!
Ik hoop dat het nog komt. Jeetje, de halve aflevering ging over dat salsagebeuren van cammy.
De financiering zal vast goed komen, anders had ze nooit zo’n grote rol gekregen in de aflevering.
Die Cammy werkt op mijn zenuwen .
Het is dat er weinig op tv is want het boeit me nog steeds niet echt.
Alle reacties Link kopieren
streepjesdekbed schreef:
03-04-2019 02:17
Kijkt hier nog iemand naar? Ik vind het heel traag en het gaat me veel te weinig over hoe die huizen eruit gaan zien.

En men, ik erger me niet snel aan iemand op tv maar die lach van Cammy... wat is die waanzinnig nep, babyachtig en irritant zeg!
Ik keek vorige week of er al een topic over dit programma geopend was, om te lezen of er meerdere zijn die zich ergeren aan het neppe gedrag van Cammy. :bonk:
Toen de commentator sprak over hun zuinigheid op elkaar. Cammy op de steigers en vriend eronder die instructies geeft om te zorgen dat ze zich niet aan een grasspriet stoot....

Volgende aflevering gaan ze tijdens de verbouwing op vakantie en familie (??) gaat de rest oplossen.
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me inderdaad ook mateloos aan haar. Die neppe lach en dat constante geklef voor de camera. Elk gesprekje dat ze hebben moet bezegeld worden met een zoen... 'hè babe'? Superirritant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven