Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
14-04-2019 20:42
Ik ook.
Zonde, want hij heeft een goede kop
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-04-2019 20:29
Getrouwden, hadden jullie ook een hele delegatie bij je toen je een trouwjurk ging uitzoeken?
Wel wat ja. Mijn tante (die betaalde de jurk ook), mijn 2 zussen en mijn nichtje (nichtje moest wel mee dat was bruidsmeisje en kreeg mijn jurk in haar maat)
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik had heel veel zin in een nieuw seizoen maar de verrassing is er wel een beetje af. Leuker als ze elkaar eenmaal gezien hebben.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-04-2019 20:49
Plaatje gevonden en ik zie het nog steeds niet.

Afbeelding
Zo'n lightbox
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
14-04-2019 20:49
Zonde, want hij heeft een goede kop
Ducktape op mond plakken :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat niet. Zit er chocola in? Waarom is het leuk?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
14-04-2019 20:51
Zo'n lightbox
Ik vind het een stom cadeau.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Had hij er nog een tekst op gezet? Vond het ook niet duidelijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn vrijgezellenfeesten toch stom. Net als jurken passen. En nog tien keer zo erg met een camera op je snufferd.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-04-2019 20:55
Ik ken dat niet. Zit er chocola in? Waarom is het leuk?
Zat er maar chocola in. Die dingen waren ooit hip, kon je ter dekooraasie neerzetten op de schouw van je Leen Bakkerhuis.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-04-2019 21:00
Wat zijn vrijgezellenfeesten toch stom. Net als jurken passen. En nog tien keer zo erg met een camera op je snufferd.
Eens met alles.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Op twitter vindt men unaniem Ronald heel sympathiek en het pak, accent en de moeder van Nick vreselijk.
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 14-04-2019 21:10
1.45% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Yulia schreef:
14-04-2019 20:45
Wat een foeilelijk pak van Nick. Boswachtersgroen :facepalm:
Is toch veel lichter? Ik vind het wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Twitter:

Als Nick lacht lijkt hij een beetje op die gertawi.. Gerzanowi.. Gerchnawi.. Getnawri.. Dan lijkt hij op Winston #mafs
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-04-2019 21:24
Twitter:

Als Nick lacht lijkt hij een beetje op die gertawi.. Gerzanowi.. Gerchnawi.. Getnawri.. Dan lijkt hij op Winston #mafs
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-04-2019 21:24
Twitter:

Als Nick lacht lijkt hij een beetje op die gertawi.. Gerzanowi.. Gerchnawi.. Getnawri.. Dan lijkt hij op Winston #mafs

:proud:

Jammer, het kan me totaal niet boeien deze reeks. Vind het echt slaapverwekkend.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag geen klik. Zij is lekker zelfstandig, terwijl hij thuis woont en tot op het bot wordt verwend door zijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Yulia schreef:
14-04-2019 21:30
Ik zag geen klik. Zij is lekker zelfstandig, terwijl hij thuis woont en tot op het bot wordt verwend door zijn moeder.
Ik vind haar juist niet zo leuk. Ze lijkt me nogal een ijskonijn. Ik ben ook bang dat het geen klik gaat zijn. (Jammer trouwens dat Bo zich terugtrok, dat leek me op een of andere manier een veel betere combinatie!)
Alle reacties Link kopieren
Ohhh alleen al vanwege zijn moeder had ik rechtsomkeert gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
14-04-2019 21:56
Ik vind haar juist niet zo leuk. Ze lijkt me nogal een ijskonijn. Ik ben ook bang dat het geen klik gaat zijn. (Jammer trouwens dat Bo zich terugtrok, dat leek me op een of andere manier een veel betere combinatie!)
Precies wat ik ook dacht.
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook niet leuk, maar ze staat wel op eigen benen.

Hij is te kritisch, alhoewel hij imo ook niet moeders mooiste is en haar te weinig te bieden heeft, maar zelf wel eisen stelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat zat de moeder van haar (ben de naam even kwijt) toch te glunderen, helemaal in de nopjes met haar schoonzoon. Ik vind Nick een leuke jongen om te zien, en samen zou het best een kans kunnen krijgen, maar ik denk dat zij nog erg moet ontdooien. Er was ook helemaal geen oogcontact tijdens de ceremonie. Maar goed, logisch ook wel natuurlijk, vreemde man, elkaar aftasten, camera erbij... op zich lijkt de match me wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Yulia schreef:
14-04-2019 20:45
Wat een foeilelijk pak van Nick. Boswachtersgroen :facepalm:
Dit ja. Wie gaat er nu in een groen pak lopen? Dat is iets voor boswachters en militairen.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben bij en kom graag meekletsen.
Ik heb zin in de march van volgend week, die man straalt iets heel liefs uit. Ik hoop niet dat dat weer zo’n fiasco wordt van veel te krachtige vrouw voor een veel te lieve man.
Dat homostel vind ik ook wel leuk trouwens.
De rest laat ik nog even op me inwerken.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik vind het pas leuk worden als ze voor het eerst samen zijn. Dan ga ik pas kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven