Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik vind Nick best ok eruit zien. en Maxime ook. maar allebei niet fantastisch. Wel aantrekkelijke mensen. ik vind het alleen zo’n afknapper dat hij na zijn relatiebreuk thuis is gaan wonen en dat wel lekker makkelijk vond, geen noodzaak zag om iets voor zichzelf te zoeken. ik bedoel, hij was toen 26 ofzo. Dat wil je toch niet? dan heb je geen man maar een kind en mag je de rol van zijn moeder overnemen. Ik zag een stukje waarin zijn moeder vroeg wat hij wilde drinken, nou Max, veel succes met opvoeden.....
Don't cry, buy a bag and move on.
Die ene man die steeds in beeld kwam - waarvan ik denk dat het om een weddenschap ging met vrienden - dat hij een vervanging zocht voor zijn moeder.
Nou, die was hilarisch.
Ach, Nick en Maxime hebben lekkere seks, (of sexmime... Dikke mik is een gezegde is een zegswijze... Waar had ik die al eerder gehoord?) leuke honeymoon en Nick gaat dus bij Maxime wonen. Dat is NU dit seizoen een voorwaarde.

Zo uit het hoofd, maar toen Bo toch afzag van het huwelijk.
Ja, ze vond hem wel leuk vanaf de foto. Die zit natuurlijk op het puntje van haar stoel te kijken. Ja, Bo zal natuurlijk ook nog terug komen als het niks wordt.
Gaat die een gokje wagen? Hoe worden die kansen dan ingeschat. Is natuurlijk een betere manier om deel te nemen.

Maar ik denk dat de IT-man en zijn vrouw erg kieskeurig zijn en meer afstandelijk dan de andere stellen. Zomaar een gok zonder kennis en mening.

Wat denken de dames en heren van dit forum er van?
Voor mij hoeft het niet hoor, maar is een leuke opsteker voor een volgende aflevering? Ik heb nog nooit TT en FD gekeken. Die tv programma's.
Ik geloof dat mijn Kinderslot dat niet goed keurt. :)
Alle reacties Link kopieren
De mannelijke BABS vind ik een stuk leuker dan de vrouwelijke !
Ik heb het idee dat er aardig geknipt en geplakt is in de uitzendingen: heel toevallig dat er juist voor Nick 2 geschikte dates waren, en voor dat Ronald en Monique gingen trouwen werd een paar keer gezegd dat vanavond de 1e bruiloft plaatsvindt.
Curacao is wel een gave bestemming, eerdere jaren bleven ze toch dichter bij huis ?
Toen ik het programma voor het eerst zag vroeg ik me af of de twee vreemden in de huwelijksnacht echt sex met elkaar hebben.
Die vraag werd onlangs beantwoord wat de trouwambtenaar had het over het moeten vervullen van de echtelijke plichten, oud woordgebruik voor sex hebben met elkaar.
Raar! Je laten matchen, elkaar op de huwelijksdag voor het eerst zien en meteen die nacht sex hebben en later zien waar het schip strand. Absurd. Hoeveel van die koppels zijn getrouwd gebleven weten jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
25-04-2019 19:21
Toen ik het programma voor het eerst zag vroeg ik me af of de twee vreemden in de huwelijksnacht echt sex met elkaar hebben.
Die vraag werd onlangs beantwoord wat de trouwambtenaar had het over het moeten vervullen van de echtelijke plichten, oud woordgebruik voor sex hebben met elkaar.
Raar! Je laten matchen, elkaar op de huwelijksdag voor het eerst zien en meteen die nacht sex hebben en later zien waar het schip strand. Absurd. Hoeveel van die koppels zijn getrouwd gebleven weten jullie dat?
Niemand zegt dat ze seks met elkaar moeten hebben in de huwelijksnacht. Dat zou wat zijn.. verplicht van bil met een vreemde, omdat het in jouw contract staat.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
25-04-2019 19:21
Toen ik het programma voor het eerst zag vroeg ik me af of de twee vreemden in de huwelijksnacht echt sex met elkaar hebben.
Die vraag werd onlangs beantwoord wat de trouwambtenaar had het over het moeten vervullen van de echtelijke plichten, oud woordgebruik voor sex hebben met elkaar.
Raar! Je laten matchen, elkaar op de huwelijksdag voor het eerst zien en meteen die nacht sex hebben en later zien waar het schip strand. Absurd. Hoeveel van die koppels zijn getrouwd gebleven weten jullie dat?
Patty en Bram.
Nikolai en Chantal.

De rest is gescheiden.
Sue-Heck schreef:
25-04-2019 19:34
Niemand zegt dat ze seks met elkaar moeten hebben in de huwelijksnacht. Dat zou wat zijn.. verplicht van bil met een vreemde, omdat het in jouw contract staat.
Ja, dat bedoel ik nu met zo'n weddenschap.
Dat "andere koppel uit een eerder seizoen". De vrouw vond die man niet aantrekkelijk.
Bij een van de koppels kwam de man niet meer opdagen. Die ging steeds huilen als hij met haar samen was.
Kon gewoon geen nee tegen haar zeggen.
Hij vond ook haar niet aantrekkelijk. Zij hem wel. Tijdens het vrijgezelleneest maakten de vrienden steeds insinuaties over dat hij toch maar gratis seks kreeg of zo.
Dat mannetje die een vervanging zocht voor zijn moeder. Die ging niet door, maar werd wel in beeld gebracht steeds.
Zulke mannen worden echt wel buitengesloten. Die was opvulling. Misschien hadden ze toch niet voldoende mannen.
Maar hij was tenminste wel eerlijk.
Maar Nick kon toch wel koken en zo? Er zijn ook vrouwen die nog bij moeders wonen. Daar krijgen die mannen dan mogelijk een bemoeizieke schoonmoeder bij. Nee, ik stel niets, want er zijn teveel varianten. Woonruimte is ook niet overal beschikbaar en vooral niet op het platteland en in kleine dorpen.
Nou, ik vind het niet de moeite om op te zoeken hoe die namen waren.

Verder vind ik het knap dat ze hier op dit forum precies weten hoe die stellen zijn en wat ze denken.
Bij Nick en Maxime zijn wel twee verschillende karakters. Maar het klikt wel. Ja, heftig vuurtje en het strootje is snel op.
Maar met een wildvreemde meteen seks hebben?
Ja, is er een clausule die RTL dekt tegen eventuele SOA? Ik denk dat die ook niet gek zijn. :)

Die zoon van Ronald vind ik zo'n mafs kapsel hebben. Die Ronald zei nog dat het niet uitmaakte voor het vrijgezellenfeest. Als hij zei dat hij iets niet wilde. Dat zoon het dan expres wel koos. Lijkt me ook geen lekker combinatie.
Het blauwe pak met blauwe gilet vond ik hem wel slanker afkleden. Dit was wel een mooi pak, maar ik vond dat andere beter passen.
Maar gewoon 60 lijken zoals de leeftijd.

Van die leeftijd begin ik wel te denken dat ze die beter niet meer kunnen doen. Dat seks moeten hebben met een vreemde...
Ik kwam ooit een man tegen die op een datingsite bezig was. Die begon spontaan te vertellen dat de vrouwen van zijn leeftijd geen seks wilden. Die vrouwen willen ook altijd een eigen kamer tijdens de reis. Dat hebben ze ook gekregen. Die moeten dat dan in beeld ook erg benadrukken. Pratende jurken zoal Youp van 't Hek ze noemt. Tijdens de foto-sessie was er al e.e.a. te zien.
Die hebben dus geen seks.

Na een heftige stapavond hebben sommige mensen gewoon seks. Doen ze ook niet moeilijk over. Is hun feestje.
Het lijkt me ook wel spannend om te zien wat voor een match er klaar staat, maar ik denk niet dat ik dan ja zou zeggen.
Ik kan Bo wel begrijpen en ik vond het lief van haar om daar toch eerlijk over te zijn.
Ja, gewoon lief en de rest hier weet vast wel of ze dat dan ook is. Moet je ook lef voor hebben om dat en publiek te doen.
Beter dan zo'n vrouw die tijdens de honeymoon haar man alleen in een onder zee boot laat stappen. Met een duiker die onder water voor het raam een lieve kaart toont.
Alle reacties Link kopieren
Ronald is een heel zachtaardige man, en dat is mooi, maar tegelijkertijd is hij ook zo afwachtend. Hij laat alles maar een beetje gebeuren, wat hier ook al gezegd werd, hij zit wat in de slachtofferrol.

Ik vond het huis van Ronald ook een beetje sjofel, dat dekbedovertrek met tijgerprint...tja, daar gaat het allemaal niet om, maar toch. Ik zou er wel op afknappen. Hoewel mijn eigen vriend in een soort van hol bleek te wonen en dat maakte me toen niet meer uit. En nu woont hij bij mij en daar is het schoon en opgeruimd en gezellig. Dus zo zie je maar.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat meisje (vrouw) die gekoppeld is aan die it jongen zo mooi en leuk. Hij is ook leuk trouwens. Lekker frisse mensen, goed leven opgebouwd voor zichzelf. Helemaal goed.


Nick en Maxime, wat zag iedereen er verzorgd uit op die bruiloft zeg. Verder heb ik niks met dit stel. Niet mijn types.
Alle reacties Link kopieren
:hello: Wie kijkt ook?

Net op tijd om me te kunnen ergeren aan Mary.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
De manier hoe die Milly reageert tijdens het dragen van de trouwjurk, nou dat beloofd wat.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft toch bedacht dat vrijgezellenfeesten leuk zijn.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Oei wat zit die rug lelijk.
Ik vind hier dingen van.
Waarom ga je in vredesnaam piemels schilderen tijdens een vrijgezellenfeest?
Wat een stomme vrijgezellenfeestje van die mannen.
Joost vind ik een leuke jongen. Leuke broers ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Monique valt me tot nu toe mee, ik had verwacht dat ze koeler zou reageren op Ronald. Millie en die match moet ik nog zien hoe dat gaat.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Weer te laat ingeschakeld :hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sabeltandcavia schreef:
28-04-2019 20:31
Wie heeft toch bedacht dat vrijgezellenfeesten leuk zijn.
Ik had die van mij niet willen missen hoor.
En die van vriendinnen ook niet
Blondie456 schreef:
28-04-2019 20:46
Ik had die van mij niet willen missen hoor.

Ik denk dat jij geen piemels hebt beschilderd...
Lijkt me een goede match, Joost en Milly. Beiden weinig ervaring dus ook nog weinig negatieve bagage. Allebei gek van voetbal, een leuke baan en veel vrienden.

Ik denk dat Ronald meer onder de indrik is dan Monique

Die twee mannen..ik vind ze beiden wat ingetogen en rustig. Dat kan twee kanten op.
En wat een enorm lieve brief heeft Joost geschreven! Ik vind het een lieve en beschaafde man. Hopelijk walst Milly niet over hem heen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die trouwfoto's maken en dan Ronald de hele tijd hihihihihihi
Alle reacties Link kopieren
De bruid is teut :mrgreen:
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven