Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Married at first sight 2019

14-04-2019 20:28 151 berichten
Om het topic ‘Married at first sight 2019’ spoilervrij te houden maar mensen toch de kans te geven hun spoilers te delen, bij deze een spoilertopic!

Het gewone topic: entertainment/married-at-first-sight-20 ... #p29770661
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 20:35
30.43% gewijzigd
Wanneer begint het?
Alle reacties Link kopieren
Vesper- schreef:
14-04-2019 20:32
Wanneer begint het?
Een paar afleveringen geleden al ;-)
Alle reacties Link kopieren
Die vriend van Ronald ...
minnimouse schreef:
14-04-2019 20:32
Een paar afleveringen geleden al ;-)
Aaah neeee :facepalm:
https://www.ad.nl/show/married-at-first ... ~a40ca92b/
Alle reacties Link kopieren
Ja ik dacht al, dit is toch een ander meisje?
Lijken wel beetje op elkaar
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aflevering 3 aan het kijken maar had de broer van Monique de naam nou goed geraden? :proud:

Oh en ik zag een bekende bij een van de vrijgezellenfeesten :proud:
Ja, de broer had de naam goed geraden. Ook al is het een vrij doorsnee naam op die leeftijd toch behoorlijk knap.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
14-04-2019 20:33
Die vriend van Ronald ...
Tijdens het pakken passen... :facepalm:
Bij Monique hebben ze dus echt weer dezelfde fout gemaakt als bij alle andere stellen van die leeftijd de voorgaande jaren. Een vrouw die duidelijk de broek aan wil hebben en een man die heel meegaand is. Man die er heel erg open voor staat en alles op zich af laat komen en een vrouw die een plaatje in haar hoofd heeft en de man naar dat plaatje wil gaan vormen. Gedoemd om te mislukken weer. Nu al medelijden met Ronald.
Alle reacties Link kopieren
Monique is heel kieskeurig.
Zo zie je maar weer dat vrouwen veeleisend zijn. De leukste stellen van dit seizoen vind ik Joost en Milly en dat andere jongere stel. Monique sluit zich nu al af.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige jurk van Milly.
Vooralsnog vind ik inderdaad ook Nick en Maxime en Joost en Milly de leukste stellen. Ik heb het idee dat zij ook het meest open staan voor het avontuur. Wellicht ook juist omdat zij in een levensfase zitten waarbij iedereen om ze heen gaat settelen en kinderen krijgt en hen dat nog niet is gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Joost en Milly ook leuk maar ben wel bang dat zij een iets te sterke persoonlijkheid heeft voor hem
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-04-2019 18:20
Ik vind Joost en Milly ook leuk maar ben wel bang dat zij een iets te sterke persoonlijkheid heeft voor hem
Denk het ook.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je niet vooruit kan kijken :cry:
Alle reacties Link kopieren
Geen spoilers meer?
De spoiler is dat ze te weinig tempo in de afleveringen brengen. Word er moe van dat we nog twee afleveringen moeten wachten tot iedereen getrouwd is. Ik wil gewoon vooral zien hoe het vanaf de bruiloft tot daarna gaat. Al die vrijgezellenfeesten en kleding uitzoeken zal me een worst wezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Joost ondergesneeuwd raakt door de persoonlijkheid van Milly. Ik vind het een leuk stel, maar Milly pikt niet veel denk ik, ze weet wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
29-04-2019 07:59
Ik denk dat Joost ondergesneeuwd raakt door de persoonlijkheid van Milly. Ik vind het een leuk stel, maar Milly pikt niet veel denk ik, ze weet wat ze wil.

Dat denk ik ook. Ik denk ook dat ze eigenlijk hartstikke onzeker is en dat op allerlei manieren aan het overschreeuwen is. Zoals dat ze zei helemaal niet zenuwachtig te zijn voor de bruiloft, en na de bruiloft dat ze het helemaal niet ongemakkelijk vond. Voor mij droop het eraf. Ik hoop dat Joost daar tegen op gewassen is en haar het gevoel kan geven dat ze het niet allemaal alleen hoeft te doen, en het oké is als het ongemakkelijk, spannend of onwennig is. Ik denk dat als dat lukt, er wel eens iets moois kan ontstaan.

Bij Nick en Maxime ben ik heel benieuwd hoe het gaat. Het lijkt nu allemaal heel goed te gaan, maar zo hebben we meer stellen gezien... Maar goed, ik hoop gewoon op een nieuwe Bram en Patty 😍
Alle reacties Link kopieren
Even een paar afleveringen achter elkaar gekeken.

Monique lijkt het geen kans te willen geven. "Ik zag hem en mijn gezicht betrok gelijk" of zoiets. Ik zou toch op zijn minst proberen er een leuke vakantie van te maken? Sneu voor Ronald maar het risico als je aan zo'n programma mee doet.

Benieuwd hoe het met Peter en Paul zal gaan, ik snap dat Peter even schrok van de kinderen en kleinkinderen.

Nick en Maxime hebben tot nu toe een goede klik.

Joost en Millie zijn denk ik te verschillend, Al lijken ze het op vakantie gelukkig gezellig te hebben.

Pascal en Mirjam: nog geen idee. Wel bijzonder dat hij een brief schrijft aan zijn nog onbekende schoonvader, terwijl er steeds de nadruk op werd gelegd dat haar ouders overleden zijn. Bruid en zus extra emotioneel. Hij wist dat uiteraard niet maar vind het een vreemd toeval. Pascal komt erg onzeker over.

Verder vind ik dat er een vreemde verdeling van de budgetten is. Een jurk van de Bruidshoek of van Mary (Mery?) Borsato, alhoewel de laatste niet direct beter over komt. Of denk ik alleen dat zij jurken in een veel duurdere prijsklasse verkoopt?
Een honeymoon naar Turkije of Curacao is ook nogal een verschil.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest hard lachen toen ze bij een ‘traditioneel Spaans restaurant’ gingen eten dat ‘Il Giardino’ heet.

Volgens mij moet Peter vooral wennen aan samen zijn met een Opa. Hij heeft tot nu toe vooral gefeest dus dit klinkt ineens heel oud.
Alle reacties Link kopieren
O, dat was me niet opgevallen maar is meer Italiaans zeker?
Of bedoel je dat niet ?

Ik vind Peter een stuk ouder overkomen dan Paul, maar hij is ernstig ziek geweest begreep ik. Ik hoop dat ze een mooie tijd tegemoet gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven