Entertainment alle pijlers

Pretty & Single

30-04-2019 21:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op NPO 3. Datingprogramma waarin een aantal vrouwen zonder make-up op date gaat. Niet zomaar vrouwen, maar vrouwen die zeer gehecht zijn aan hun maquillage.

Wie kijkt ook? Voor mij een guilty pleasure. Ik vind het tot nog toe wat overdreven en ook lichtelijk onvoorstelbaar dat iemand zo veel waarde hecht aan make-up. Klets hier mee!
Ik kijk Ajax maar ga dit wel terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
Niemand? Tenenkrommende dates/mannen vind ik het. Ik droog er spontaan van op.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
30-04-2019 21:37
Ik kijk Ajax maar ga dit wel terugkijken.
Veel plezier! Als je wil, laat even weten wat je ervan vindt!
Ik zit dit te kijken... Maar ik weet niet wat ik er van moet vinden haha :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het nu terugkijken. Zo op het eerste gezicht zeer mooie vrouwen die met of zonder make up elke man kunnen krijgen.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
30-04-2019 21:52
Ik ga het nu terugkijken. Zo op het eerste gezicht zeer mooie vrouwen die met of zonder make up elke man kunnen krijgen.
Dat denk ik ook! Mooie match uiteindelijk vandaag. M.i. de beste keuze voor haar. Maar echt diepgaand/vernieuwend vind ik het niet.
zephora wijzigde dit bericht op 01-05-2019 02:24
0.31% gewijzigd
Ik ben weggezapt. Ik vond haar te kritisch. En haar vrienden ook.
Die vent met die pet, wat een fout figuur! En die Brabander ook wel.
Die Brabander die eigenlijk in Amsterdam wil wonen en een tatoeage heeft met de coördinaten van de hoofdstad? Hoe laag kun je zinken...
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
30-04-2019 22:01
Ik ben weggezapt. Ik vond haar te kritisch. En haar vrienden ook.
Te kritisch? :rofl:
Je mag je standaard wel wat opkrikken hoor.
De eerste en de laatste waren leuk. Alles ertussenin 3x niks.
...
Alle reacties Link kopieren
Leuk programma! Alleen heb ik het idee dat ze echt nog wel iets van een lichte basis foundation op hebben als ze "zonder make-up" zijn. En bij de laatste aflevering waren ook haar wenkbrauwen nog getekend. Maar ik vond haar veel mooier zo met minimale/geen make-up. De dates vond ik bij Rascha wat minder, een jongen van 25 die nog thuis woont als je zelf al 34 bent.... hmmm
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
22-05-2019 23:40
Leuk programma! Alleen heb ik het idee dat ze echt nog wel iets van een lichte basis foundation op hebben als ze "zonder make-up" zijn. En bij de laatste aflevering waren ook haar wenkbrauwen nog getekend. Maar ik vond haar veel mooier zo met minimale/geen make-up. De dates vond ik bij Rascha wat minder, een jongen van 25 die nog thuis woont als je zelf al 34 bent.... hmmm
Dat idee had ik ook! Nog steeds make up op, vooral bij die laatste met haar donkere wenkbrauwen was dat duidelijk.

Voor de rest vind ik het progamma nogal oppervlakkig. Geen enkele match lijkt het, hopelijk zien we nog een vervolg hoe het later is gegaan met de dates.
Voor iedereen een groene tuin
Ik denk dat bij de laatste de wenkbrauwen geverfd zijn, dat is natuurlijk lastig om eraf te halen. Tot nu toe vind ik ze allemaal mooier zonder veel make up. Zelf vind ik een beetje mascara altijd wel mooi staan, zeker als je lichte haartjes hebt.
Nu de eerste aflevering aan het kijken. Wel heftig als je zo afhankelijk bent van make-up.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
26-05-2019 13:13
Ik denk dat bij de laatste de wenkbrauwen geverfd zijn, dat is natuurlijk lastig om eraf te halen. Tot nu toe vind ik ze allemaal mooier zonder veel make up. Zelf vind ik een beetje mascara altijd wel mooi staan, zeker als je lichte haartjes hebt.
Ja dat zou goed kunnen :) . En idd ze zijn mooier zonder make up, of misschien alleen een beetje mascara.
Voor iedereen een groene tuin
Ik vind het ook zonder make-up mooie meiden!

Waarschijnlijk krijgt iedereen, ook de mannen, tegen het glimmen op tv een basispoedertje ofzo op. En als de vrouwen strakke, geverfde wenkbrauwen en wimpers hebben, ziet het er al verzorgd uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat er tot nu toe bij niemand een vervolgdate is geweest, terwijl ze het echt leuk leken te hebben. Er zaten best leuke mannen bij de laatste keer. Maar tot nu toe hebben ze elkaar steeds nooit meer gezien na het programma..
Ook bij de laatste single vrouw kwam er geen vervolgdate terwijl ze het tijdens het etentje toch heel gezellig leken te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven