Entertainment alle pijlers

Verminkt rtl4

01-05-2019 22:37 35 berichten
Ik zat zojuist Verminkt te kijken...laatste stuk...ik schrok van de resultaten...vooral de laatste vrouw. Iemand gezien?
Alle expressie uit haar gezicht gehaald, vond het veel lelijker. Echt een "verbouwd" gezicht. Hoop dat ze er zelf oprecht blij mee zijn o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik vond haar ook heel erg Hollywood geworden. Maarja, in Marijke Helwegens wereld is dat de eeuwige jeugd en dat streefde ze een beetje na dus ja..

Dat meiske met die neus vond ik niet veel mis mee (behalve dat ze hem zoveel kon bewegen). Vond hem na de operatie nog steeds niet 100% perfect. Neusvleugels waren niet gelijk. Maar fijn dat zij er blij mee is, hopelijk blijft ze dat.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Ik zat te kijken maar vond het zo saai dat ik het afgezet heb. Eindresultaat niet gezien.
Die neus vond ik ook wel meevallen trouwens. Die fillervrouw kan ik me wel voorstellen dat ze er spijt van had
Alle reacties Link kopieren
Tja, die fillers... bezint eer gij begint!

En dat meisje met die neus: los van dat je hem in kon duwen vond ik hem er prima uitzien. Ik vraag me altijd af hoe vaak je aan iets kunt sleutelen om het te verbeteren. Op een gegeven moment heb ik het idee dat dat niks positiefs meer oplevert.
Ik zag niks geks aan haar neus...

En die wat oudere dame...volgens mij waren er wel meer oplossingen dan deze totale facelift.

Zal, als ik het onthoud, vaker gaan kijken. Die plastisch chirurg is de man van Nicolette Kluijvert btw. Hij ziet er qua huid wel heel goed uit.
Alle reacties Link kopieren
moizer schreef:
01-05-2019 23:31
Tja, die fillers... bezint eer gij begint!

Permanente fillers zijn al jaren verboden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mja een foto erbij pakken van 18 jaar (!) geleden toen ze nog mooi was en dan zeggen dat de fillers de oorzaak zijn van de pijn die ze erbij voelt.
Me dunkt dat de tijd ook heel wat gedaan heeft.

Edit: Neus nu ook gezien en daar zie ik niet wat daar mis mee zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met verbazing de herhaling te kijken. Heeft dat meisje van de neus niet gewoon psychologische hulp nodig?! Ik vind haar neus nog de minst opvallende als je het vergelijkt met die van presentatrice en de arts. (Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er met hun neuzen wél iets mis zou zijn). :O
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het helaas niet af kunnen kijken, ben benieuwd naar eindresultaat. Weet iemand een site waar je RTL programma’s kunt kijken waar je kunt doorspoelen? Zo irritant om niet te kunnen doorspoelen bij uitzending gemist.

De neus van het meisje snapte ik ook niet. Ik vraag me ook af of een zoveelste neuscorrectie zal helpen, of dat ze idd gewoon hulp nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het ontzettend knap hoe ze zo’n neuscorrectie doen. Ik bedoel kraakbeen uit je oor, daar moet je ook maar op komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit programma nog nooit gezien maar na deze berichtjes even stukjes teruggekeken op RTLXL.

Ik zie echt nauwelijks verschil bij het meisje met de neus bij de splitscreen tussen oude en nieuwe neus. Was ook niks mis met haar oorspronkelijke neus. Ik denk dat dit meisje nog niet klaar is, want dit was echt een psychisch probleem.

Die andere vrouw. Tja, beetje strakker getrokken.

Ergste is eigenlijk de titel van dit programma. Er was niks verminkt aan deze mensen!
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk kijk ik liever naar Botched op E! Entertainment. Daar werken 2 plastisch chirurgen om echt mislukte operaties te repareren. Ook komen daar echte mafketels voor een consult. Mensen die op een alien willen lijken of super oversized borsten, billen of lippen. Die krijgen dan ook te horen waarom dat niet kan. Of ze luisteren is een tweede, maar ze leveren leuk entertainment.
Alle reacties Link kopieren
Was het gisteren nou een herhaling? Ik heb die vrouw volgens mij al eerder gezien.
Alle reacties Link kopieren
en die kapper ook.
Alle reacties Link kopieren
Pepermint_Patty schreef:
04-05-2019 21:12
Persoonlijk kijk ik liever naar Botched op E! Entertainment. Daar werken 2 plastisch chirurgen om echt mislukte operaties te repareren. Ook komen daar echte mafketels voor een consult. Mensen die op een alien willen lijken of super oversized borsten, billen of lippen. Die krijgen dan ook te horen waarom dat niet kan. Of ze luisteren is een tweede, maar ze leveren leuk entertainment.

Die artsen zijn zelf ook mafketels. :hyper:
.
Alle reacties Link kopieren
Ja dit was een herhaling. Wegens de voetbalwedstrijd misschien? Omdat er dan toch vrijwel niemand kijkt denk ik.
De aflevering van volgende week is écht heftig.... ik was alleen thuis en heb de hele tijd hardop pratend (‘jeetje.....’, ‘tjonge, jonge’) voor de tv gezeten.
Echt, als iemand na het zien van deze aflevering nog iets in zijn lijf laat spuiten dan weet ik het ook niet meer.....
Echt een bizarre aflevering. Vrouw heeft in het buitenland (veeeeeeeel) spul in haar billen laten spuiten.
Alle reacties Link kopieren
OMG écht heftig.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit programma nog nooit gezien, maar viel er net toevallig in.

Jeetje mina, hoe verzin je zoiets?
4 of 5 liter (!!) permanente filler in haar billen laten spuiten ergens in Zuid Amerika.
Nu worden haar benen ahw van binnen uit opgegeten door die troep.
Wat ziet dat eruit zeg!
Het was zo erg. Zo verminkt. Ze had er dood aan kunnen gaan! Heel zielig...
Alle reacties Link kopieren
Ik had liever gezien dat mensen die bij hun geboorte of door een ongeval iets aan hun lijf hebben dat ze verandert of verbetert willen zien, helpen. Nu zijn het merendeels mensen die destijds bewust een keuze hebben gemaakt om uit cosmetisch oogpunt hun lijf te verfraaien, er nu spijt van hebben.
Daar heb ik persoonlijk minder mee. Ik ga het niet meer kijken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al schreef had ik het nog nooit gezien.
Ik hink een beetje op 2 gedachten: aan de ene kant had ik echt maar haar te doen, zoveel pijn en zoveel ellende en aan de andere kant vraag ik me af wat die opnames en operaties die ze in Maastricht gedaan hebben voor godsvermogen hebben gekost om iets recht te breien waar zij zelf voor gekozen heeft.
En ik vond het ook wonderlijk dat ze zei dat ze al meerdere jaren veel pijn had en nauwelijks kon zitten, lopen etc en dat ze wel een kind had van ongeveer een jaar. Blijkbaar geen vader in beeld, want voor de operatie moest er een nicht overgevlogen worden uit Zuid-Amerika om voor de kinderen te zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik word wel wat moe van al die mensen met permanente fillers, ik zie zelf eigenlijk vrij weinig, verder geloof ik wel dat het pijn doet en ongemakken bezorgt. Het is alleen saai om naar te kijken als je zo weinig verandering ziet.

Ik vond de aflevering waarin een vrouw een facelift had ondergaan in Hongarije wel erg schokkend. Ze was zwaar verminkt in haar gezicht en ze viel ook niet te redden door het programma, er was amper verschil te zien na de operatie. Die vrouw was ook niet tevreden over het resultaat en was niet meer te zien verder in het programma. Vond het zo jammer dat ze dan de rest van de tijd het hebben opgevuld met terugblikken op haar, om nog even goed te belichten dat het aan haar zou liggen en niet aan hen. Vond ik echt totaal onnodig.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
06-06-2019 16:33
Zoals ik al schreef had ik het nog nooit gezien.
Ik hink een beetje op 2 gedachten: aan de ene kant had ik echt maar haar te doen, zoveel pijn en zoveel ellende en aan de andere kant vraag ik me af wat die opnames en operaties die ze in Maastricht gedaan hebben voor godsvermogen hebben gekost om iets recht te breien waar zij zelf voor gekozen heeft.
En ik vond het ook wonderlijk dat ze zei dat ze al meerdere jaren veel pijn had en nauwelijks kon zitten, lopen etc en dat ze wel een kind had van ongeveer een jaar. Blijkbaar geen vader in beeld, want voor de operatie moest er een nicht overgevlogen worden uit Zuid-Amerika om voor de kinderen te zorgen.
Ja dat gevoel had ik ook wel een beetje. In het buitenland je laten volspuiten en dan mag het hier in ned (op kosten van....?) weer rechtgezet worden.

Buiten dat, vond ik het wel heel heftig om te zien. Was wel een knokker deze vrouw. Als je zag wat er van haar benen werd gesneden dan moet ze na operaties toch behoorlijk pijn hebben gehad
Alle reacties Link kopieren
Oei de borsten van deze week zijn ook erg heftig. Vreselijk wat is daar mee misgegaan zeg. Ik hoop voor haar dat er verbetering mogelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven