Entertainment alle pijlers

Asmr

02-05-2019 14:11 14 berichten
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heb ik ASMR ontdekt en het helpt enorm goed voor mijn slaapprobleem.

Ik wil zelf ook een ASMR YouTube kanaal beginnen met ASMR videos. Alleen ik ben hier te onzeker over en weet niet hoe ik moet starten.

Iemand tips? ❤️
Alle reacties Link kopieren
een zeer goede microfoon kopen
Alle reacties Link kopieren
GEEN AUGURKEN!
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Sowieso onderwerpen vinden die al niet gedaan worden op al die andere ASMR kanalen.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk eerst eens wat voor meerwaarde jouw YT kanaal gaat bieden t.o.v. de rest.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je precies onzeker over? Wat is voor jou de reden dat je ook een ASMR kanaal wilt beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk wel eens naar Sophie ASMR.
Zij heeft een ontzettend prettige stem om naar te luisteren, wat heel belangrijk is. Daarnaast heeft ze hele goede mimiek en uitstraling waardoor haar gezicht ook bepaalde rust kan geven. Het zijn bepaalde gelaatsuitdrukkingen die ze soms heeft, die troostend of begripvol zijn of gewoon ontspannend werken.
En dat kan ze ook heel goed in gebaren.

maar ik denk dat het nog niet mee valt. Het zijn van die kleine details die grote uitwerkingen hebben, waar een mens geen erg in heeft. Daar moet je heel sterk op letten, en dan kun je dat zelf ook uitoefenen. Kijk deze maar eens, een van sophies beste filmpjes vind ik zelf:
https://www.youtube.com/watch?v=Kmpwc23xciI

Dus veel tips op doen bij anderen, jezelf op film zetten, en vervolgens terug kijken en er aan werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk naar het kanaal van asmr magic op YouTube (no speaking) en ik zie vooral dat zij zelf oordopjes in heeft zodat ze zelf ook hoort wat ze doet. Dat lijkt me toch heel belangrijk. En variatie. Succes, want het is al een oerwoud aan asmr kanalen en daar spring je niet zomaar bovenuit en je moet erg dure apparatuur aanschaffen
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Zelfs de natuurtalenten hebben het er moeilijk mee hoor. Soms creëert iemand een eenmalig pareltje maar kan dezelfde kwaliteit nooit meer herhalen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ViezeHond schreef:
02-05-2019 14:45
GEEN AUGURKEN!
Hahah :p
chocolol schreef:
02-05-2019 16:18
Waar ben je precies onzeker over? Wat is voor jou de reden dat je ook een ASMR kanaal wilt beginnen?
Dat mensen het slecht vinden of dat ik het niet kan.

Omdat ik mensen wil helpen met slaapproblemen die ik zelf ook heb. Of dat ze even kunnen relaxen.
iones schreef:
02-05-2019 16:56
Ik kijk wel eens naar Sophie ASMR.
Zij heeft een ontzettend prettige stem om naar te luisteren, wat heel belangrijk is. Daarnaast heeft ze hele goede mimiek en uitstraling waardoor haar gezicht ook bepaalde rust kan geven. Het zijn bepaalde gelaatsuitdrukkingen die ze soms heeft, die troostend of begripvol zijn of gewoon ontspannend werken.
En dat kan ze ook heel goed in gebaren.

maar ik denk dat het nog niet mee valt. Het zijn van die kleine details die grote uitwerkingen hebben, waar een mens geen erg in heeft. Daar moet je heel sterk op letten, en dan kun je dat zelf ook uitoefenen. Kijk deze maar eens, een van sophies beste filmpjes vind ik zelf:
https://www.youtube.com/watch?v=Kmpwc23xciI

Dus veel tips op doen bij anderen, jezelf op film zetten, en vervolgens terug kijken en er aan werken.
Dankjewel! :)
Sue-Heck schreef:
02-05-2019 17:33
Ik kijk naar het kanaal van asmr magic op YouTube (no speaking) en ik zie vooral dat zij zelf oordopjes in heeft zodat ze zelf ook hoort wat ze doet. Dat lijkt me toch heel belangrijk. En variatie. Succes, want het is al een oerwoud aan asmr kanalen en daar spring je niet zomaar bovenuit en je moet erg dure apparatuur aanschaffen
True that!! Thanks
Alle reacties Link kopieren
Anoniem_18jaar schreef:
03-05-2019 00:12
Dat mensen het slecht vinden of dat ik het niet kan.

Nou maar 1 manier om er achter te komen toch? Maak gewoon eerst 1 filmpje en kijk hoe het bevalt. Mocht het toch te moeilijk zijn of niet zo goed uitpakken, kun je altijd stoppen natuurlijk. Maar misschien heb je er wel talent voor. Wie weet :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven