Entertainment alle pijlers

De Roelvinkjes passen op de winkel

07-05-2019 18:46 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt hier naar ?
Ik vind dit meestal van die heerlijke "daar hoef je niet bij na te denken" programma's om onderuitgezakt naar te kijken , na een drukke dag .
Zou het wat worden of wordt het een uitgemolken serie voorspelbare flauwe grappen ?
Aan het voorstukje te zien dat er een zijn hoofd in een zak meel duwt ben ik al minder enthousiast .
Vanavond de eerste aflevering SBS6 om 20.30 uur.
Je kon't altaid nog bakker worre
Nee ik ga niet kijken. Ik ben gek op trash-tv, maar dat deze mensen een platform krijgen doe ik niet aan mee.
Alle reacties Link kopieren
NPO2 ik ga "rond de Noordzee" kijken. Super leuk en interessant programma. De Belgische Floortje gemixt met wat Jambers.

https://www.vpro.nl/programmas/rond-de-noordzee.html
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Vreselijk. Ik snap niet dat die Dave nog op TV mag. De rest is al niet veel beter. Dus nee.
Star² schreef:
07-05-2019 18:50
Nee ik ga niet kijken. Ik ben gek op trash-tv, maar dat deze mensen een platform krijgen doe ik niet aan mee.
Dit inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken. Ben gek op de Roelvinkjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
07-05-2019 18:50
Nee ik ga niet kijken. Ik ben gek op trash-tv, maar dat deze mensen een platform krijgen doe ik niet aan mee.
Afschuwelijke mensen inderdaad. Trek ik net zo slecht als de hazesjes.
Nouschi schreef:
07-05-2019 18:54
Ik ga kijken. Ben gek op de Roelvinkjes.
Sure. Gelukkig maar dat hij van jouw dochter geen sexfilmpjes heeft verspreid. Of komt inbreken. Of lekker schijt heeft aan maximum snelheden en met drank op gaat racen.

Toppertjes zijn het, echt de juisten om gek op te zijn. :bye: Geloof je het zelf?
Alle reacties Link kopieren
Ja nou, shoot me.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hazesjes ook trouwens :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hell no! Verschrikkelijke mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik hou ervan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Brrr. Omhoog gevallen schorem met het verwende-nestsyndroom die geloven dat ze speciaal zijn, omdat pappa ooit in een gele zwembroek op TV is geweest....
En half Nederland trapt erin.

Ik pas dus :-)
Ik ga het wel kijken, niet perse straks om half 9 maar op uitzending gemist. Ik vind het op zich wel een liefdevol gezin. Wat Dave heeft gedaan kan natuurlijk echt niet en zeker het stukje met drank op achter het stuur zou heel erg hard aangepakt moeten worden. Maar ik vind ook dat de wet veel en veel strenger zou moeten optreden tegen mensen die duidelijk hun eigen grenzen niet kennen. Of dat pure onwil is of het niet kunnen inschatten door zijn leeftijd weet ik niet.

Maar buiten dat alles vind ik hen leuk om naar te kijken.
Quote Makiko "Aan het voorstukje te zien dat er een zijn hoofd in een zak meel duwt ben ik al minder enthousiast ."

Dit zie je op het moment veel op social media maar dan doen ze het met een zak met kolen en zijn ze dus gitzwart. Dit is waarschijnlijk de "witte" variant bij gebrek aan kolen.

Beetje een rage onder de jongeren aan het worden blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
07-05-2019 19:29
Brrr. Omhoog gevallen schorem met het verwende-nestsyndroom die geloven dat ze speciaal zijn, omdat pappa ooit in een gele zwembroek op TV is geweest....
En half Nederland trapt erin.

Ik pas dus :-)

Exact dit! :-D
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken!
Ik vind de Roelvinkjes vreselijke lui, ik kan daar echt niet naar kijken :pukey:
Ik kijk niet, ik vind die Dave een tot op het bot strontverwend, en zich daar ook naar gedragend, ettertje.
Ik kom toch terug op mijn eerdere bericht, ik heb de aflevering gekeken en ik heb me zitten ergeren. Met name het stukje dat Dave en Donnie met de bakfiets op stap moesten om brood te bezorgen aan mensen die moeilijk ter been zijn. Mandjes met zakjes brood en hup, Donnie zet zo zijn voeten met vieze schoenen (zat vanalles onder de zolen) in een mandje bovenop de broodjes. Echt :sick: :pukey:

Verder vind ik het programma een hoog Geer en Goor gehalte hebben. Lang niet zo leuk als ff geen cent te makken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gezien nog mijn internet lag eruit ,morgen maar ff opnieuw proberen. Ik ben gekomen tot net na het eerste reclame blok ,ik weet niet of ik de volgende aflevering ga kijken tot nu toe vind ik het niet zó .
Het liedje was in elk geval vreselijk :-? , de tekst , de melodie , de stem àlles.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kan daar niet echt om lachen. Zwaar onbeschoft hoe die jongens met andere mensen en hun eigendommen omgaan. Ookal is het show. Buiten de show flikt de jongste dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Ja , dat inderdaad Chrystal ze hebben geen respect voor andermans eigendom en maken alles belachelijk wat "minder"dan hun eigendom of inkomen is ; dat zag je in die Ff geen cent te makken serie ook . Of ik afhaal of verder ga kijken , zie ik nog wel het is wel trash tv maar het kan ook tè zijn , dat liedje alleen al waar het mee begon . Hoe komt die Dries aan zoveel geld dat hij in de PC kan wonen ? Wie luistert er naar die muziek ?
Op FB kwam een berichtje voorbij :
Gisteren bij me ingebroken , ik had twee kaartjes voor het concert van Dries Roelvink . Nu heb ik er 4 .
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
verschrikkelijk en ze vinden zichzelf geweldig :pukey:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
We used to be friends...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven