Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
10-05-2019 14:37
Ja, ik wil eigenlijk de pokerap wel in de OP. Nog meer mensen die die uit hun hoofd kennen? :$
Jaaaaaa die is wel gaaf, en alles incl plaatjes hahahaha.... wordt de OP alleen wel veel te lang van :rofl:
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
10-05-2019 15:43
U heeft een pb ;)
PB en vriendschapsverzoek terug ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Alweer een vriendje erbij. Leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier ook toevallig mensen die Pokémonkaarten sparen? Ik ben sinds kort weer begonnen samen met mijn vriend :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Hier ook nog steeds geen shiny Aipom te bekennen. Sowieso weinig spectaculairs gevangen de laatste tijd. Uit m'n 5 km-eieren komt ook niet veel soeps, dus ik ga toch maar weer gewoon cadeautjes uitpakken en paaseieren uitlopen. Zit Absol daar eigenlijk nog in?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog steeds geen shiny. Als ik zo naar de cadeautjes kijk is er maar 1 van de 80 vrienden die een beetje in de buurt woont. Jammer want zo kan ik geen pokemons ruilen. Zo zal ik bepaalde regionals waarschijnlijk nooit kunnen krijgen. Nu maar hopen dat ze die regionals een keer laten verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
De poke rap :biggrin:

https://youtu.be/xMk8wuw7nek
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook nieuwe vrienden! Stuur me een PB?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog geen shiny aipom! Maar wel een shiny psyduck en die meteen geëvolueerd. Hij wordt er niet mooier op :')
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lang geleden een shiny psyduck gevangen, en had al gevonden dat ik die niet ga evolueren inderdaad. Tenzij ik er nog 1 vind.

Ik vertelde al eerder dat de 4e aap die ik aantikte shiny was. Daarna helaas niks meer maar ik mag niet klagen denk ik :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ook nog vrienden! Wie nog ruimte heeft, ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
10-05-2019 19:19
Ik zoek ook nog vrienden! Wie nog ruimte heeft, ik hoor het graag!
Stuur maar een pb als wij niet al vrienden zijn😅
Alle reacties Link kopieren
Hier natuurlijk ook geen shinies gevonden. Ik reken er ook gewoon niet meer op.

Als er nog iemand vrienden wil worden, dan stuur gerust een pb met je code.

Wat doen jullie eigenlijk met vrienden waar je al lang niks meer van krijgt en die jouw cadeautje ook niet openmaken? Ultra of best Friends laat ik staan, daar kan ik mee battelen. Maar soms denk ik die niet spelers die lager zijn er maar uit te gooien, maar om de één of andere reden kan ik het steeds niet. Lijkt zo onaardig. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
10-05-2019 20:03
Hier natuurlijk ook geen shinies gevonden. Ik reken er ook gewoon niet meer op.

Als er nog iemand vrienden wil worden, dan stuur gerust een pb met je code.

Wat doen jullie eigenlijk met vrienden waar je al lang niks meer van krijgt en die jouw cadeautje ook niet openmaken? Ultra of best Friends laat ik staan, daar kan ik mee battelen. Maar soms denk ik die niet spelers die lager zijn er maar uit te gooien, maar om de één of andere reden kan ik het steeds niet. Lijkt zo onaardig. :bonk:
Ik heb er van de week al een aantal uit gegooid die niets meer doen. Meeste waren nog geen ultra friends dus misbaar
Alle reacties Link kopieren
Nou als iemand me wil helpen aan Sinnoh Stones en vrienden wil worden: graag!
Ik speel niet elke dag maar als ik er aan denk stuur ik zo vaak mogelijk gifts.
Alle reacties Link kopieren
Stuur maar pb als je nog vrienden zoekt! (graag met je naam erbij, dan weet ik wie wie is...)
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde pas inderdaad 'opruimen' en een aantal mensen ontvrienden, maar toen pakte iemand ineens weer uit en leverde dat xp op. Dus nu laat ik ze toch maar gewoon staan. Ik hen plek genoeg dus ze staan eigenlijk niet in de weg.

Net even wezen wandelen. Kom ik uitgeput thuis, staat mijn 10 km ei op 9.96 >:-(
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Hij kwam net toch uit!
Een lapras...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Rubble schreef:
10-05-2019 15:42
Jaaa, gevonden :cheer2:

Helaas nog steeds geen shiny aipom. Gek word ik van al die apen.
Verschrikkelijk. Ik vang ze allemaal voor de XP :rofl: maar heb nu genoeg candy om er 2 te evolueren en nog steeds geen shiny 😭

Wel 3 pikachu detectives. Die kun je niet transferren. Kan dat na 17 mei wel?
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
10-05-2019 20:21
Ik wilde pas inderdaad 'opruimen' en een aantal mensen ontvrienden, maar toen pakte iemand ineens weer uit en leverde dat xp op. Dus nu laat ik ze toch maar gewoon staan. Ik hen plek genoeg dus ze staan eigenlijk niet in de weg.

Net even wezen wandelen. Kom ik uitgeput thuis, staat mijn 10 km ei op 9.96 >:-(
Oh ja da's balen. Mijn 5 km-ei staat op 4,8. Ik heb vandaag hardgelopen, kind lopend van school gehaald en 24 km gefietst dus ik ga nergens meer heen :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
10-05-2019 20:28
Hij kwam net toch uit!
Een lapras...
Wilde je die niet? :(
Alle reacties Link kopieren
Ik verwijder geen vrienden maar ben wel al verwijderd. Ik heb wel een paar cadeautjes van bijzondere plekken die ik niet verstuur. Slaat nergens op natuurlijk maar kan er niet toe komen ze te versturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een shiny Aipom en ik vind hem zo leuk!! Heb hem geëvolueerd dus nu wil ik er eigenlijk nog eentje haha!

En opzich wil ik ook wel nieuwe vriendjes. Kan niet elke dag iets sturen (speel wel dagelijks, maar klein dorp met 4 stops...), maar als dat geen probleem is, stuur maar een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
10-05-2019 20:29
Verschrikkelijk. Ik vang ze allemaal voor de XP :rofl: maar heb nu genoeg candy om er 2 te evolueren en nog steeds geen shiny 😭

Wel 3 pikachu detectives. Die kun je niet transferren. Kan dat na 17 mei wel?
Dat kan wel, maar alleen een voor een, met de transfer knop die in hetzelfde rijtje zit als de appraise knop.
streepjessokken schreef 10 mei 2019 13:54

? Spammen on het topic vol te krijgen? 
Ik heb bijna voldoende munten voor een nieuwe adventure box. Wil graag weer extra incubators, ik heb bijna alleen maar paas- en 10km-eieren. Dat schiet niet op met 1 incubator.


Cool wat veel munten! Hoelang heb je daarvoor moeten sparen, of stop je er echt geld in?
Wat zit er in zo'n box en is het echt zoveel beter dan een special of ultra box? Ik twijfel of ik een box wil kopen. Heb wel dringend behoefte aan incubators.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven