Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij bi.....wanneer ik de minnaar en minnaressen topic hier lees dan verbaas ik mij nergens meer over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niks zo bijzonder als een mens. In dit geval kunnen wij het op de voet volgen..
Alle reacties Link kopieren
Tjah dat is ook waar en gelukkig mag iedereen zelf weten met wie hij of zij het doet ... maar toch het verbaast me de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Teruggekomen vanwege haar heimwee, dus nu weer naar Frankrijk is net vreemd. Maar goed, je komt wel met je kop op tv natuurlijk.
staafmixer schreef:
11-05-2019 17:30
Tjah dat is ook waar en gelukkig mag iedereen zelf weten met wie hij of zij het doet ... maar toch het verbaast me de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen. Zouden we ook vinden als het onze buren betrof hoor, maar iedereen mag gelukkig zelf bepalen hoe hij of zij zijn leven invult.
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
11-05-2019 17:35
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen. Zouden we ook vinden als het onze buren betrof hoor, maar iedereen mag gelukkig zelf bepalen hoe hij of zij zijn leven invult.
Opmerkelijk is het juiste woord idd. Dat klinkt beter dan vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Irma3110 schreef:
11-05-2019 17:31
Teruggekomen vanwege haar heimwee, dus nu weer naar Frankrijk is net vreemd. Maar goed, je komt wel met je kop op tv natuurlijk.
Neuh maar zij wilden volgens mij hellemaal geen b&b viel haar erg tegen.
En hij wilden dus geen vrouw meer of zei geen man die t graag met andere mannen doet ?... Ik was er niet bij
staafmixer schreef:
11-05-2019 17:45
Opmerkelijk is het juiste woord idd. Dat klinkt beter dan vreemd.
Grappig hoe 1 woord zoveel verschil kan maken he :)
Alle reacties Link kopieren
Och, ze zullen er wel gewoon dik voor betaald krijgen om te doen alsof, het is van John de Mol. Die is al lang gestopt om goede nieuwe programma's te verzinnen. Die koopt alleen nog maar met heel veel geld. Of zoals in dit geval, doet gewoon anderen na. Hij is in ieder geval niet te beroerd om dan ook dik te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is nog steeds homo hoor, alleen hij is terug bij zn ex vrouw. Het is een platonische liefde. Hij is gewoon het gelukkigst met haar en zij met hem. Zonder seks dat dan weer wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
11-05-2019 17:59
Hij is nog steeds homo hoor, alleen hij is terug bij zn ex vrouw. Het is een platonische liefde. Hij is gewoon het gelukkigst met haar en zij met hem. Zonder seks dat dan weer wel.
Nou dat klinkt dat wel weer best normaal.
Madeliefjees schreef:
11-05-2019 17:59
Hij is nog steeds homo hoor, alleen hij is terug bij zn ex vrouw. Het is een platonische liefde. Hij is gewoon het gelukkigst met haar en zij met hem. Zonder seks dat dan weer wel.
Ja, waren ze niet gewoon weer bij elkaar of zelfs hertrouwd omdat dat een stuk makkelijker is met alle papierwerk etc. in het buitenland? Ik ga iig kijken!
Ze woonden in NL ook bij elkaar in 1 huis, samen met de dochter met het kindje.
Dit ondernemen ze als gezin. Hij is een topper, ik kwam vaak in zijn woonwinkel.
Ik wens ze veel succes en ga zeker kijken!
Ja wie is er ook ?

Ach gos die oma
Alle reacties Link kopieren
Nou, nou, nou, wat een ellende. Ze hakke-takken alleen maar op elkaar. Verhuizen/emigreren is stressvol, maar ik hoor alléén maar gezeik op elkaar. Zo praat je toch niet tegen elkaar als je beste vrienden/getrouwd bent..? Zit niks liefdevols bij. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was dat vorige keer ook zo.
Ja klopt ze zijn niet erg stressbestendig ;)
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-05-2019 21:50
Ja klopt ze zijn niet erg stressbestendig ;)
Daarom is t mischien ook wel lekker om naar te kijken :hyper:
staafmixer schreef:
20-05-2019 21:56
Daarom is t mischien ook wel lekker om naar te kijken :hyper:
Uiteraard :)
Ze waren toch reeds voor de tweede keer getrouwd waarom moesten ze nu weer voor een derde keer trouwen? Ik dacht dat ze reeds getrouwd waren.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
11-05-2019 17:59
Hij is nog steeds homo hoor, alleen hij is terug bij zn ex vrouw. Het is een platonische liefde. Hij is gewoon het gelukkigst met haar en zij met hem. Zonder seks dat dan weer wel.
Of ze doen alleen anaal, je weet het niet.
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
21-05-2019 13:37
Of ze doen alleen anaal, je weet het niet.
Uhhh volgens mij moet je je even inlezen over homo zijn. Dat houdt iets anders in dan alleen anaal neuken hoor.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
21-05-2019 14:08
Uhhh volgens mij moet je je even inlezen over homo zijn. Dat houdt iets anders in dan alleen anaal neuken hoor.
Ik stel alleen dat wij niet weten wat ze doen.
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
21-05-2019 14:16
Ik stel alleen dat wij niet weten wat ze doen.
Fair enough. Ik las het anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven