Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze wel leuk . Maar vond het gisteren allemaal wel erg geacteerd over komen.
Alle reacties Link kopieren
Weetje wat ik me nou afvroeg... dochter heeft kind en is alleenstaande moeder maar er is toch wel een vader en die heeft er geen problemen mee dat zijn kind naar Frankrijk verhuist?
Nee vind ik ook bijzonder maar kennelijk niet
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
21-05-2019 19:50
Weetje wat ik me nou afvroeg... dochter heeft kind en is alleenstaande moeder maar er is toch wel een vader en die heeft er geen problemen mee dat zijn kind naar Frankrijk verhuist?
Ja vroeg ik me ook al af.
Alle reacties Link kopieren
Altijd fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dan aan dit soort dingen denkt.

Oeh mischien komt John van de Heuvel nog wel langs met ontvoerd omdat vader voogdij blijkt te hebben. :-D
Leuke column van Angela de Jong. Ik moest er in ieder geval om lachen.

https://www.ad.nl/dossier-angela-kijkt- ... ~a391ae87/
Net terug gekeken. Ik vond die moeder van Erica wel heel erg. Oké, je kunt het niet leuk vinden dat je dochter met haar gezin naar het buitenland vertrekt maar om alleen maar zo te zitten chagrijnen. .... je kunt toch minstens over je lippen proberen te krijgen dat je het heel verdrietig vindt voor jezelf maar dat je het wel leuk vindt voor hen dat ze aan een avontuur beginnen waar ze naar uitkijken? Dat zure gezicht de hele tijd, zelfs in het gemeentehuis toen ze gingen trouwen.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
11-05-2019 17:47
Och, ze zullen er wel gewoon dik voor betaald krijgen om te doen alsof, het is van John de Mol. Die is al lang gestopt om goede nieuwe programma's te verzinnen. Die koopt alleen nog maar met heel veel geld. Of zoals in dit geval, doet gewoon anderen na. Hij is in ieder geval niet te beroerd om dan ook dik te betalen.

Dit is heus geen 'doen alsof!"
Geloof me, dit stel is de afgelopen 10 jaar, en de vele jaren daarvoor, (ook zonder camera's) altijd onafscheidelijk geweest en gebleven.
Ik vind het jammer dat hun 3e Huwelijk als een fiscaal 'moetje' werd afgeschilderd, want wel degelijk houden deze twee tot op het bot van elkaar!!!
Homo, Bi, platonisch of wat dan ook!.. deze twee horen bij elkaar! Ze zijn elkaars beste maatje, altijd al geweest.
Mooi toch?
Echte liefde..
ohohwatnuweer schreef:
22-05-2019 13:58
Net terug gekeken. Ik vond die moeder van Erica wel heel erg. Oké, je kunt het niet leuk vinden dat je dochter met haar gezin naar het buitenland vertrekt maar om alleen maar zo te zitten chagrijnen. .... je kunt toch minstens over je lippen proberen te krijgen dat je het heel verdrietig vindt voor jezelf maar dat je het wel leuk vindt voor hen dat ze aan een avontuur beginnen waar ze naar uitkijken? Dat zure gezicht de hele tijd, zelfs in het gemeentehuis toen ze gingen trouwen.
Ja da vond ik ook wel erg je dochter gaat trouwen pers er een lachje uit .
Alle reacties Link kopieren
Net de 2e aflevering terug gekeken, ik vond er niet veel aan!
Pindakaasjes schreef:
23-05-2019 17:32
Dit is heus geen 'doen alsof!"
Geloof me, dit stel is de afgelopen 10 jaar, en de vele jaren daarvoor, (ook zonder camera's) altijd onafscheidelijk geweest en gebleven.
Ik vind het jammer dat hun 3e Huwelijk als een fiscaal 'moetje' werd afgeschilderd, want wel degelijk houden deze twee tot op het bot van elkaar!!!
Homo, Bi, platonisch of wat dan ook!.. deze twee horen bij elkaar! Ze zijn elkaars beste maatje, altijd al geweest.
Mooi toch?
Echte liefde..

Mwah, ik zie totaal geen enkele uiting van liefde naar elkaar.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
28-05-2019 23:00
Mwah, ik zie totaal geen enkele uiting van liefde naar elkaar.

Ze zijn ook bepaald geen doorsnee koppel. Maar ze zijn echt al sinds de jaren '80 in elkaars leven.
Ik zou zo'n relatie/huwelijk zelf ook niet trekken.. maar bij hun gaat het gewoon al jaren zo. Echt niet opeens voor een tv programma.
Echte maatjes troosten elkaar en steunen elkaar,hier zie ik alleen een stugge koude vrouw die onbewogen reageert op haar man.
Zou die vriendin er nog steeds wonen? Ze had geen zin om dat water in de keuken op te ruimen etc. De opnames zijn van een jaar geleden en ze wilden in deze maand openen.
https://www.nu.nl/achterklap/5849298/ik ... steel.html

Ik Vertrek-deelnemer Martien Meiland is bij de verbouwing van zijn kasteel in Frankrijk van een steiger gevallen. De ondernemer viel 4,5 meter naar beneden en brak daarbij zijn pols.
Alle reacties Link kopieren
poppiejoppie schreef:
29-05-2019 16:34
Zou die vriendin er nog steeds wonen? Ze had geen zin om dat water in de keuken op te ruimen etc. De opnames zijn van een jaar geleden en ze wilden in deze maand openen.
Daar zeg je wat. Mischien wel niet idd
Alle reacties Link kopieren
Martien’s youtube filmpjes in zijn woonwinkel zijn hilarisch.

En ik vind die vriendin leuker dan Erica. Denk dat ze allang weer vertrokken is.
marjorette schreef:
28-05-2019 23:00
Mwah, ik zie totaal geen enkele uiting van liefde naar elkaar.
Ik wel hoor, ze zijn geknipt voor elkaar.

Wat mis je dan, af en toe tongworstelen met elkaar? Hij is wel gay, dat weet je?
En toch stapelgek op elkaar; dat spat van het scherm af. Als je er oog voor hebt ;)
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
29-05-2019 15:59
Echte maatjes troosten elkaar en steunen elkaar,hier zie ik alleen een stugge koude vrouw die onbewogen reageert op haar man.

Dat is dan wat jij ziet... ik zie wat anders.
En verder is het lekker aan Martien en Erica zelf hoe ze wel of niet met elkaar door het leven gaan..
Dit stel heeft door de de jaren heen wel geleerd om zich van allerlei commentaar op hun leefwijze, niks meer aan te trekken.
SadButTrue999 schreef:
29-05-2019 18:08
Ik wel hoor, ze zijn geknipt voor elkaar.

Wat mis je dan, af en toe tongworstelen met elkaar? Hij is wel gay, dat weet je?
En toch stapelgek op elkaar; dat spat van het scherm af. Als je er oog voor hebt ;)

Nou nee hoor, er spat juist niks vanaf. Maar hé, dat is mijn mening en wat ik zie. Misschien wil een ander er juist iets in zien. ( Staat overigens los van of hij gay is, maatjes weet je wel) . Wat ik mis kon je lezen in mijn andere reactie.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
29-05-2019 22:00
Nou nee hoor, er spat juist niks vanaf. Maar hé, dat is mijn mening en wat ik zie. Misschien wil een ander er juist iets in zien. ( Staat overigens los van of hij gay is, maatjes weet je wel) . Wat ik mis kon je lezen in mijn andere reactie.
Wat jij niet ziet of mist doet er toch niet toe?
Het is toch niet jouw leven of huwelijk?

Verder ben ik inderdaad ook erg benieuwd of die huisvriendin er inmiddels nog bij zit..
Het doet er ook niet toe wat ik vind, ikik reageer gewoon op iemand die de liefde eraf vindt spatten, meer niet. Hoef je niet zo aangebrand te reageren Pindakaasjes, lijkt wel of je je persoonlijk aangesproken voelt.
Alle reacties Link kopieren
Martin draagt het programma, Erica en Maxime zijn natuurlijk heel kleurloos en saai vergeleken met hem. Erica vind ik ook heel bars en nors overkomen, zo negatief en altijd zeuren en zeiken, de ontevredenheid straalt van haar af. De liefde vind ik er dan ook niet bepaalt van af spatten, meer twee mensen die door hun verleden samen en bij gebrek aan een echte liefdespartner aan elkaar blijven plakken omdat ze de droom van een chateau delen. Maar waar bij Martin de inrichting en styling en straks het verzorgen en verwennen van hun gasten de boventoon voert mis ik dat bij de dames.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
30-05-2019 08:44
Martin draagt het programma, Erica en Maxime zijn natuurlijk heel kleurloos en saai vergeleken met hem. Erica vind ik ook heel bars en nors overkomen, zo negatief en altijd zeuren en zeiken, de ontevredenheid straalt van haar af. De liefde vind ik er dan ook niet bepaalt van af spatten, meer twee mensen die door hun verleden samen en bij gebrek aan een echte liefdespartner aan elkaar blijven plakken omdat ze de droom van een chateau delen. Maar waar bij Martin de inrichting en styling en straks het verzorgen en verwennen van hun gasten de boventoon voert mis ik dat bij de dames.
Mee eens, zo zie ik het ook
Alle reacties Link kopieren
Het Chateau is al te boeken. Chateau Mariaux.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven