Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Dus de naam mochten ze toch houden
Alle reacties Link kopieren
Zou er ook wel eens gelachen worden? Misschien dat ik het zo heb ervaren maar ik zie en hoor een hoop gemopper op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Hond Bommel is ook al zo vrolijk en ontspannen! ;-)
Ik kom nog even terug op de uitzending van vórige week.

Daarin sleept Martien de vloerbedekking uit zijn toekomstige slaapkamer. Vervolgens zit hij op de grond met een schroevedraaier of beitel de te voorschijn gekomen zeer stoffige grijze laag los te bikken.....

Het zou me niets verbazen als dát asbest was! TOP!
Alle reacties Link kopieren
Vind t wel een ding dat hond iedereen aanvalt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Martien hilarisch. Zijn maniertjes, ik moet er echt om lachen.

En dan die super nuchtere Erica.
Maar die hond kan echt niet straks in een Bed and Breakfast , hij bijt iedere gast.
Dus weg met die hond.
Alle reacties Link kopieren
oorbel schreef:
12-06-2019 12:27
Ik vind Martien hilarisch. Zijn maniertjes, ik moet er echt om lachen.

En dan die super nuchtere Erica.
Maar die hond kan echt niet straks in een Bed and Breakfast , hij bijt iedere gast.
Dus weg met die hond.

Ik ben geen expert of hondenfluisteraar, maar ik vind het gedrag van die hond ook zorgelijk.
Wat me opviel was dat hij naar die klusjesman begon te happen, terwijl deze man hem totaal negeerde en zelfs met zijn rug naar hem toe stond.
En toch hapte Bommel in zijn trui.
Maar ik zag in een uitzending van Pauw dat Erica vertelde dat Bommel nu antidepressiva krijgt en gedragstraining?
Hopelijk helpt het..
Pindakaasjes schreef:
12-06-2019 13:18
Ik ben geen expert of hondenfluisteraar, maar ik vind het gedrag van die hond ook zorgelijk.
Wat me opviel was dat hij naar die klusjesman begon te happen, terwijl deze man hem totaal negeerde en zelfs met zijn rug naar hem toe stond.
En toch hapte Bommel in zijn trui.
Maar ik zag in een uitzending van Pauw dat Erica vertelde dat Bommel nu antidepressiva krijgt en gedragstraining?
Hopelijk helpt het..
Ik vind het gedrag van de hond maar ook van zijn baasjes zorgelijk. Waarom neem je een hond mee waarvan je weet dat hij niet kan omgaan met vreemden, als je een B&B gaat beginnen? In een "normale" situatie kan je ervoor zorgen dat de hond niet zoveel prikkels krijgt en hem apart zetten als je bezoek krijgt, dat gaat niet als je dag in dag uit gasten krijgt.
Waarom niet voor je weggaat met de hond trainen of herplaatsen? Een chateau verbouwen met een agressieve hond en een pup dan vraag je om problemen.

Als deze hond gezond is en geen klachten heeft waardoor dit gedag kan komen, dan vraag je een deskundige naar advies.

Hoe komt het eigenlijk dat de cameraploeg blijkbaar wel gewoon kan rondlopen.....?
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het eigenlijk dat de cameraploeg blijkbaar wel gewoon kan rondlopen.....?
[/quote]



In de eerste aflevering is te zien dat Bommel ook de cameraploeg te lijf gaat.. nu lijkt hij ze nog amper op te merken.
Hij moet blijkbaar dus eerst wennen aan alles wat nieuw, vreemd of nog eng voor hem is.
Ik vind persoonlijk Bommel geen gevaarlijke hond.. hij vormt wel
een probleem voor het bedrijf.
Er is op zich niets mis met een waakse of alerte hond, maar Bommel lijkt mij een 'angst-happer'.. en dat gedrag is moeilijk de kop in te drukken.
In een van die afleveringen zie je een werkman duidelijk een soort slaan beweging maken met papieren om een soort aandacht te trekken van die hond.
De werklui hebben meestal dezelfde werkkleding aan.
Vast van eenzelfde bedrijf?
Actie ( soort slaan met papieren) geeft reactie.
Maar verder doen de baasjes niets aan opvoeden van de hond en zijn ze allemaal zeer druk en actief en gstresst bezig.
Ipv een zwembad maken hadden ze beter prioriteit kunnen geven aan een flink afgezet stuk grond of een grote ren voor de honden.
marjorette schreef:
13-06-2019 14:00
Ipv een zwembad maken hadden ze beter prioriteit kunnen geven aan een flink afgezet stuk grond of een grote ren voor de honden.
Nou inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Oei, huisvriendin en kokkin Carolien kan niet lekker koken. Komen ze nu achter...
Die Maxime heeft trouwens een stem als een misthoorn zeg, wat een gekrijs komt er uit dat mens. Ik vind alleen Martin en Montana leuk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zei het vanavond ook: "wat een driftkop en een schreeuwlelijk die Maxime!"
Ze vloekt daarbij ook nog eens als een bootwerker. Dadelijk schrikt niet alleen hond Bommel de gasten af, maar zij zelf ook!
Zus Montana lijkt me een hele lieve meid, maar bij Maxime mag van mij de microfoon af.. ik krijg serieus oorpijn van haar.
Ik vind die Maxime juist superleuk.
Jong en open.
Geweldig gezin :heart:
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
18-06-2019 01:04
Geweldig gezin :heart:

Ik vind het ook een leuke familie.
Maar het geschreeuw als van een stel viswijven en vloeken als bootwerkers, is wel erg overheersend. Vooral bij Maxime vind ik.
Ze hebben het steeds over wat 'Chateau- waardig is' moeten ze zich misschien eens afvragen bij hun taalgebruik.. :-D
Evengoed vind ik ze erg leuk.. maar soms 'to much!' in alles.
Voelt erg als een script... en dat hebben ze helemaal niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit heerlijk! Kijk het alleen te weinig. Wie is Montana?? Daar hoor ik ze alleen maar over.

Edit: de andere dochter, ik zie het nu.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang ging Maxime op vakantie
staafmixer schreef:
01-07-2019 20:52
Hoe lang ging Maxime op vakantie
Drie dagen dacht ik
Alle reacties Link kopieren
Ja, 3 daagjes Nederland.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk programma! :heart: Jammer dat het volgende week alweer afgelopen is.
Beter.Laat schreef:
11-06-2019 17:26
Ik kom nog even terug op de uitzending van vórige week.

Daarin sleept Martien de vloerbedekking uit zijn toekomstige slaapkamer. Vervolgens zit hij op de grond met een schroevedraaier of beitel de te voorschijn gekomen zeer stoffige grijze laag los te bikken.....

Het zou me niets verbazen als dát asbest was! "TOP!"
Ik quote mezelf even. Ben benieuwd of we horen wat het resultaat is van de longfoto van Martien. Die man heeft zoveel stof ingeademd bij deze verbouwing...
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
06-07-2019 13:33
Heerlijk programma! :heart: Jammer dat het volgende week alweer afgelopen is.
Er komt een serie 2!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
06-07-2019 19:23
Er komt een serie 2!
Dat las ik ook. Helemaal top. Het succes is ze gegund.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven